Mijn droomhuis is werkelijkheid geworden!! Kijk mee!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 19:03

Wie weet Avalon, zou wel gaaf zijn!! :j

Daffie, }:) ~~}> ~~}> }:) Ik kon het niet laten :')

Mooney, :')

Ralphdw en Barroco, dankjullie wel :)

Bontekontje, toch wel hoor, ik mis nederland best wel , maar als ik een paar dagen in nederland ben wil ik weer heel graag terug :D Dit is echt mijn paradijsje <3

Bedankt weer allemaal voor het reageren *\%/*

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:11

Ooh Astrid ik lees je topic nu pas... :o
Wat hebben jullie het nu fijn voor elkaar prachtig huis, paardjes erbij en een schitterende omgeving.
Genieten.
(ik heb stiekum ook even genoten van Huugje.. *\o/* . mooi vos met veel wit toch?)

Echt top voor jullie.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:42

Mooi....gewoon veels te mooi daar !
Maar euhm...zat even te spieken in profiel van aanvrager van de foto ( Daffie dus :D :D ) en wow...toen kwam ik in Nieuw-Zeeland uit ! <3 <3 Misschien maak ik daar wel kans om geadopteerd te worden als het in Spanje niks wordt ... :o :o Kan ook wel tussen de koetjes werken ! :j

Lynnepinny

Re: Mijn droomhuis is werkelijkheid geworden!! Kijk mee!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 22:26

Misschien is het al eens eerder gevraagd, maar hoe kwamen jullie hierop?? 0.0
Echt prachtig dit, dat wil ik later ook wel! :P

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 22:55

Vraagje: is dat 'barraca'-ding nog vrij?
Goed genoeg voor mij, denk ik zo! :j

Maar zonder gekheid: zou dat niet iets zijn om te verhuren aan kampeer/natuurliefhebbers?
Of wil senor de 'landgoedhebbert' dat niet?
Of hebben jullie dat zelf in gebruik, naast de casa, als 2e buitenhuisje?

* alleen al bij dat laatste idee krijg ik vlekken van jaloezie.*
Lijkt mij een heerlijk siesta-casa ding geval. :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 00:54

Petra, dankjewel!! We zijn ook zo blij dat we het nu zo fijn voor elkaar hebben. :)
Huugje is fantastisch, idd mooi vos en lekker veel wit <3

Pandora, ik heb helemaal in een deuk gelegen :') Je hebt groot gelijk hoor, ga jij maar lekker bij Daffie tussen de koetjes werken }> :D

Lynnepinny, Ik woon al bijna 28 jaar in spanjeen wilde altijd al de paardjes aan huis hebben. Dus gewoon blijven speuren en zoeken en zo kwamen we hier terecht *\o/*

MarvanTom, hahahaha, goed idee. De barraca is echter erg klein, dus ik weet niet of het je wel zal bevallen :D
Dus ook te klein voor verhuur of campinggebruik. De eigenaar vindt het niet erg als we een paar huisjes neerzetten, maar dat zal pas in de toekomst zijn :j
Het andere gebouw is de vroegere personeelswoning. Die willen we als stallen in gebruik gaan nemen, maar er moet nog veel aan verbouwd worden, wantde vloer is totaal ingestort.
Afbeelding

Afbeelding
la barraca

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 00:56

Ahh, Spanje. Ontdekte het vlak voor je je bericht plaatste. Haha, het ligt het redelijk dichtbij plaats waar ik een paar keer op vakantie ben geweest! :P
Kost het geen ontiegelijk vermogen om dit te huren??

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 01:11

Hoe mega gaaf zeg! Heerlijk van genieten met elkaar en alle dieren! En op dat stukje grond kunnen jullie wel even rondrijden.....pfffff wat een lap zeg!

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 08:20

Heb jij ook reacties gehad als : heb je wel een valse hond ? en heb je wel een geweer onder het bed liggen ? _O-
Ze zijn hier niet gewent aan het buitenleven haha ze vinden het naargeestig .

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 16:24

Lynnepinny, nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig waar je op vakantie bent geweest :D :D
Het valt erg mee de huur, minder iig als dat je voor een normaal huis in nederland betaald :j

bugpluisje, dankjewel!! Idd, er zit veel grond bij, 50 hectare, maar 80 % van die grond is bos, heerlijk om buitenritten te maken. Je kunt hier urenlang rijden zonder ook maar iemand tegen te komen *D

Petrea, nee zo erg niet :') Jullie wel?? Kennissen vragen me wel of we niet bang zijn om daar te wonen. Vrienden weten al dat wij niet bang zijn. Het is wel zo dat de mossos de esquadra iedere 2 weken langs komen om te vragen of alles goed gaat en is. En de sociale controle van de mensen hier is ook groot.
Hebben jullie trouwens een hond?

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:30

Wauw! Prachtig!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 16:53

Wauw Astrid, wat een droomplek! Echt prachtig <3

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:39

Zo stel ik mij het '' wilde westen '' ook voor...de mossos de esquadra die geregeld passeert om te horen of alles ok is :D Denk eerlijk gezegd dat het leven daar bij jullie in zo'n streken stukken veiliger is als '' hier te lande '' ...en al zeker stukken veiliger dan in grote steden ! Politie komt vaak te laat hoor... }> }>
Enne...wat de adoptie betreft...mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar Spanje...Nieuw Zeeland is zoooo ver joh ! 'T is maar dat je het weet.... O:) O:) Die barraca is trouwens groot genoeg voor mij!!! :Y)

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:49

Het is niet super dichtbij ofzo, maar wel een beetje in dezelfde regio (Catalonië). Ik ging altijd naar Begur! :D
En wow, zoals een normaal huis in Nederland?? *pakt alvast koffer in voor over 10 jaar :D*

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 23:52

Jasmijn , Thanx :D

Martine, dankjewel!! Maar jouw paradijsje met je Gouden godenpaarden is ook prachtig <3

Pandora, hahahahha, ik hou het in gedachten :) Je moet de barraca dan wel delen met MarvanTom }>
Het is idd wel een veilig gevoel dat de mossos de esquadra geregeld langskomen, maar het is hier erg rustig wat inbraken betreft. Ik ben ook totaal niet bang :)

Lynnepinny, Begur ligt in de provincie Girona toch?? Hahhaha, leuk idee dat je over een jaar of 10 hier naar toe komt :D

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 06:45

rocymax schreef:
Pandora, ik heb helemaal in een deuk gelegen :') Je hebt groot gelijk hoor, ga jij maar lekker bij Daffie tussen de koetjes werken }> :D

hahaha, ik ook. We zoeken nog personeel voor volgend jaar.

Pandora, ik riep als jong meisje van 15 al dat als ik later groot was ik in Frankrijk zou gaan wonen. Helaas kwam ik iemand tegen die niets met frankrijk heeft, dus dan ga je maar naar de andere kant van de wereld :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 07:22

Prachtige droomplek heb je gevonden en gecreëerd.
Magnífico

alleen je mag je man wel een groter gietertje geven voor Kerst. Met dat kleine blauwe gietertje ga je het niet redden van de zomer met 50 ha :D

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 08:34

Die gossos ;) mag je van mij houden .
Ja we hebben honden (mechelaar ), moet wel eerlijk zijn , het zijn watjes haha .

KarinvdM

Re: Mijn droomhuis is werkelijkheid geworden!! Kijk mee!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 11:15

Wat gaaf zeg, heerlijk! :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 13:31

janouk schreef:
alleen je mag je man wel een groter gietertje geven voor Kerst. Met dat kleine blauwe gietertje ga je het niet redden van de zomer met 50 ha :D

:D :D _O- _O-

Je topic loopt nog steeds als een speer Roc. Nou ja het is dan ook heel erg mooi. <3

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:22

Mmmm...en al werk ook in Nieuw Zeeland...wordt alsmaar interessanter ! :D :D

Die barraca delen lijkt me ook geen probleem....voorzien jullie toch wel een buitenkeukentje voor ons, toch ? :Y) Anders wordt het wel een beetje krap hoor... :')

Zag ik zonet ook nog iemand uit Frankrijk voorbij komen...staat ook hoog op mijn verlanglijstje :j Misschien ook eens polsen voor eventuele adoptie? :') :')

Heb ik binnenkort wel keuze te over... O:) O:)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:31

jee wat super zeg!!!! das nu echt mijn droom, mooi sfeervol huisje, paardjes erbij en heel veel grond in een mooie omgeving.

Nu kan ik niet naar t buitenland en ben gebonden aan nederland. maar super mooi!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 19:51

Daffie, dn ben je Frankrijk wel kilometers te ver gepasseerd, :D maar aan de fotos te zien die je plaatst, is Nieuw Zeeland geweldig!!
Pandora kan jouw wel in de zomer helpen (als het hier winter is) en dan hier in de zomer bij ons :')

Janouk, je hebt me kunnen opvegen en mijn man ook _/-\o_ We hebben letterlijk dubbel gelegen over het gietertje :')
ik heb nog gezocht naar een ieniemienie gietertje van plastic om een speciale foto voor jou te maken, maar omdat we net verhuisd zijn heb ik die natuurlijk niet kunnen vinden :D Geweldig :j
Hij schrijft de grote gieter bij op zijn verlanglijstje :')

Petrea, ik neem aan dat je mossos bedoeld? Ik vind het wel fijn dat ze controleren, het zijn gewoon de 2 plaatselijke politieagenten uit het dorp. Mechelaars die watjes zijn, ach ze schrikken door hun uiterlijk toch wel af denk ik, mocht het zo nodig zijn :)

Dankje Karin :P

Jij ook in een deuk Pien :D Ja ik ben heel blij verrast met alle lieve en leuke reacties in het topic :j

Jahoor, Pandora, die buitenkeuken fixen we wel even ;) hahahhaha, nu naar Frankrijk, tja wie weet wil Pien je wel adopteren :')

Alexandra, kan me voorstellen dat dit je droom is, heb er zelf ook jarenlang van gedroomd :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:58

Wauw ziet er erg mooi uit en vooral erg knus.

Je boft maar zeg. Veel geluk en plezier ermee.

Ik zal deze topic volgen.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 20:49

Thanx, ragdollcat, we zij ook zeer in ons sas met ons huisje. Heerlijk gezellig is het idd, heb zin om te zien hoe het eruit ziet als we alle snuisterijen en schilderijen opgehangen hebben en leuke schemerlampjes erbij. Ook ben ik benieuwd hoe de kerstboom zal staan :D
We boffen idd!!