Een kerstkrans heb ik de afgelopen jaren ook zelf gemaakt . Zo,n krans uit stro kost geen drol ...je kunt er alles omgooien wat maar bewerkbaar is .
Dit jaar ga ik voor wat anders ....ik heb een houten langwerpige bak gekocht . Daar kun je 4 kaarsen op prikken , de bak ca 3 cm hoog kun je vullen met ballen , mos oid .
Zo ziet het er nu bij ons uit, links naast de eettafel staat nog een witte buffetkast en een speelkast. Begin volgend jaar komt er een andere vloer in. Qua kleuren willen we van het bruine af en meer grijs en creme tinten. De muur achter de bank word behangen met frijs/wit gestreept behang en de muur achter de tv word heel lichtgrijs.
Kentaro
Geplaatst: 15-11-12 11:15
Vind het nu al leuk (en hebben de kinderen wel toestemming gegeven om de foto's op internet te plaatsen?! )
TG wat een geweldige lamp Ik heb als "eis" dat de lamp naast de bank met een koordje aan/uit moet kunnen gaan, maar ben al zo lang opzoek en nog steeds niks gevonden wat betaalbaar, leuk en een koordje heeft
saroanda : Heel erg mooi
Ben van het weekend helemaal vergeten om foto's van onze nieuwe ramen te plaatsen, zal ik vanavond doen
Teegee, we willen graag pvc, maar als dat qua budget niet lukt nemen we wel weer laminaat. Een beetje qua kleur wat jij ook hebt, iets grijzer nog misschien. Als ik zaterdag oppas kan regelen wil ik wel ff met m'n man gaan kijken.