Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mayling27 schreef:Ik kan wel bij geluid en meldingen naar applicatie meldingen, dan krijg ik ook een lijst te zien met alle apps.
En die kan ik dan "Blokkeren" (Blokkeer alle meldingen van deze applicatie), maar zoals ik aangaf, dan krijg ik helemaal niets meer te zien. Ook geen lichtje meer die gaat knipperen of als ik mijn beveiligingsscherm naar beneden dus dat ik te zien krijg dat ik een appje heb en dat wil ik dan wel weer...
Dus kort om... Ik vind deze update niets!
Volgens mij heb ik alleen een icoontje ergens veranderd gezien, verder geen idee wat er anders is.
xx_Lyzet schreef:Tinkerloos wellicht iets voor jou.
ik had net op nieuwe update gezocht die was er dus, en sinds nu lijkt het bellen allemaal goed te doen, dus ben heel erg benieuwd.
Had telefoonwinkel al geprobeerd die dacht aan microfoon (en eventueel dus te laten repareren!) maar net spraak geprobeetd dan doet ie t dus wel gewoon dus toen zeiden ze van heb je update gehad? Ik zeg ja, hij zei dat kan het ook zijn, even wachten tot er een nieuwe update is... anders kan ik altijd nog langs gaan...
Melisjeee schreef:Zijn er meer mensen met het probleem van de klok (digitaal) die vaak vastloopt? En dan tegelijk ook de widget van de ongelezen whatsapp berichten? Ik krijg het tot nu toe alleen opgelost door mijn telefoon (S4) opnieuw op te starten, maar dat is nu al de 5de keer vandaag en dat ben ik nu wel een beetje zat!