Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NathalietjeB schreef:farahdiba46 schreef:Ik moet altijd lachen om die gepimte autootjes, van die brikken van 800 euro waar dan voo 4x zoveel aan versleuteld is, je kan ze beter gewoon laten, dan oogt het niet zo ordinair, het zijn toch meestal van die sjonnie & anita-dingen
Weet je liever teveel geld in een auto steken, dan rond rijden in een suffe duffe saai uitziende auto rondrijden zoals alle andere..
Haha en ordinair?zou bijna denken dat je jaloers bent
xIirtJj schreef:Maar er is wel verschil tussen getuned en getuned...
Je hebt idd die sjonnie-en-anita bakkies, maar je hebt ook gewoon nette auto's waar gewoon een zwaar blok in ligt, lager op de weg ligt e.d.
Ik versta onder tunen dat laatste, maar je hebt er genoeg die onder tunen het eerste verstaan

ikke schreef:NathalietjeB schreef:Ik moet altijd lachen om die gepimte
Ik vind het juist hilarisch. Staat er zo'n boem-boem-bak naast je, springt het licht op groen, geef gas, boem-boem-bak klein stipje in de spiegel.......
Iedereen moet doen wat ie OK vind, maar mijn persoonlijke voorkeur ligt meer bij het vooronder.
Mocht iemand nog een 4.2 supercharged weten (Range Rover, Jaguar) tip me even.......
als ik toch geld teveel zou hebben had ik em gekochtNhmeisje schreef:nou zolang zijn we nog niet samen, maar wie weet dat dat nog wel is gaat gebeuren haha
Nhmeisje schreef:haha nou zijn auto is zo heilig. Dan durf ik er niet eens in te rijden, gewoon bang dat het dan fout gaat haha.
Nou dat heeft hij slim bedacht
little_birdy schreef:dat mag jij vinden, net zoals ik die gepimpte auto's kansloos vindfarahdiba46 schreef:Ik moet altijd lachen om die gepimte autootjes, van die brikken van 800 euro waar dan voo 4x zoveel aan versleuteld is, je kan ze beter gewoon laten, dan oogt het niet zo ordinair, het zijn toch meestal van die sjonnie & anita-dingen
kansloze reactie