Mijn paard in video over mishandeling; wat kan ik nog doen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:52

koudbloedkim houd die bobba wereld ook maar ff in de gaten ze wil gaan bewijzen dat kim het slecht heeft en te bang is voor dat te laten zien.

Schrijft namelijk het volgende:
bobba wereld
2 uur geleden

deze paarden zijn echt zielig en dat eerste paard ook ik ben bezig met een filmpje waarin jullie zien hoe zielig dat paard is ze heet toch kim nou kim is heel zielig en zo bang dat ze geen pijn durft te late zien

NathalietjeB

Re: Mijn paard in video over mishandeling; wat kan ik nog doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:55

jesus wat vreselijk dat men daar zo op moet door slaan :S ik zou ondertussen denk wel juridische stappen gaan ondernemen als madam zulke dingen serieus op youtube wil gooien hoe bedoel je smaad

Isaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:03

* Kruipt toch maar even onder me steen vandaan *

Die foto straalt ook echt dierenmishandeling uit :')
je trekt bijna haar staart eruit :+

Nee grappie effe serieus,

Dierenmishandeling ? neee!! echt niet kimmie vind gewoon alles best, :D
lees je topics altijd met plezier, en geef je groot gelijk om stappen te ondernemen,

Je hebt gewoon lol met je knol ! :j

straks durf je geen foto meer neer te zetten omdat je bang moet zijn dat iemand je foto's tegen je gaat gebruiken of in dit geval in een mishandeling filmpje komt, -O-

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:07

dancertje schreef:
koudbloedkim houd die bobba wereld ook maar ff in de gaten ze wil gaan bewijzen dat kim het slecht heeft en te bang is voor dat te laten zien.

bobba wereld
2 uur geleden

deze paarden zijn echt zielig en dat eerste paard ook ik ben bezig met een filmpje waarin jullie zien hoe zielig dat paard is ze heet toch kim nou kim is heel zielig en zo bang dat ze geen pijn durft te late zien

lekker juridisch stappen ondernemen(wat een gek kind/poster van die video),.. leert dat kind meteen dat dit niet hoort.. niet op internet en en nergens niet. en dat je niet achter je pc tje onbekend blijft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:17

dancertje schreef:

bobba wereld
2 uur geleden

Kind heeft wel een erge rijke fanatsie _O-

tessaroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:33

Het lijkt haast een grap,
Helaas is dat het niet!
Echt jammer dat er soms van die mensen tussen zitten waar van je denkt:,,OMG".
Hopelijk word het filmpje verwijderd en gaat die 'bobba wereld' niks geks doen.

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:41

Na een poosje meelezen toch nieuwsgierig geworden. Zou ik ook de link mogen?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:24

dancertje schreef:
[naam] houd die bobba wereld ook maar ff in de gaten ze wil gaan bewijzen dat kim het slecht heeft en te bang is voor dat te laten zien.

bobba wereld
2 uur geleden

Bedankt voor de tip!

Sorry dat ik niet iedereen kan beantwoorden, heb het druk op het moment.
Zodra ik meer weet, zal ik het plaatsen. :j

Het filmpje heet STOP PAARDENMISHANDELING!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:29

Iedereen trouwens bedankt voor de reacties op het filmpje!!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:26

Moderatoropmerking:
Ik heb de de naam van desbetreffende eigenaar van het filmpje verwijderd. Dit ivm privacyredenen.
Bij deze ook het verzoek om oneliners als 'mag ik de link' via pb te doen. Om zo het topic niet onnodig te vervuilen met oneliners.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:36

Ik heb ook even gereageerd.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:28

Ik hoop echt van harte dat er wat aan gedaan gaat worden. Al weten wij allemaal nog zo goed dat jij het beste met je paard voor hebt, als iemand echt bedoelingen heeft om jou in een kwaad daglicht te stellen dan zal diegene ongetwijfeld heel ver gaan en een aantal niet-paardenkenners kunnen overtuigen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 15:42

Oh nou wordt ie leuk. Meiske heeft dit topic opgezocht (haaai! :) ) en zegt nu dat Kim fleemt en dat dat ook een teken van pijn is.. :') Zal de leeftijd wel zijn..

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 15:48

OMG!! :') Die heeft ook bijzonder veel verstand van paarden..

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 17:53

Kim staat inderdaad verstijfd van angst, zo bang is ze. :+

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 18:57

heb het filmpje en ook enkele comments van de poster van het filmpje als abusive aangemeld (comments ivm grof taalgebruik, dat is namelijk ook niet toegestaan op Youtube). Heb je nog reactie op je aangifte gehad, TS?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 22:12

Grappig om te zien dat met mij al aardig wat bokkers gereageerd hebben. En dat ene meisje ook; flemen is een teken van pijn. Zo aan haar reacties te zien kent ze de uploader persoonlijk en gezien dr reacties zou het me niet eens verbazen als ze samen de foto's voor het filmpje hebben samengesteld.

Hopelijk gaat ze nu dan wel actie ondernemen, of toch in elk geval de ouders, nu ze een juridische claim heeft gekregen.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 22:21

Ik heb na even zoeken op YT het filmpje ook gevonden, vond dat hier al veel te vaak om link gevraagd werd. Ik vind het belachelijk dat Kim in dit filmpje staat, ze hoort hier echt niet in thuis en iedereen weet dat ze alle aandacht van de wereld krijgt.
Ik hoop dat het zichzelf oplost..

Edit: lees nu dat de titel al in het topic stond, had me wat zoekwerk gescheeld :+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 22:33

Kbk, ik denk dat je weinig eraan kunt doen. Arabesk en Arno hadden destijds ook een filmpje gemaakt met foto's uit sgw topics. Mijn paard stond er ook tussen. Gemeld aan de modjes (en met mij wat andere mensen) maar beide bokkers zijn onschendbaar en er is nooit iets aan gedaan. Sindsdien plaats ik nooit meer foto's, het zijn niet alleen kinderen die doorgedraaid zijn en het is niet alleen het beheer van YouTube dat geen ruggengraat heeft.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 22:38

gr_roos schreef:
Kbk, ik denk dat je weinig eraan kunt doen. Arabesk en Arno hadden destijds ook een filmpje gemaakt met foto's uit sgw topics. Mijn paard stond er ook tussen. Gemeld aan de modjes (en met mij wat andere mensen) maar beide bokkers zijn onschendbaar en er is nooit iets aan gedaan. Sindsdien plaats ik nooit meer foto's, het zijn niet alleen kinderen die doorgedraaid zijn en het is niet alleen het beheer van YouTube dat geen ruggengraat heeft.

Schande zeg dat daar nooit wat aan gedaan is!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 00:11

Dat is sowieso een soort van heilige regel hier op bokt, zodra je ook maar een beetje bekend bent mag en kan opeens alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 00:25

Maar dat is dan toc ook heel erg hypocrie, want voor fotografen bewegen ze wel hemel en aarde met uitgelicht systeem, terwijl vervolgens niks doen wanneer iemand op bokt een foto jat van een ander.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 12:21

Fjorj schreef:
Maar dat is dan toc ook heel erg hypocrie, want voor fotografen bewegen ze wel hemel en aarde met uitgelicht systeem, terwijl vervolgens niks doen wanneer iemand op bokt een foto jat van een ander.

Oh, dat gaan ze wel doen, hoor. De gemiddelde Bokker is dankzij het Uitgelicht-debacle een heel eind beter op de hoogte van het auteursrecht. Maar dat is behoorlijk offtopic, hier.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 18:09

Ik heb haar een bericht gestuurd met het bezoek om als de donder dat filmpje eraf te halen.
Krijg met een berichtje. . Ok
Dus ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren