Wat dat teken links boven is weet ik ook niet. Misschien van een app?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yipee schreef:Ik heb een T-mobile abo en betaal het eerste jaar 22 euro per maand en het tweede jaar 44 euro. Ik heb als ik het goed onthouden heb 300minuut of sms en 500MB internet, met daarnaast nog een bundel voor onbeperkt internet. Ik leverde mijn oude telefoon in en moest nog 50 euro bijbetalen. Dus viel mee.
Wat dat teken links boven is weet ik ook niet. Misschien van een app?
KootMiraDrum schreef:ChelseaII schreef:Haha, thanks!! Jammer dat je het niet weet... Misschien iemand anders die het weet???
Dat is gewoon onderdeel van je uitrolschermpje.
ChelseaII schreef:KootMiraDrum schreef:
Dat is gewoon onderdeel van je uitrolschermpje.
Zoals ik schreef kwam ik er achter dat dit inderdaad een onderdeel van dat zwarte balkje was ! Ik heb die melding per ongeluk uitgezet en toen kwam dat icoontje in beeld.
odenxia schreef:Misschien is het wel eens gevraagd, maar kon het zo snel niet terug vinden. Sinds vandaag kan ik mn abbo verlengen, ga ik dus morgen doen.
Nu mijn vraag: Ik heb nog een abbo met onbeperkt internet, hoe gaat dat in zn werk als ik verleng? Blijf ik gewoon onbeperkt houden of kan dat gewoon weg niet meer en krijg je altijd beperkt internet als je nu verlengd?
Mijn idee van verlengen is dat heel je abbo gewoon het zelfde blijft en je verlengd voor 1 of 2 jaar.
De een zegt dit en de ander zegt dat, misschien dat iemand hier het zelfde heeft gehad en het mij kan vertellen
Ariebombarie schreef:nee er is nergens meer onbeperkt internet, óók niet bij tmobile (al adverteren ze daar wel mee, niemand leest die kleine lettertjes he). maar onbeperkt internet is ook niet nodig aangezien veel mensen bij normaal gebruik niet boven de 250MB uitkomen