Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ghostattack schreef:Leuk! Ik heb vrijdag kennismakingsgesprek, jij daar al geweest? Ben wel benieuwd, want wil er echt graag in. Zit al helemaal uit te denken hoe ik het wil gaan inrichten haha.
Welke verdieping heb je nu op ingeschreven?
Jodie_ schreef:Ghostattack schreef:Leuk! Ik heb vrijdag kennismakingsgesprek, jij daar al geweest? Ben wel benieuwd, want wil er echt graag in. Zit al helemaal uit te denken hoe ik het wil gaan inrichten haha.
Ja twee maand terug ofzo al! In de vakantie ben ik geweest. Ik heb ook al geaccordeerd dus ik heb de kamer al officieel. Kennismakingsgesprek stelt niet zoveel voor hoor, het is alleen zo dat ze jou vanalles gaan uitleggen wat het plan is daar en je kan vragen stellen en je kan de modelwoning bekijken, je gaat daar ook al het een en ander tekenen zodat ze het kunnen digitaliseren zodat je vervolgens alleen nog via internet wel of niet akkoord hoeft te gaan.Welke verdieping heb je nu op ingeschreven?
Haha leuk he om te bedenken hoe je het gaat inrichten! Ik heb gewoon een rits plattegrondjes geprint en daar ben ik telkens op aan het tekenen en puzzelen.
Maar top, kan niet echt iets bedenken waarom ik niet hiervoor zou gaan (behalve de prijs, maar oke). Waar zit jij? Dan ken ik alvast 1 iemand in het hele complex
Heb er wel zin in! Jij hebt wel geluk dat je huurtoeslag krijgt zeg, daar baalde ik echt van toen ik zag dat dat pas vanaf 23 jaar kon
Maar tegen die tijd wordt het sowieso een tripje Ikea denk ik. Een tosti-ijzer heb ik al, die kreeg ik voor de grap van iemand voor mijn verjaardag haha.
http://studentexperience.nl/nl
Maar ik ben graag op mezelf, dus voor mij geen probleem. LauraSaskia schreef:Haha dankjulliewel. Het oogt ruimer doordat het heel licht is, en heb s'ochtends zon door m'n '' officiële raam" en vanaf 3 uur door een ander kamertje dat ruitje door mijn kamer in. Hoef er alleen m'n bed in kwijt, er staat een spiegel en m'n makeup kan ik kwijt in de kastjes onder het raam. Aan de andere kant m'n 'kast' en ontzettend ruime wastafelmeubel. Studeren doe ik in de kamer ernaast, chillen beneden in de woonkamer. Is echt niet zo'n ramp, zo'n kleine kamer![]()
Wat grappig, in het zelfde gebouw. Hebben jullie van die aparte kamers met eigen voordeur en gezamenlijke keukens..?
Edit: Jouw kamer klinkt echt supertof Sem! Ben benieuwd naar de foto's. Ik heb bij de ikea voor €5 een groen wasrek gescoord, een rechthoekige 'wasmand' en mijn hele kledingrek+hanggedeelte met vakken, in totaal €18 (zie foto's, goedkoper en kleiner dan een kast) komt er ook vandaan
Ik ga zeker even kijken voor die wasmand!
) Het is in Groningen, vlakbij het centrum.
Anouk94 schreef:Tipje voor wie z'n kamer/ruimte (viritueel) wilt inrichten: http://nl.floorplanner.com/
Werkt ideaal! En je kunt er ook in 3d in rondlopen, super grappig.
Dit is dus alleen m'n eigen kamer, ik deel een appartementje
Het is niet zo netjes momenteel dus excuses daarvoor 

Alles past er prima, er komt nog een krabpaal in voor de komende poes en er komen boven m'n koelkast nog wat planken aan de muur want ik mis wat ruimte, maar verder heb ik echt prima de ruimte hier! Ik ben er ook echt heel erg blij mee!
jammer genoeg mogen er geen huisdieren waar ik ga wonen.

), gelukkig heeft vriendlief dit deze week allemaal geschilderd!
Ik mag eigenlijk ook gewoon op de muur schilderen