Nieuwe Android update - DRAMA

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Nieuwe Android update - DRAMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:55

Gewoon bij geluid en Notificaties. Ik kan iig verschillende opties kiezen voor wat hij wel of niet laat zien.. en als ik dan op apps klik krijg ik een lijst met al mijn apps. Als ik er dan een selecteer kan ik weer per app instellen wat wel en wat niet. Maar ik heb een s5 dus weet ook niet tot in hoeverre er verder nog precies verschil in zit.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:36

Ik kan wel bij geluid en meldingen naar applicatie meldingen, dan krijg ik ook een lijst te zien met alle apps.
En die kan ik dan "Blokkeren" (Blokkeer alle meldingen van deze applicatie), maar zoals ik aangaf, dan krijg ik helemaal niets meer te zien. Ook geen lichtje meer die gaat knipperen of als ik mijn beveiligingsscherm naar beneden dus dat ik te zien krijg dat ik een appje heb en dat wil ik dan wel weer...

Dus kort om... Ik vind deze update niets!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:37

Maar om welke update gaat het dan?
En welke telefoon had je ook alweer?
Dit topic gaat over de lollipop update.
5.0 is dat.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:51

Ik heb de Samsung S4

Deze topic gaat toch over een Android update. Die hebben ze als goed is allemaal gehad.
Ik heb nu de 5.0.1 versie.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:18

Ik wist niet dat de s4 ook al lollipop kreeg.
Zal mijn dochter dan even waarschuwen om hem niet te downloaden. :+

Ik heb ook de s5 dus dezelfde instellingen als Blacky.
Kan je niet helpen helaas.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:19

S4 wel, de mini waarschijnlijk niet :Y)

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:58

Mijn S4 heeft nog geen update gehad...ik heb nog steeds de 4.4.2 versie en hij stond op automatisch updaten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:05

Mayling27 schreef:
Ik kan wel bij geluid en meldingen naar applicatie meldingen, dan krijg ik ook een lijst te zien met alle apps.
En die kan ik dan "Blokkeren" (Blokkeer alle meldingen van deze applicatie), maar zoals ik aangaf, dan krijg ik helemaal niets meer te zien. Ook geen lichtje meer die gaat knipperen of als ik mijn beveiligingsscherm naar beneden dus dat ik te zien krijg dat ik een appje heb en dat wil ik dan wel weer...

Dus kort om... Ik vind deze update niets!

Naja ik kan daar uit verschillende dingen kiezen (heb geloof ik 3 of 4 keuzes) dus vroeg me daarom af of je met bijv verberg gevoelige content nog wel de lampjes melding kreeg maar niet het bericht op het scherm.

Ik vind het overigens een fijne update, ben zelf juist wel blij met die berichten op je scherm. Deed hij met sms al wel maar toen ik terug ging naar NL gebruikte ik dat niet meer aangezien iedereen hier whatsappt.

Op het laatste bericht, de S4 heeft al wel degelijk de update. Zal misschien wel aan het type nummer liggen want vriendin heeft van de week van de verzekering een nieuwe S4 gekregen. Nieuwer type nummer dan degene die ze daarvoor had maar op die oude had ze al wel de 5.0 update en op de nieuwe kon hij hem ook nog niet vinden. Terwijl het wel echt bij beide om de S4 ging.
Overigens wil hij soms ook wel eens via Kies updaten als dat OTA nog niet wil...

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:06

Ik heb al een aantal dagen de 5.1 versie O:) Volgens mij heb ik alleen een icoontje ergens veranderd gezien, verder geen idee wat er anders is.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:08

Hier nog steeds 4.4.2. Heb al 100.00 updates gehad, maar die deden niet meer dan mijn telefoon vast laten lopen en bloedje heet laten worden..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:11

Sinds vorige week heb ik ook de update en er zijn een paar kleine dingetjes veranderd maar niet de dingen die jullie noemen, durfde het eerst niet te downloaden maar gelukkig valt het mee.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:13

Ik heb de s4
krijg ook telkens de melding..kun je dit ook uitzetten? ik druk nu steeds op later en dan 3 uur

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 19:10

tammiebels schreef:
Mijn S4 heeft nog geen update gehad...ik heb nog steeds de 4.4.2 versie en hij stond op automatisch updaten

Hier hetzelfde. Ik heb ook nog steeds 4.4.2.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 09:37

Ik zie dat hij er ook voor de Z2 is... Twijfel nog. Iemand al gedaan?

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 12:08

mijn s4 nog steeds niet

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:54

Vraagje; hebben jullie ook last van als je aan het bellen bent dat degene met wie je belt prima te verstaan is; en degene jou heel zachtjes verstaat?

Heb een samsung S5..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:14

Nou je het zegt. ..
Ik belde pas het ziekenhuis en toen moest ik bijna schreeuwen want die vrouw hoorde mij niet.
En vorige week iemand die een enquête wilde houden kon mij ook niet verstaan.
(was een kort gesprek. ..wel een idee om van enquêtes af te komen. Gewoon overstaanbaar zacht praten, hahahaha)
Dus ik heb het nu 2 x gehad iid. Maar de rest van de keren kon iedereen me goed verstaan.
Ik heb ook een s5.

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 22:33

Nee daar heb ik geen last van.
Ik krijg constant maakt niet wat ik aan het doen ben spam. Dan opend zich ineens een site met iets over WhatsApp of spellen.
Mijn moeder heeft precies hetzelfde, beide de S5.

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 22:54

Dit heb ik ook sinds een week, heel vervelend!

Van dat bellen heb ik geen last.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:55

Tinkerloos wellicht iets voor jou.
ik had net op nieuwe update gezocht die was er dus, en sinds nu lijkt het bellen allemaal goed te doen, dus ben heel erg benieuwd.

Had telefoonwinkel al geprobeerd die dacht aan microfoon (en eventueel dus te laten repareren!) maar net spraak geprobeetd dan doet ie t dus wel gewoon dus toen zeiden ze van heb je update gehad? Ik zeg ja, hij zei dat kan het ook zijn, even wachten tot er een nieuwe update is... anders kan ik altijd nog langs gaan...

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:16

Waar ik wel last van heb sinds de update is dat hij loopt te kloten in email en nog wel eens wil verspringen waardoor ik ineens heel ergens anders verder ga met mn verhaal en dat ie letter toevoegd waar ik ze helemaal niet wil hebben :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 17:16

xx_Lyzet schreef:
Tinkerloos wellicht iets voor jou.
ik had net op nieuwe update gezocht die was er dus, en sinds nu lijkt het bellen allemaal goed te doen, dus ben heel erg benieuwd.

Had telefoonwinkel al geprobeerd die dacht aan microfoon (en eventueel dus te laten repareren!) maar net spraak geprobeetd dan doet ie t dus wel gewoon dus toen zeiden ze van heb je update gehad? Ik zeg ja, hij zei dat kan het ook zijn, even wachten tot er een nieuwe update is... anders kan ik altijd nog langs gaan...

Heb net de update gedaan.
Was een flinke!
Merk nog geen veranderingen, maar wie weet is het slecht te verstaan probleem nu weg.

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 17:18

perdjes schreef:
Nee daar heb ik geen last van.
Ik krijg constant maakt niet wat ik aan het doen ben spam. Dan opend zich ineens een site met iets over WhatsApp of spellen.
Mijn moeder heeft precies hetzelfde, beide de S5.

same , samsung galaxy neo pocket..

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:46

Zijn er meer mensen met het probleem van de klok (digitaal) die vaak vastloopt? En dan tegelijk ook de widget van de ongelezen whatsapp berichten? Ik krijg het tot nu toe alleen opgelost door mijn telefoon (S4) opnieuw op te starten, maar dat is nu al de 5de keer vandaag en dat ben ik nu wel een beetje zat! :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 12:27

Melisjeee schreef:
Zijn er meer mensen met het probleem van de klok (digitaal) die vaak vastloopt? En dan tegelijk ook de widget van de ongelezen whatsapp berichten? Ik krijg het tot nu toe alleen opgelost door mijn telefoon (S4) opnieuw op te starten, maar dat is nu al de 5de keer vandaag en dat ben ik nu wel een beetje zat! :j

Nee, hier geen problemen mee.
Heb de widget voor whatsapp sowieso niet, wel de klok; maar daar heb ik geen last van! ;)