Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aartje schreef:Ik had er vandaag ook weer een. Meisje van stal zou Anjo vandaag verzorgen maar ik was vergeten dat de sleutel van de zadelkast niet meer in de poetskist verstopt lag. Dus ze kon niet bij zn spullen. Maar er lagen nog wel wat andere spullen in een andere kast die wel open stond, dus ik stuur haar terug.
"Gebruik dat zinloze hoofdstel maar"..
Dat ging dus om een bitloos hoofdstel.
Romy1234 schreef:Geweldig dit! You made my day
Ik heb zelf nogal regelmatig dat ipv vanacht, er vanachter komt te staan, geeft ook wel eens zeer vreemde berichtjes
imd schreef:Romy1234 schreef:Geweldig dit! You made my day
Ik heb zelf nogal regelmatig dat ipv vanacht, er vanachter komt te staan, geeft ook wel eens zeer vreemde berichtjes
Waarschijnlijk omdat vannacht de juiste spelling is
Ik heb weleens gehad dat autocorrect de naam van een kennis veranderde in 'varken'Gelukkig zag ik het net op tijd, vóór versturen. Meisje was niet de allerdunste dus dat had nog wel eens heel banketstaaf kunnen zijn..
imd schreef:Romy1234 schreef:Geweldig dit! You made my day
Waarschijnlijk omdat vannacht de juiste spelling is
Ik heb weleens gehad dat autocorrect de naam van een kennis veranderde in 'varken'Gelukkig zag ik het net op tijd, vóór versturen. Meisje was niet de allerdunste dus dat had nog wel eens heel banketstaaf kunnen zijn..