Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Nog even een paar vragen beandwoorden:
- We verwachtten dat er inderdaad een stalen profiel verstopt zit achter de houten betimmering.
- We zouden inderdaad een stukje muur kunnen laten staan tussen de buitenmuur en de paal... maar dat wil ik nietDan blijft het door de smallere doorgang nog steeds een hokje-hokje gevoel, we willen het juist naar 1 doorlopende ruimte brengen.
Hevonen schreef:Jullie huis ziet er verbazingwekkend goed uit! Ik nergens rotte balken of plekken. De kruipruimte is mooi droog. ziet er heel goed uit!
Wij hebben recentelijk de woonkamer verbouwd (van 2 hokjes naar 1 ruime kamer) en zijn echt van alles tegengekomen. (rotte vloerbalken, kruipruimte onder water, scheve muren, gescheurde muren, verkeerde draagconstructie voor de bovenverdieping, etc) Op een dubbele, verkeerd geplaatste roestende latei boven een van de ramen na, is alles nu wel weer redelijk, maar man, wat een nare kwalen kan een huis hebben
Mariska_28 schreef:Nou, Ik had net wel een waar zijn we aan begonnen gevoel.. Zo ziet de woonkamer er nu uit...
[ [url=m/DHrWr7.jpg]Afbeelding[/url] ]
ikke schreef:Mariska_28 schreef:Nou, Ik had net wel een waar zijn we aan begonnen gevoel.. Zo ziet de woonkamer er nu uit...
[ [url=m/DHrWr7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, dat is een goede basis voor een perfect vloertje![]()
Eigenlijk zou ik nu even moeten komen kijken. Wij zitten met hetzelfde punt......
Kan ik wellicht wat leren van jullie.
Mariska_28 schreef:ikke schreef:
Oh, dat is een goede basis voor een perfect vloertje![]()
Eigenlijk zou ik nu even moeten komen kijken. Wij zitten met hetzelfde punt......
Kan ik wellicht wat leren van jullie.
Je bent van harte welkom hoor!
jorika1986 schreef:Doe je bij de schuif pui(en) aan de achterzijde geen buiten verlichting? Bij de voordeur staat hij er wel op. Toch?
Zie je op de zwoele zomer avonden waar je loopt! Als je dan toch draden trekt...