Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Dobel schreef:mooi hoor! oke bedankt voor de tips. Ga dit ook doen want anders is het geen doen. Ja het programma is erg handig (vind ik).
Heb foto's met mijn telefoon vanaf mijn computerscherm genomen:
m/emiL0B.jpg dit wordt de bovenverdieping.
Beneden zijn we nog niet uit over de plek van de badkamer, jullie tips? De badkamer zit nu boven (alleen een mini douche, hier komt nu de trap naar zolder naast de wc.
[ [url=m/i2XFs5.jpg]Afbeelding[/url] ]
m/hgTS8L.jpg

Leuk voor later dacht ik zo.
Ben super benieuwd straks naar de vorderingen van jullie project!
zal zo eens kijken of ik wat foto's kan uploaden van afgelopen weekend!
Hopelijk komt alles rond en kunnen jullie ook snel aan de slag!

Maar aangezien de koop zo lang duurde dacht ik wacht nog maar even met mee praten zo veel heb ik nog niet toe te voegen hihi. Maar straks hebben we genoeg te doen.. 
Jullie hebben ook een gaaf project hoor! Die deuren in de hal vind ik erg mooi geworden!

Eigenlijk een deur die door het midden is, met de werking als louvre deuren. Iemand een idee hoe ik daar aan kan komen?

Nu was het de afgelopen weken buiten ook vochtig natuurlijk, dus dat heeft ook niet echt geholpen.
Zaterdag hebben we de schoorsteen eraf gehaald, morgen gaan we (een deel van) de badkamer ophalen, donderdag wordt het laminaat bezorgd. Verder hangt de HR-ketel al gedeeltelijk, de slaapkamer op zolder is afgeschilderd, trap naar zolder staat in de grondverf, kozijnen en deuren zijn boven geschuurd. Er gebeurt veel!
(en nog lijkt het niet op te schieten
).