Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 11:21

Gruis schreef:
Ik had de mixer gekocht bij de Action! Kostte een tientje en mijn vriend had geen in huis, maar ik wilde bij hem thuis ook broden bakken. Dus mixertje ophehaald, broodmix in de kom, mixen... Na 5 minuten stopte hij ermee en hij wil ook niet meer aan :') Dus dat was erg kort plezier van tien euro.

Dat soort apparaten (waterkokers ook) haal ik tegenwoordig bij de Kijkshop. Vaak heb je ze al voor een tientje en dat is nog van zulke kwaliteit dat het gewoon jaren mee kan :)

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:42

BeauWertz schreef:
Elise_0o schreef:
Zonnebrand crème, mijn huid begon te branden nadat ik dat spul op had gesmeerd.

En zowieso verzorgingsproducten. Alles is Duits en als ik me bv met dove douchegel van de action heb gewassen, stink ik nog steeds
Met dove van de kruidvat heb ik hier geen last van (maar is dan ook 4 keer zo duur en niet afgekeurd).

Pools of Tsjechisch meestal

Wel ik kan je zeggen dat ik al vaak douchegel in Polen heb gekocht (eendert welk bekend merk) en ik heb toch nog nooit gestonken :+

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:52

phormicola schreef:
Gruis schreef:
Ik had de mixer gekocht bij de Action! Kostte een tientje en mijn vriend had geen in huis, maar ik wilde bij hem thuis ook broden bakken. Dus mixertje ophehaald, broodmix in de kom, mixen... Na 5 minuten stopte hij ermee en hij wil ook niet meer aan :') Dus dat was erg kort plezier van tien euro.

Dat soort apparaten (waterkokers ook) haal ik tegenwoordig bij de Kijkshop. Vaak heb je ze al voor een tientje en dat is nog van zulke kwaliteit dat het gewoon jaren mee kan :)

Slim! Er zit hier wel een Kijkshop in de stad, ga ik daar mooi even kijken. Thanks voor de tip :D

pmarena

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:11

De Max mannen-deo (waarschijnlijk de nepperd van Axe dacht ik :P ) kan je ook beter laten staan trouwens, die werkt voor geen meter bij manlief terwijl hij bij de Axe echt de hele dag heerlijk fris ruikt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:59

Ik ben net terug van de action. En heb weer veel te veel haha. Heb nep plantjes gekocht kijken hoelang ze zo nep blijven leven. Die van ons mam vielen naar een dag uit elkaar _O-

Was zojuist kei druk. Ben weer de helft vergeten. Waardoor ik met andere zooi buiten kwam haha

Bij de kinder speelgoed kijk ik voortaan goed of er geen kleine dingen aanzitten. En of het dik is. Als het goed dik is neem ik het mee. Meestal koop ik kleur boeken en stiften. Die werken drie a vijf keer en prullenbak.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 14:05

Hmm.. Bonsaiboompje doet het hier super!!
Vleesetende plantjes net geplant, maar die kunnen dus de container in :+

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 14:06

SindyKaya schreef:
Pandameisje schreef:
Wat ik wel goed vind bij de action in de GEODRIEHOEK !! die flexibelle die breken nooit

Vind je het gek :')
Ook die vind ik niet aan te raden want de cijfers vervagen weg.

dat wel, maar ik heb er toch 2 jaar meegedaan voor 60 cent.
en toen kon je ok echt niets meer lezen van de cijfers

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 14:08

oordopjes en dekbedovertrek , oordopjes zomaar stuk en in de overtrek allemaal scheuren en gaten

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:33

Parfum is daar ook bagger slecht ook de bekende merken. Na een half uur ruik je er niks meer van

sannexbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:36

Ik heb ergens gehoord dat iemand een fluitje bij de action had gekocht, en haar kind was bijna gestikt doordat het balletje in de keel schoot. Dus ook geen fluitjes kopen daar..

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:45

Ik heb daar dus laatst een stekkerdoos gekocht. Moet ik nu vrezen voor mijn leven? -O-

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:46

Ik las iets over potloden en stiften. Bij ons verkoopt action ook kleur potloden en stiften van Bic, dat pennen merk en die zijn fantastisch.

Mijn mixer was idd ook geen groot succes :')

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:47

sannexbeau schreef:
Ik heb ergens gehoord dat iemand een fluitje bij de action had gekocht, en haar kind was bijna gestikt doordat het balletje in de keel schoot. Dus ook geen fluitjes kopen daar..

Die fluitjes zijn bij onze Action terug gehaald

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:48

Zonnebrandcreme lóreal fc 10 ice. Moet verkoelend zijn maar gaat na 10 minuten een branderig gevoel geven. Sommige koffiekopjes geven kringen op je houten tafel als je er koffie of thee in doet.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:49

Net oranje nepnagels gekocht bij de action. Vanavond testen dus dan horen jullie het wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:54

piecon schreef:
Zonnebrandcreme lóreal fc 10 ice. Moet verkoelend zijn maar gaat na 10 minuten een branderig gevoel geven. Sommige koffiekopjes geven kringen op je houten tafel als je er koffie of thee in doet.

Als je kringen krijgt gelijk mayo op droppen en laten intrekken. Werkt althans hier super.

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:55

Xfjord schreef:
Net oranje nepnagels gekocht bij de action. Vanavond testen dus dan horen jullie het wel

Die heb ik ook gehad! Ze vielen er wel vrij snel af, maar op zich deden ze het best goed :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:00

Tja voor weinig geld kan je moeilijk kwaliteit verwachten.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:07

doemaar schreef:
Parfum is daar ook bagger slecht ook de bekende merken. Na een half uur ruik je er niks meer van

Volgens mij komt dat omdat je er aan went. Het is heus niet anders, gewoon per partij opgekocht.

Ik zie trouwens vaak dingen staan die de Blokker ook verkoopt, alleen voor veel minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:10

muntdrop schreef:
Ik heb daar dus laatst een stekkerdoos gekocht. Moet ik nu vrezen voor mijn leven? -O-

Ik doe al een jaar met mn stekkerdoos van de action :D

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:25

peperplantje, kwam thuis potgrond in het bijbehorende bakje, wou ik het zakje open maken waar het zaadje van het plantje inzat helemaal verschimmeld, kon er werkelijk waar niks meer mee.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:44

Ik heb nooit last van de dove producten. En het intex zwembad is nog niet geknapt. Voor de rest heb ik ook trouwens nooit problemen met hun spullen en anders denk ik ach ja het was ook maar 80 cent :').

Wel jammer dat de stiften in kwaliteit zo slecht zijn, vroeger was dat niet zo.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:57

Fading schreef:
muntdrop schreef:

Ik doe al een jaar met mn stekkerdoos van de action :D

Haha de mijne doet het ook al een tijd prima!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:04

HDMI kabels zijn ook geen succes. Ik heb er ooit een paar gehaald omdat ik mijn nieuwe 3D tv perse aangesloten wilde hebben en Action de enige was die open was. Kabel was geschikt voor 3D.
Ik had enorm veel vertraging in het beeld en ook alleen beeld als je hem in een bepaalde hoek hield. Omdat alles wat ik koop standaard stuk is (ook de tv is geruild >;) ) heb ik er drie meegenomen, geen van de 3 werkte. De dag later maar een goede kabel gekocht bij de BBC.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:05

Wij hadden er een paar drinkglazen gekocht. Met een zwart patroontje en met witte bloemetjes.
Toen ze vochtig werden van het koude drinken had ik hele zwarte handen en mond :') gaf die "verf" gewoon vreselijk af. Bah smaakte ook echt smerig.

Nu na een paar keer vaatwasser hebben we glazen zonder patroon en een paar glazen met een paar zwarte stipjes (dat was ooit de binnenkant van de bloemetjes haha)