. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
Mirjamsel schreef:Wie heeft er een Ikea keuken? Wij willen waarschijnlijk een Ikea keuken aanschaffen voor in ons nieuwbouwhuis.. Zitten er ook aan te denken om de keuken gelijk door Ikea te laten installeren. Ben wel benieuwd naar alle ervaringen
Amethyst_ schreef:Super om zoiets te horen _Nelleke_! Ik merk regelmatig (bij badkamers dan) dat mensem twijfelen over de kwaliteit omdat het in prijs vaak een stuk lager ligt dan andere aanbieders. Zegt dus lang niet alles!!

de Godmorgon serie vind ik echt mooi, maar die is er niet in een kleur die wij willen
misschien komt er nog wat nieuws bij in de nieuwe collectie.. Ben benieuwd! Ze hebben nu de perspresentatie zag ik
iirrssjjee schreef:Mirjamsel schreef:Wie heeft er een Ikea keuken? Wij willen waarschijnlijk een Ikea keuken aanschaffen voor in ons nieuwbouwhuis.. Zitten er ook aan te denken om de keuken gelijk door Ikea te laten installeren. Ben wel benieuwd naar alle ervaringen
Volgens mij is zelfs de keuken die er in zit Ikea haha!
Zal binnenkort wel een foto plaatsen. 
Jolien87 schreef:_Nelleke_ schreef:
![]()
![]()
![]()
Ja medestanders!! Ik ga kotsen van alles waar "HOME" "LOVE" en andere onzin op staat.
![]()
Vooral HOME![]()
![]()
Hier nog eentje! Subtiele dingetjes vind ik nog kunnen maar sommige huishoudens hebben o-ver-al een tekst op staan. Als een soort van kleuterlokaal waar op alles kaartjes hangen met in blokletters wat het is: DEUR KRAAN STOEL RAAM, etc.
En de "Home sweet home" tekstjes e.d. hoef ik er ook niet bij. Ik kleed de boel wel aan met echt persoonlijke dingetjes
lor1_1984 schreef:ongeadresseerd reclamedrukwerk dan.
Ik had hem gisteren geloof ik op de mat liggen, meteen in de lectuurbak gemikt om inspiratie op te doen.
Ga morgen 20-25 dozen halen en tape, volgende week weer naar m'n nieuwe huisjeen wsl de 28e over.
, snik ik wil ook lezen. Goed voor op de wc!