Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurabram schreef:Toch lastig [naam], alles wat bloeit zal toch op een bepaald moment hommels en bijen aantrekken.
Als je niet te veel met bloemen wilt werken, zou ik variatie aanbrengen in de bladkleur.
vonneke schreef:Ik ga ze zo allemaal opzoeken!
Misschien wil ik ook wel wat eenjarigen in grote potten neerzetten. Collega waar ik vrijdag was Had twee grote vierkante bakken vol paarse bloemen. Echt schitterend. Maar dat wordt volgend jaar hihi
Naath86 schreef:[naam] schreef:Ik ga ze zo allemaal opzoeken!
Misschien wil ik ook wel wat eenjarigen in grote potten neerzetten. Collega waar ik vrijdag was Had twee grote vierkante bakken vol paarse bloemen. Echt schitterend. Maar dat wordt volgend jaar hihi
Maar komen vast bijen op af..
Lastig hoor, planten zonder bijen aan te trekken..
Vrouwenmantel is idd altijd mooi en past overal bij. Heuchera heb je ook verschillende soorten en kleuren van, ook mooi om te combineren misschien.
MyWishMax schreef:Nouja, wij hebben een plantenbak van 10 meter lang als schutting met de buren. De buurman heeft daar allemaal verschillende bloemen in en er zitten hooguit 3 bijen in totaal in. Ik kan me voorstellen dat [naam] geen bloemen wil die enorme aantallen aantrekken, maar aan een paar bijen ontkom je niet, ben ik bang?