Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yipee

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:51

Ik heb een T-mobile abo en betaal het eerste jaar 22 euro per maand en het tweede jaar 44 euro. Ik heb als ik het goed onthouden heb 300minuut of sms en 500MB internet, met daarnaast nog een bundel voor onbeperkt internet. Ik leverde mijn oude telefoon in en moest nog 50 euro bijbetalen. Dus viel mee. :)

Wat dat teken links boven is weet ik ook niet. Misschien van een app?

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:55

Nee, er staan geen meldingen als ik het balkje naar beneden haal...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:56

en nu hou ik op met mn vodafone spam :') :x

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:07

Tis zo jammer dat ik graag de Siii wil. Want mn huidige abbo bevalt me best. Met nog onbeperkt internet voor 35 euri...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:09

ja dat onbeperkt internet heb je nergens meer. 't is of beperkt tot 500MB of tot 1GB.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:13

Yep. Daarom is stilzwijgend verlengen voor mij veel interessanter dan een nieuw abbo afsluiten.
Maarja, dan heb ik geen nieuwe foon... *zucht*

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:15

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:21

Yipee schreef:
Ik heb een T-mobile abo en betaal het eerste jaar 22 euro per maand en het tweede jaar 44 euro. Ik heb als ik het goed onthouden heb 300minuut of sms en 500MB internet, met daarnaast nog een bundel voor onbeperkt internet. Ik leverde mijn oude telefoon in en moest nog 50 euro bijbetalen. Dus viel mee. :)

Wat dat teken links boven is weet ik ook niet. Misschien van een app?

Dan heb ik precies hetzelfde abbo als jou haha:p

@ChelseaII Zijn het geen updates?

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:27

Nee, dan zou dat toch ook bij meldingen moeten staan... ben al aan het googlen geslagen, maar ik kan niks vinden...

Afbeelding

Zoals jullie zien staat er niks bij en dat tekentje staat er nog steeds...

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:32

Ik heb trouwens ook geen verzekering. Vond ik best duur. Ik hou dat ding gewoon bij me en stop het in een kluisje bij mij op de universiteit als ik hem niet bij me mag hebben. Verder ben ik er voorzichtig op.

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:34

Nou, ik ben er eindelijk achter, haha! Als ik een bericht oid binnen kreeg, ging het lampje wel branden, maar stond er geen envelopje bovenin. Dus daar was iets mis mee... Ik had bovenin de knop 'melding' uitgezet. Vraag me niet hoe en waarom, haha, maar die weer aangezet en nu is dat icoontje weg!!!

Zoals ik al dacht was het dus iets simpels, haha!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 23:02

Printscreen kan je als het goed is ook maken door de voelbare menu knop ingedrukt te houden tegelijk met de aan/uit knop. Wel eerst de aan/uit knop los laten en halve seconde later menu knop, anders gaat ie gewoon op lock ;)

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 23:07

Ik heb een externe verzekering afgesloten, was een betere polis dan bij Vodafone zelf. Wat ik per maand precies ga betalen durf ik niet te zeggen, geloof dat dat via mijn vader loopt.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:40

ChelseaII schreef:
Haha, thanks!! Jammer dat je het niet weet... Misschien iemand anders die het weet???

Dat is gewoon onderdeel van je uitrolschermpje.

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:45

Ik heb een verzekering afgesloten bij tmobile (heb ik ook de telefoon vandaan) kost uit mijn hoofd 8,95 euro per maand en je kan per kwartaal opzeggen.

Is voor schade aan je telefoon door vallen, water, stof etc alleen DIEFSTAL is niet verzekerd of je moet schade kunnen aantonen bijvoorbeeld ingeslagen ruit (maar ook dan is het moeilijk om dit te verhalen)!

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:54

KootMiraDrum schreef:
ChelseaII schreef:
Haha, thanks!! Jammer dat je het niet weet... Misschien iemand anders die het weet???

Weet je dit of gok je dit...?

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 14:01

KootMiraDrum schreef:
ChelseaII schreef:

Zoals ik schreef kwam ik er achter dat dit inderdaad een onderdeel van dat zwarte balkje was ! Ik heb die melding per ongeluk uitgezet en toen kwam dat icoontje in beeld.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 15:41

ChelseaII schreef:
KootMiraDrum schreef:

Zoals ik schreef kwam ik er achter dat dit inderdaad een onderdeel van dat zwarte balkje was ! Ik heb die melding per ongeluk uitgezet en toen kwam dat icoontje in beeld.

Oohw haha, dan weten wij het voor de volgende keer ook :P

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 09:52

Misschien is het wel eens gevraagd, maar kon het zo snel niet terug vinden. Sinds vandaag kan ik mn abbo verlengen, ga ik dus morgen doen.

Nu mijn vraag: Ik heb nog een abbo met onbeperkt internet, hoe gaat dat in zn werk als ik verleng? Blijf ik gewoon onbeperkt houden of kan dat gewoon weg niet meer en krijg je altijd beperkt internet als je nu verlengd?

Mijn idee van verlengen is dat heel je abbo gewoon het zelfde blijft en je verlengd voor 1 of 2 jaar.

De een zegt dit en de ander zegt dat, misschien dat iemand hier het zelfde heeft gehad en het mij kan vertellen :D

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 10:19

odenxia schreef:
Misschien is het wel eens gevraagd, maar kon het zo snel niet terug vinden. Sinds vandaag kan ik mn abbo verlengen, ga ik dus morgen doen.

Nu mijn vraag: Ik heb nog een abbo met onbeperkt internet, hoe gaat dat in zn werk als ik verleng? Blijf ik gewoon onbeperkt houden of kan dat gewoon weg niet meer en krijg je altijd beperkt internet als je nu verlengd?

Mijn idee van verlengen is dat heel je abbo gewoon het zelfde blijft en je verlengd voor 1 of 2 jaar.

De een zegt dit en de ander zegt dat, misschien dat iemand hier het zelfde heeft gehad en het mij kan vertellen :D

Meestal kan je drie maanden van te voren verlengen. Ik weet niet welke provider je nu bij zit.. Als je het abbo gaat verlengen en dezelfde mobiel er bij blijft hebben krijg je aanbiedingen dacht ik. Als je een nieuwe telefoon wilt dan krijg je ook andere aanbiedingen. Bij t-mobile kan onbeperkt internet nog wel maar bij heel veel andere providers niet meer.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 10:28

nee er is nergens meer onbeperkt internet, óók niet bij tmobile (al adverteren ze daar wel mee, niemand leest die kleine lettertjes he). maar onbeperkt internet is ook niet nodig aangezien veel mensen bij normaal gebruik niet boven de 250MB uitkomen

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 10:34

Ik heb al zolang ik kan heugen dit abbo. Wel iedere keer een nieuwe telefoon erbij want na 2 jaar zijn ze gewoon op. Sinds het mobiel internet er is heb ik een internet abbo erbij.

Ik zit bij KPN/HI. Ik moet zeggen dat ik best veel gebruik maak van het internet, dus als er geen onbeperkt meer is durf ik niet te zeggen aan hoeveel MB`s ik moet denken voor mijn volgende abbo.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 10:54

Ariebombarie schreef:
nee er is nergens meer onbeperkt internet, óók niet bij tmobile (al adverteren ze daar wel mee, niemand leest die kleine lettertjes he). maar onbeperkt internet is ook niet nodig aangezien veel mensen bij normaal gebruik niet boven de 250MB uitkomen

Ik betaal 4.95 bij voor onbeperkt internet en het staat in me contract. Ja ik heb alle kleine letters gelezen

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:02

Het liefst blijf ik ook bij KPN/HI. Heb er nooit problemen mee gehad namelijk.

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:05

ik heb de galaxy note. dus de s3 is kleiner als de note toch? vind de note nl toch een beetje lompig hihi