Voeeel me echt dom nu Laat ik het houden bij een niet-zo-helder moment
just_kiki
Geplaatst: 07-11-11 17:34
iloonaa__ schreef:
Voeeel me echt dom nu Laat ik het houden bij een niet-zo-helder moment
hahah
_jennifer17_
Geplaatst: 07-11-11 17:51
Wowww pagina 10 alweer!! Super
Die 'auto'washandschoen he, maakt die echt glimmend? Had hem in mn hand Vandaag en kon het me niet zo goed voorstellen, maar nu twijfel ik weer heel erg haha!
Voor de winter wel handig als het te koud is om helemaal te wassen!
Die handschoen gebruik je droog toch?
Hebben ze trouwens ook van die gekleurde 'gym'leggings? Heb binnenlort themafeestje maar Het was zo druk dat ik geen zin had er zelf tussen te vissen! Haha
Ik ga me ook maar eens bij jullie aansluiten. Vind het een topwinkel! Ze hebben er van alles, voro zeer weinig. Dus wellicht kan ik nog ideetjes opdoen bij jullie..
Pas maar op gina, dit topic is niet zo goed voor je portemonnee
Kimmikky
Geplaatst: 07-11-11 18:06
oh zag nog een goeie vandaag: thermometer! was 1,65 ofzo dacht ik, stond een giga rij en ik moest mn trein halen dus kon niks meenemen en ik kon de flexitub niet vinden in hilversum
3 paar wollenzooltjes die glimhandschoen die haar verwijder borstel (gebruik ik voor m´n singel en dekjes) lederdoekjes gele touw voor een schoolopdracht en dat was het weer
Ik ben zo happy, door een verhuizing van mijn pony's ben ik een dekje tegengekomen waar ponyhaar aan zit. Kan ik eindelijk mijn borsteltje gebruiken. (waar heb ik dat ding toch gelaten....)
Er is een gevulde verbanddoos Waarmee hij is gevuld weet ik alleen niet...
N_B_N
Geplaatst: 07-11-11 22:37
Joehoe ik heb alle andere topics wel gelezen maar zal nu eens reageren, want wij hebben zaterdag ook iets heel handigs gekocht voor in de auto. Bij de ANWB kon je toen die tijd eens grippy's kopen en nou zag ik ze bij de action liggen voor 80 cent terwijl we toen we die grippy's bij de ANWB hadden gehaald 15 euro hadden betaald en ze werken net zo goed. Mijn vriend heeft er dus gelijk 5 mee genomen en is sindsdien ook verslaafd aan de Action voor bij de paarden heb ik bijna alles uit de openingspost en die scheermachine werkt beter dan verwacht die glimhandschoen ook helemaal tevreden mee en eigenlijk alles wel, alleen die serum nog niet uitgeprobeerd
een grippy is een rubbermatje dat je in je auto legt en alles blijft er op liggen als je bijvoorbeeld een bocht omgaat ofzo:P en je kan hem makkelijk verplaatsen/verwijderen zoner dat er vieze lijm resten ofzo achter blijft ideaal
hebben ze ook fijne beetje mooie opbergiets hebben voor sieraden?
just_kiki
Geplaatst: 07-11-11 23:03
Lootje1991 schreef:
een grippy is een rubbermatje dat je in je auto legt en alles blijft er op liggen als je bijvoorbeeld een bocht omgaat ofzo:P en je kan hem makkelijk verplaatsen/verwijderen zoner dat er vieze lijm resten ofzo achter blijft ideaal
Ooooh zo'n ding
SimoneDV
Geplaatst: 07-11-11 23:05
oh joh dat spul koop je op een rol van een paar meter voor max een paar euro ofzo
MoSt81
Geplaatst: 07-11-11 23:08
Ik zag vanmorgen bij de 100 nieuwste producten ineens dove Reinigingsmelk en tonic staan (voor je gezicht) Normaal kost dat bij de kruitvat enzo volgens mij rond de 5 euro. Nu bij de action voor 2.19. Heb direct 5 flesjes van elk gekocht. (Niet alleen voor mezelf) Het is echt precies dezelfde als die van kruitvat. Gewoon met nederlandse tekst erop. Had niet veel tijd dus heb verder alleen een soeplepel (1.50) en slasaus (0.60) gekocht. Binnenkort maar weer eens terug als ik meer tijd heb.
haha.. oh.. laat ik ook maar eens ff de site raadplegen.. wat voor leuke dingen ze nu weer hebben
Puera
Geplaatst: 08-11-11 10:18
Naomi_Haffie schreef:
hebben ze ook fijne beetje mooie opbergiets hebben voor sieraden?
Hier op de kerstafdeling liggen hele mooie kleine doosjes met een deksel.
Mariekje22
Geplaatst: 08-11-11 10:21
Hallo, kwam bij de zoekfunctie dit topic tegen en mischien weten jullie antwoord op mijn vraag? Kan je bij action ook vvv bonnen inleveren? Heb er nog een hoop liggen en zag in de OP best handige dingen staan. Wie weet t? Thanks alvast!