Ik zag vandaag nog leuke koffers bij de Action. Niet gekocht.. Ga ik net met mijn broer naar Big Bazar, wat koop ik? Een koffer
Knalroze en volgens mij bijna dezelfde als bij de Action. Handig voor weekendjes weg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Knalroze en volgens mij bijna dezelfde als bij de Action. Handig voor weekendjes weg

Maaiike94 schreef:Hallo Action bokkers, ik volg dit topic al langer maar reageer bijna nooit.
Maar nu zocht ik bij de action een coolpack om de pees van mijn paard te koelen.
Nu heb ik zo'n handig ding hiervoor gevonden bij de action, dat zelfs mijn broertje (een paardenleek) hem om kan doen.
Dus misschien dat meer bokkers hier iets aan kunnen hebben.
Hier een paar foto's:
Met bandje er bij om.
[ Afbeelding ]
Zonder bandje:
http://tinypic.com/r/2uibwpk/6
Los:
http://tinypic.com/r/30m4e10/6
Mizora schreef:Oh leuk. Vandaag bij de action weer eens meer gehaald dan de bedoeling was. Maar wel allemaal nuttig.
- 0.98€ 10m 6mm touw (daar ging ik voor)
- 0.99€ 4 rollen keukenpapier (die stond ook op mijn lijstje)
- 3.29€ thermolegging
- 2.99€ sokken
- 1.99€ 12cm pannetje (voor een ei bakken ideaal, lijkt me)
Uiteindelijk 10.24€ kwijt (en waarvoor ik kwam was bij elkaar 1.97€, oeps).
Touw direct in gebruik genomen met longeren, ideaal! Ik ben helemaal gelukkig ermee. En de thermolegging direct uitgeprobeerd.
takkie_muis schreef:Mizora schreef:Oh leuk. Vandaag bij de action weer eens meer gehaald dan de bedoeling was. Maar wel allemaal nuttig.
- 0.98€ 10m 6mm touw (daar ging ik voor)
- 0.99€ 4 rollen keukenpapier (die stond ook op mijn lijstje)
- 3.29€ thermolegging
- 2.99€ sokken
- 1.99€ 12cm pannetje (voor een ei bakken ideaal, lijkt me)
Uiteindelijk 10.24€ kwijt (en waarvoor ik kwam was bij elkaar 1.97€, oeps).
Touw direct in gebruik genomen met longeren, ideaal! Ik ben helemaal gelukkig ermee. En de thermolegging direct uitgeprobeerd.
Dat touw heb je gewoon een haak aangedaan? Eventueel foto? De zorgboerderij eigenaar heeft alle spullen mee naar zijn nieuwe huis , is maar een shet maar soms zo handig!
_Irene11_ schreef:Vandaag handschoentjes gekocht (inclusief touchscreenvingers) voor maar €0,99! Handig voor paardrijden: geen bevroren vingers. Kom ik in de Xenos: ongeveer dezelfde voor €4,-
![]()
Een map voor €0,92. En een bril met snor eraan voor €0,99![]()
Vandaag iemand voor mij in de winkel die voor €100,- aan spullen had gekocht bij de Action
Suus__ schreef:_Irene11_ schreef:Vandaag handschoentjes gekocht (inclusief touchscreenvingers) voor maar €0,99! Handig voor paardrijden: geen bevroren vingers. Kom ik in de Xenos: ongeveer dezelfde voor €4,-
![]()
Een map voor €0,92. En een bril met snor eraan voor €0,99![]()
Vandaag iemand voor mij in de winkel die voor €100,- aan spullen had gekocht bij de Action
100 euro uitgeven in action... dat vind ik best knap