HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 08:38

Dat heb ik gemerkt dat het rotwerk is. :P Hij zit er nu op maar wel een paar luchtbelletjes inderdaad. :=

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:13

Je kan 'm volgende keer ook bij een winkel laten plakken. Kost je waarschijnlijk iets meer (ik had er 5 van ebay voor 5 euro, dus voor dat geld kun je d'r nog een verkloten, maar krijg je 'm niet bij de winkel), maar dan doen ze 'm voor je perfect erop. Bij Coolblue in ieder geval wel :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:08

Ik weet toevallig bij mijn werk, dat ze dat ook weleens doen.

Zit er ook over te denken, zodra er stickers voor mijn Sensation Xl zijn.

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:16

Ik heb ook een vraagje, ik heb de Wildfire S, en hij was een systeemupdate aan het doen, en hij zegt nu: updates worden gedownload, en daaronder staat: download gelukt, en dan met een groen balkje eronder, en daar weer onder 99% 41.57 MB / 41.65 MB, maar hier staat hij al een paar dagen op, en hij laad niet verder.
Het enige waar ik op kan klikken is OK, en dan kan ik verder wel gewoon alles met mijn telefoon, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat deze update afgemaakt word, of dat hij hem even opnieuw doet of zoiets?

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:24

@emma ik heb dat ook gehad , duurde echt vreselijk lang en na een week had hij het nog niet gedownload . ik heb mn hele telefoon terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen , kreeg opnieuw die melding en toen had hij hem binnen 2minuten gedownload :j .

over screenprotectors gesproken ik had ze idd ook via ebay besteld , dan pak je sneller een nieuwe als het toch fout gaat , gewoon via de zeikant erop leggen , en dan met een pinpasje glad maken :j .
wat ook werkt is van te voren je telefoon met een beetje afwasmiddel en een doekje schoonmaken die tip kreeg ik in de telefoonwinkel :)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:26

Kun je die download niet annuleren?

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:35

XoNo schreef:
Kun je die download niet annuleren?

Hoe?

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:36

Livito schreef:
@emma ik heb dat ook gehad , duurde echt vreselijk lang en na een week had hij het nog niet gedownload . ik heb mn hele telefoon terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen , kreeg opnieuw die melding en toen had hij hem binnen 2minuten gedownload :j .

over screenprotectors gesproken ik had ze idd ook via ebay besteld , dan pak je sneller een nieuwe als het toch fout gaat , gewoon via de zeikant erop leggen , en dan met een pinpasje glad maken :j .
wat ook werkt is van te voren je telefoon met een beetje afwasmiddel en een doekje schoonmaken die tip kreeg ik in de telefoonwinkel :)

Hoe kan je je telefoon terug zetten naar de fabrieksinstellingen?
En welke instellingen ben je dan allemaal kwijt?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:37

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:38

Volgens mij heb ik al een manier gevonden, ik was even bij instellingen aan het kijken of ik ergens kon vinden hoe je hem terug kon zetten op de fabrieksinstellingen, toen kwam ik bij over de telefoon op systeemupdates, en toen hij ging zoeken kon ik hem weer opnieuw doen, en nu is hij hem opnieuw aan het opdaten! :)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:08

Volgens mij kun je een programma aanklikken die aan het downloaden is en dan op annuleren drukken. ik heb het ook weleens gehad namelijk.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 15:09

Tijdje ingedrukt houden dacht ik..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:32

Met de Desire S kun je instellen dat je telefoon om de 5 minuten de inbox van je Hotmail controleert en bij nieuwe berichten een melding weergeeft, ik krijg die melding echter niet hoe ik het ook instel. Hebben jullie nog ideeën? Ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd, maar helaas moet ik de inbox nog steeds handmatig updaten.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:51

hoe hebben jullie swype op jullie htc wildfire s gezet?(voor degene die dat hebben dan), als ik via internet google op swype dan krijg ik heel veel, maar geen idee welke ik moet downloaden....)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:03

Via beta.swype.com geloof ik..

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 08:16

bobomelo schreef:
hoe hebben jullie swype op jullie htc wildfire s gezet?(voor degene die dat hebben dan), als ik via internet google op swype dan krijg ik heel veel, maar geen idee welke ik moet downloaden....)

Via http://beta.swype.com en dan aanmelden met een werkend emailadres en wachtwoord. Die heb je namelijk op je telefoon weer nodig om in te loggen in het systeem om zo dus Swype te kunnen gebruiken.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:18

Grr... _-:( Even mijn frustratie kwijt.
klepje van de batterij (?) Dat zwarte bij de legend.. perongeluk verloren. Omdat de vodafone winkel deze niet had heb ik deze opgezocht op internet. Mytrendyphone.nl had ze dus even besteld. Nou via ideal betalen.. Krijg ik een mail vanmorgen, dat het niet is doorgekomen. :roll: Ok. bestel ik nog een keer.. weer niet. Aangezien ik geen bevestiging kreeg Ok, best. :roll: Nog een keer.......

Die kwam er wel door.. en wat bleek? 3x geld afgeschreven :\ Mevrouw van de klantenservice snapt me niet met mijn bedragen en spreekt uberhaupt slecht nederlands. Nu bezig met een wirwar aan mails met hun :\ Ik had nog zo gehoopt dat ik dit gewoon kon oplossen bij de vodafone winkel :\

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:37

Oei dat is vervelend zeg Astaloca, ik hoop voor je dat je wel al je geld terug krijgt!

Ik heb nog een vraag: er zijn van enkele apps (waaronder Whatsapp) nieuwere versies te downloaden, maar als ik dit wil doen breekt hij het downloaden gelijk af. Het vervelende is dat ik Whatsapp MOET updaten, want nu heeft hij een te verouderde versie ofzoiets, waardoor ik er niks meer mee kan..
Weet iemand hoe ik deze apps wel kan updaten?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:28

Als je hem verwijderd en opnieuw installeert?

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:04

Dan breekt hij het downloaden weer af...

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:52

Weet iemand van jullie misschien waar je nog ergens de HTC Desire HD met abonnement kunt krijgen?

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:01

baal! heb 3 weken een htc met een hoesje (had ik normaal nooit) is mijn hoesje uitgerekt ik sta op huppa zo op de stenen :x Dikke scheuren in het beeld maar de winkel kan niks voor me doen (reparatie 250 euries :wow: ) heb al gevonden dat er garantie op de hoesjes zit dus maar even de fabrikant opbellen!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:05

@Wouterpaard, dat is echt balen ja :o!
@Emma, Te weinig opslagcapaciteit?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:40

Mavelle schreef:
Weet iemand van jullie misschien waar je nog ergens de HTC Desire HD met abonnement kunt krijgen?

Ik denk dat je die nog wel kunt krijgen in de KPNwinkels?

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:13

Ik heb nu een jaar mijn HTC Desire en als ik mijn oordopjes in de telefoon stop pakt hij de oordopjes niet meer. (Ik heb ook al andere oordopjes geprobeerd) Dit is sinds zaterdag. Ik heb het deze maand al eerder gehad maar nu is het al een paar dagen zo en ben ik toch bang dat de ingang van mijn oordopjes kapot is.. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben al naar de Phonehouse geweest maar dan ben ik hem 3 tot 4 weken kwijt.. Dus ben naar huis gegaan om een back-up te maken maar ik twijfel wel erg of ik hem wel op wil sturen, ik heb zo veel slechte verhalen gehoord van het opsturen van een telefoon. Hoe is jullie ervaring hiermee?