Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

.
. Dus dat bedrag x3 maanden (heb 4 maanden rentevrij gehad) en nog een beetje, is voor mij een heeeeeerlijk bedrag waar ik een heeeeeleboel accessoires van kan kopen bij de intratuin
. Hahaha!
Ik moet het juist 1x in de zoveel tijd schuren!
. Ga zelf wel gesprekjes aan en dingen regelen
.
.
Eerst schuur ik met 120, dan met 150, dan met een polijstpad en dan zet ik het met een linnen doek in de olie... De olie die ik superfijn vond hebben ze alleen niet meer in productie en die nieuwe olie kan ik het niet zo mee worden eigenlijk 
) en dat bevalt ons een stuk minder...
Maar je hebt daarna wel weer eer van je werk
Over een paar jaar als alles 6+ is veranderen we het inderdaad.

Yv_ schreef:Moestuintjes vind ik ook erg leuk om te zien, maar echt niks voor mij. Zou allemaal doodgaan.
Hbe m'n orchidee trouwens kortgeknipt gister. Hoelang moet ik het nu de kans geven om weer te kunnen groeien voordat ik gewoon 2 nieuwe haal?

manzano schreef:Ooh dus wat je nu achterloopt is 1000,- Ik dacht dat je maandelijks 1000 terug kreeg
Vreemde gang van zaken. Al is het echt appeltje-eitje, 3 minuten werk om dat zelf aan te vragen. Dus ik zou zeker geen energie in die lui stoppen en het vanavond ff zelf doen.

Misschien dat we bij een volgend huis wel alles zelf gaan doen hoor. 
"Pas op!".... "Let op dat je niet stoot!".... "Doe nou eens voorzichtig!!" Zij mij waarschijnlijk ook. Pinda_Dipje schreef:- Binnenverfwerk dat enkele maanden geleden nog door de vorige bewoners in geverfd, zag er keurig uit... Helaas dankzij manlief en schoonpaps kunnen inmiddels alle deuren, deurkozijnen en trap kaal worden gehaald omdat men door onvoorzichtigheid her en der behoorlijk diepe butsen/krassen heeft veroorzaakt. Mijn favo karwei (not!) vooral schuren...
Mánnen 

alles, hop, in de tafel