Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dancertje schreef:koudbloedkim houd die bobba wereld ook maar ff in de gaten ze wil gaan bewijzen dat kim het slecht heeft en te bang is voor dat te laten zien.
Schrijft namelijk het volgende:
bobba wereld
2 uur geleden
deze paarden zijn echt zielig en dat eerste paard ook ik ben bezig met een filmpje waarin jullie zien hoe zielig dat paard is ze heet toch kim nou kim is heel zielig en zo bang dat ze geen pijn durft te late zien
dancertje schreef:koudbloedkim houd die bobba wereld ook maar ff in de gaten ze wil gaan bewijzen dat kim het slecht heeft en te bang is voor dat te laten zien.
bobba wereld
2 uur geleden
deze paarden zijn echt zielig en dat eerste paard ook ik ben bezig met een filmpje waarin jullie zien hoe zielig dat paard is ze heet toch kim nou kim is heel zielig en zo bang dat ze geen pijn durft te late zien
MarlindeRooz schreef:Ik weet ook hoe deze penny aan jouw foto is gekomen.
https://www.google.nl/search?q=paarden+ ... 1&tbm=isch
dancertje schreef:Bedankt voor de tip![naam] houd die bobba wereld ook maar ff in de gaten ze wil gaan bewijzen dat kim het slecht heeft en te bang is voor dat te laten zien.
bobba wereld
2 uur geleden
gr_roos schreef:Kbk, ik denk dat je weinig eraan kunt doen. Arabesk en Arno hadden destijds ook een filmpje gemaakt met foto's uit sgw topics. Mijn paard stond er ook tussen. Gemeld aan de modjes (en met mij wat andere mensen) maar beide bokkers zijn onschendbaar en er is nooit iets aan gedaan. Sindsdien plaats ik nooit meer foto's, het zijn niet alleen kinderen die doorgedraaid zijn en het is niet alleen het beheer van YouTube dat geen ruggengraat heeft.
Fjorj schreef:Maar dat is dan toc ook heel erg hypocrie, want voor fotografen bewegen ze wel hemel en aarde met uitgelicht systeem, terwijl vervolgens niks doen wanneer iemand op bokt een foto jat van een ander.