Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Harrypotter schreef:ik meld me!
Als het mag
daNiielle_ schreef:
Super handig.![]()
Moet nog bedenken wat ik aan de bovenste haakjes kan hangen.
CKR schreef:Vanmiddag die pasta geprobeerd, ik had de carbonara. Grote hoeveelheid, saus is wel wat waterig en een beetje weeïg. Wel lekker maar zou het niet nog een keer kopen. Heb ook nog een met tomaat liggen, ben benieuwd!Ik had de helft over, heb het in een bakje gedaan en denk dat ik het morgen naar binnen schuif. De saus zal dan wel een stuk dikker zijn en hopelijk naar meer smaken. De stukjes vlees die er tussen zouden zitten op het plaatje heb ik overigens nooit gevonden...
Naomi_Haffie schreef:OJa, die blinq borstel kon ik nog steeeds niet vinden haha.
Imre schreef:Ben ook geweest! Voor de tondeuse,
liesjecryos schreef:Jeetje ik kijk 1 dagje even niet en hup meteen 3 paginas verder.![]()
Ik ben vandaag geweest en heb even snel langs de verfspullen gerend en toen weer na buiten.
Ik heb 2 rollen afplaktape gekocht en een verfroller.
Ik moet zeggen dat ik het van mijzelf heel knap vind dit keer.
Maar toch ga ik morgen voor die vesten,die zijn wel heel erg leuk.
Sting schreef:Ik ga straks toch nog ff een poging wagen voor de vesten, al denk ik dat het niks uithaalt.
Hm... eens kijken of die van mij straks nog wel open is*hihi "die van mij", hoezo bezitterig?
*
GamblersCup schreef:Is dan een rood hooinet van 5 euro kopen niet goedkoper (zeker als je manuren meetelt) én makkelijker? Action is niet heilig, soms zijn er ook goede en goedkope oplossing buiten Action om