Duimen jullie mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tuttebel schreef:Zo moonsparkle dat gaat dus met een rap tempo: p laten we hopen dan nummer 2,3,4 allemaal geen interesse meer hebben. Succes
Ik heb morgen de 3 groepsbezichtegingen.. Het is best spannend
Olympia schreef:Waar ik op let is hoeveel werk het huis heeft. In de badkamer/toilet/keuken kijk ik naar de tegels of die er wel stevig op zitten enz..
En wat ik voor mijzelf wle als gevoel moet hebben dat ik wle al een beetje weet als ik in het huis sta hoe ik het ga inrichten of hoe ik het graag zou willen hebben
Airborn schreef:Let ook op het sluiten van de ramen, enkel of dubbel glas, wat voor verwarming en waar zit die, werkt de wc () Zitten er genoeg stopcontacten (en waar zitten die, en zijn het er niet zoveel dat ze in de weg zitten) Hoe zit het met ventilatie in de keuken en badkamer, is er voor jou genoeg bergruimte, is het erg gehorig, erhmz, meer kan ik ff nie bedenken
Airborn schreef:Let ook op het sluiten van de ramen, enkel of dubbel glas, wat voor verwarming en waar zit die, werkt de wc () Zitten er genoeg stopcontacten (en waar zitten die, en zijn het er niet zoveel dat ze in de weg zitten) Hoe zit het met ventilatie in de keuken en badkamer, is er voor jou genoeg bergruimte, is het erg gehorig, erhmz, meer kan ik ff nie bedenken
Tuttebel schreef:@moonsparkle; Woning 1 en 2 waren identiek alleen gespiegeld.. maar 1 van beide was qau kleur net het pippi langkous huis.. Dus dan zou ik van die 2 al kiezen voor de ander.. vond ze echt onwijs leuk en had er ook wel prettig gevoel bij. En nr 3 was het zelfde idee alleen dan wat kleiner maar wel grotere tuin enzovoorts maar daar was de badkamer vrij laag dat ik met mijn 1.76 mijn hoofd net niet stootte aan de douchekop... dus dat is alweer tegenvaller/minpunt.
Ik ga ook vanuit mijn ouderlijk huis maar ik zie het wel als voordeel dat ik dan niet hoeft te haasten met klussen enzo.. En ik wil gewoon zo graag het huis uit dat ik echt hard probeer alles niet door een roze bril te zien.
Bij jou gaat het inderdaad wel heel vreemd met de snelheid van het stijgen
moonsparkle schreef:sja ik ben ook wel echt blij als ik wat aangeboden krijg...ben ook niet erg kritisch. Klussen daar ben ik echt niet goed in en ik wil mn vriend niet alles laten doen dus ons toekomstige huisje moet wel een beetje instap-klaar zijn.
Had je niet stiekem foto's kunnen maken, ik ben benieuwd![]()
De badkamer moet je toch met regelmaat in zijn dus het zou wel fijn zijn als deze bevalt.