creatief! auto pimpen + tunen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nhmeisje

Re: creatief! auto pimpen + tunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:21

nou zolang zijn we nog niet samen, maar wie weet dat dat nog wel is gaat gebeuren haha

Musiess

Mijn vriend tuned autos voor op shows. Dit keer reed ik in een honda prolude die weet ik Hoeveel shows won (auto van vriend zelf). Met een 3000watt woofer achter in. Hij stond perongelijk op zn hartst en toen ik hm aan zetten blies ik zo zowel mijn voor als achterruit eruit... oepps grote boem...

Gelukkig kon hij erom lachen.

Nhmeisje

als ik er dan nog in durf te rijden :=

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:37

NathalietjeB schreef:
farahdiba46 schreef:
Ik moet altijd lachen om die gepimte autootjes, van die brikken van 800 euro waar dan voo 4x zoveel aan versleuteld is, je kan ze beter gewoon laten, dan oogt het niet zo ordinair, het zijn toch meestal van die sjonnie & anita-dingen :')

Weet je liever teveel geld in een auto steken, dan rond rijden in een suffe duffe saai uitziende auto rondrijden zoals alle andere..

Haha en ordinair? :') zou bijna denken dat je jaloers bent

Ik vind het juist hilarisch. Staat er zo'n boem-boem-bak naast je, springt het licht op groen, geef gas, boem-boem-bak klein stipje in de spiegel.......

Iedereen moet doen wat ie OK vind, maar mijn persoonlijke voorkeur ligt meer bij het vooronder.
Mocht iemand nog een 4.2 supercharged weten (Range Rover, Jaguar) tip me even.......

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:45

Maar er is wel verschil tussen getuned en getuned...
Je hebt idd die sjonnie-en-anita bakkies, maar je hebt ook gewoon nette auto's waar gewoon een zwaar blok in ligt, lager op de weg ligt e.d.
Ik versta onder tunen dat laatste, maar je hebt er genoeg die onder tunen het eerste verstaan ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:56

xIirtJj schreef:
Maar er is wel verschil tussen getuned en getuned...
Je hebt idd die sjonnie-en-anita bakkies, maar je hebt ook gewoon nette auto's waar gewoon een zwaar blok in ligt, lager op de weg ligt e.d.
Ik versta onder tunen dat laatste, maar je hebt er genoeg die onder tunen het eerste verstaan ;)

Voor mij is tunen inderdaad meer power in het vooronder en alles wat er aan vast hangt om zo'n bak op de weg te houden (remmen, stuur, ophanging). Verlagen vind ik dan weer optische flauwekul.
Een auto gaat niet beter rijden van een lagere wielstand, wel van een stugere ophanging.

Mijn huidige auto is af fabriek al behoorlijk vlot maar omdat er een hele lange bak onder ligt, ben meestal niet als eerste weg bij het stoplicht maar voordat jij twee keer geschakeld hebt, ben ik je alweer voorbij. Bij 1500 toeren wordt de turbo wakker en die gaat fluitend door tot 5000 toeren. 300+Nm beschikbaar over het hele bereik......

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:07

*dubbel, heel raar.
Laatst bijgewerkt door farahdiba46 op 25-10-15 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:09

farahdiba46 schreef:
Ikke, dat dus ja, heb zelf een lincoln navigator en trek er ALLES mee uit haha. Maar dat doe ik alleen bij boemboem petjes :7
motorisch enzo weet ik allemaal niet, weet alleen dat ie heul snel is :') verder altijd relaxed een beetje cruisen, dat past me beter.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:20

Hier ook niet veel veranderd hoor. Angel eyes Xenon.. 17 inch originele LM velgen.. Paar stickers. Kaal kontje, crystal achterlichten.. Dan nog wat geluid er in.. nog niet helemaal naar wens.. alle binnen verlichting Roze/paars ipv oranje.. Heeft een carbon motorkap op gelegen.. maar inmiddels heeft die lakschade. En er zijn geen bedrijven in de buurt die het aandurven incl. garantie... dus alles weer origineel.. Ergens wil ik hem nog eens helemaal opnieuw laten spuiten.. Maar daar is vriendlief het niet mee eens..
Heb nu wat witte accenten.. die ik misschien nog eens Neon roze maak.. en Inmiddels zijn we op zo'n 800 km na de 3 ton gepasseerd..
Heeft het een en ander aan onderhoud gehad aan t voorterrein(stangetjes,kogeltjes rubbertjes.. alles was overleden/op vakantie)
Heeft een verlagingsset onder gezeten. Reed heerlijk.. Maar het is zo al een drama om over de drempels te komen bij ons in de wijk.. Dus dat er maar snel onderuit gehaald.. anders konden we niet meer thuis komen zonder schade...

Heb mijn monster al eens eerder gepost dacht ik..?

Petmansjes vind ik stom. En ooit hoop ik mijn auto in te mogen ruilen voor een 407 cabrio, een dodge pickup. Of een landrover V8.. Want man wat mis ik die auto.. En ooit zelf gaan offroaden ipv meerijden(en mee viesworden)!

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:26

Ik zag er ook eentje langskomen hier met een andere kleur motorkap dan de rest van de auto, ik begrijp dat dat getuned is dan? Ik dacht altijd dat die mensen dan schade hadden gehad en geen geld voor een spuitbeurt dus maar een onbeschadigde in een andere kleur op de kop hadden getikt ergens :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:30

Afbeelding
Haha ik was er daar een van denk ik. Nee had wel een motorkap met schade(gewone steenslag). Maar kwam via via bij een vrij nieuwe carbonkap.. Die kerel had zijn auto totalloss aan de achterkant.. En zijn kap eraf gehaald.. Omdat die er vrij nieuw op zat. Die over genomen voor zacht prijsje. Dus hier was het niet omdat ik geen geld had voor een andere. maar omdat ik dat carbon echt gaaf vind.. T is dat ik wrappen echt te duur vind.. anders was hij helemaal gewrapped.. (mat zwart of carbon)
Al zijn er vast ook een hoop die het doen aan gebrek van geld.. Dat vind ik alleen met Carbon niet echt mogelijk.. Dat zijn geen goedkope onderdelen. of je moet geluk hebben.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:25

ikke schreef:
NathalietjeB schreef:
Ik moet altijd lachen om die gepimte
Ik vind het juist hilarisch. Staat er zo'n boem-boem-bak naast je, springt het licht op groen, geef gas, boem-boem-bak klein stipje in de spiegel.......

Iedereen moet doen wat ie OK vind, maar mijn persoonlijke voorkeur ligt meer bij het vooronder.
Mocht iemand nog een 4.2 supercharged weten (Range Rover, Jaguar) tip me even.......

Staat in alkmaar beverkoog nog een oud type shelby te koop <3 als ik toch geld teveel zou hebben had ik em gekocht

Hou t voorlopig op mijn 206 peugeotje waar ik tig km's mee rij..

JackyCS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:39

Nhmeisje schreef:
nou zolang zijn we nog niet samen, maar wie weet dat dat nog wel is gaat gebeuren haha

Hahaha ik wou net zeggen dan heb jij een goed leven als je nooit hoeft te bope haha.

Haha ik kom bijna nooit onder het bopen uit, maar vind dat eigenlijk ergens niet zo'n extreem probleem.
Eerder bopte hij altijd toen ik mijn rijbewijs nog niet had haha.
Dus hij zegt dan voor de grap dat ik nog moet inhalen van toen :+
Ook al ben ik er al wel 3dubbel overheen :')

Nhmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:44

haha nou zijn auto is zo heilig. Dan durf ik er niet eens in te rijden, gewoon bang dat het dan fout gaat haha.
Nou dat heeft hij slim bedacht _O-

JackyCS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:50

Nhmeisje schreef:
haha nou zijn auto is zo heilig. Dan durf ik er niet eens in te rijden, gewoon bang dat het dan fout gaat haha.
Nou dat heeft hij slim bedacht _O-

Haha ja oke dat dan ik wel begrijpen, er gaat zoizo niets boven een eigen autotje.
Maar denk dat je er ooit wel eens in mag rijden :D

Hahaha jaaaaah die dingen bedenkt hij wel slim hahaha.

Nhmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:02

ja zo zijn mannen..
kan echt niet wachten om een nieuwe auto te kopen :D

Nhmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:02

en dan sparen om hem een mooie kleur te spuiten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:03

Nhmeisje schreef:
en dan sparen om hem een mooie kleur te spuiten

Gelijk de juiste kleur kopen scheelt je een hoop werk (en kosten).

JackyCS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:06

Nhmeisje schreef:
ja zo zijn mannen..
kan echt niet wachten om een nieuwe auto te kopen :D

Hahaha ja dat is zo, maar ik mag veder niet klagen hoor hij is een schat.

Welke kleur wil je je auto graag hebben?

Nhmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:10

Weet ik nog niet. Ik vind mintgroen echt een mooie kleur. Mat zwart, maar dat is heel lastig onderhouden. En anders wit parelmoer lijkt me ook vet

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:30

farahdiba46 schreef:
Ik moet altijd lachen om die gepimte autootjes, van die brikken van 800 euro waar dan voo 4x zoveel aan versleuteld is, je kan ze beter gewoon laten, dan oogt het niet zo ordinair, het zijn toch meestal van die sjonnie & anita-dingen :')

kansloze reactie ;)

JackyCS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:45

Nhmeisje schreef:
Weet ik nog niet. Ik vind mintgroen echt een mooie kleur. Mat zwart, maar dat is heel lastig onderhouden. En anders wit parelmoer lijkt me ook vet

Dat zijn wel mooie kleuren :o
Parelmoer vind ik zelf denk ik t mooiste..
Maar licht ook echt aan de auto vind ik zelf

Nhmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:15

ja denk dat ik die ook wel tof vindt, hoeft ook weer niet te opvallend.

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:01

little_birdy schreef:
farahdiba46 schreef:

kansloze reactie ;)
dat mag jij vinden, net zoals ik die gepimpte auto's kansloos vind :Y)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:29

Mag ik vragen wat je dan in zo'n topic doet als je t toch kansloos vind?

Overigens wat ik doe is hem een beetje opvrolijken, hij is zo saai nu :')