Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij voor 'nieuw' product van de Action aanschaffen?

Fleecevest
64 (22%)
Tondeuse
49 (17%)
Rubber borstel
79 (28%)
Ik heb nog niet eens het serum, de lederdoekjes of de flextub geprobeerd!
87 (31%)

Totaal aantal stemmen: 279

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 00:12

oohw fijn, ik ga morgen gelijk even kijken of ze er nog zijn en of ze de juiste maten hebben... :)

matasja

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 00:28

owja je zit inderdad emt die planken, dacht dat die misschien verder in de kast zaten waardoor er vooraan nog ruimte was... handschoenen is inderdaad makkelijk, of sleutelbos als je aan het opzadelen bent, die ben ik namelijk altijd kwijt :P zweepje ligt er ook al op zag ik ideaal.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 01:42

Jeetje mensen.. 10 pagina's! _/-\o_

Grappig al die tips over schoonmaakazijn. Hier wel eens gehoord over dat je er zout op moet strooien, werkt dat misschien ook? Dat lijkt me nog goedkoper dan schoonmaakazijn.. en zeker dan roundup!

Harrypotter schreef:
ik meld me! :D

Als het mag :=

Altijd! iedereen is welkom (ook voordeel dat het geen hk topic is idd! krijg je dat 'je moet je ff voorstellen hoor!'- geneuzel := )

daNiielle_ schreef:
Afbeelding

Super handig. _/-\o_

Moet nog bedenken wat ik aan de bovenste haakjes kan hangen. :')

Geweldige foto!!!! Misschien een borstel aan hangen, of longeerstukje of hoevenkrabber of handschoenen oid??
of klein zakje met paardensnoepjes?? :=

edit handschoenen zei je zelf later ook al

CKR schreef:
Vanmiddag die pasta geprobeerd, ik had de carbonara. Grote hoeveelheid, saus is wel wat waterig en een beetje weeïg. Wel lekker maar zou het niet nog een keer kopen. Heb ook nog een met tomaat liggen, ben benieuwd! :) Ik had de helft over, heb het in een bakje gedaan en denk dat ik het morgen naar binnen schuif. De saus zal dan wel een stuk dikker zijn en hopelijk naar meer smaken. De stukjes vlees die er tussen zouden zitten op het plaatje heb ik overigens nooit gevonden... >;)

Grappig, ik zag vandaag alle 3 de smaken en dacht :n ik wacht wel tot ik van de bokkers weet welke het lekkerste is :D
mijn ervaring met carbonara uit een pakje is toch al niet heel goed, dus ik ben benieuwd naar de rest!

Naomi_Haffie schreef:
OJa, die blinq borstel kon ik nog steeeds niet vinden haha.

Hij ligt hier vlakbij de poetsdoekjes en de toiletblokjes, er ligt een andere borstel met handvat naast (die is trouwens handiger voor de hoeven dan dat nagelborsteltje!) heeft iemand die misschien ook al?

Imre schreef:
Ben ook geweest! Voor de tondeuse,

waar ligt die eigenlijk? Ik had geen tijd meer om verder te zoeken. Iemand og meer positieve ervaringen met dit apparaat?

liesjecryos schreef:
Jeetje ik kijk 1 dagje even niet en hup meteen 3 paginas verder. :))
Ik ben vandaag geweest en heb even snel langs de verfspullen gerend en toen weer na buiten.
Ik heb 2 rollen afplaktape gekocht en een verfroller.
Ik moet zeggen dat ik het van mijzelf heel knap vind dit keer :o .
Maar toch ga ik morgen voor die vesten,die zijn wel heel erg leuk <3 .

Ik promoot niet snel een ander winkel maar de Dirk v/d Broek heeft deze week diverse (goede) schilderspullen in de aanbieding. Iets van 8 kwasten voor 3 euro, da's geen geld. En die poetsdoekjes zijn ook handig (en zelfs goedkoper dan die v/d action :o )
Ik kraak ook niet snel een winkel af maar ik zag de folder van de xenos en zag allemaal action producten alleen dan daar allemaal veeeeeeel duurder! wat een afzetters! (en vroeger vond ik de xenos goedkoop! :+ )

Sting schreef:
Ik ga straks toch nog ff een poging wagen voor de vesten, al denk ik dat het niks uithaalt.

Hm... eens kijken of die van mij straks nog wel open is ;) *hihi "die van mij", hoezo bezitterig? :P*

Hier lagen er bij het 'aanbiedingenvak' ook niet veel meer, maar bij de kledingafdeling lagen er nog wel heel erg veel.

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:25

De tondeuse-set ligt bij de heren shampoos/luchtjes/deo's etc. :)

Ik heb 'm gistermiddag voor het eerst aan de oplader moeten leggen. Ik heb er nu 5 keer mee wat geschoren :j Dus ik denk dat ie het zo'n 45 minuten heeft vol gehouden.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:35

Ik heb de tondeuse ook gekocht! Heb haar voetjes ermee opgeschoren, ging prima en hij doet het nog steeds! D'r staart heb ik er ook al mee gedaan, de neus en oren lukt niet als ik alleen ben :+

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:42

Ik las dat er hier mensen waren die het haarserum gemengd hadden met water in een spuitfles. Dat klinkt ideaal, maar hoeveel serum op hoeveel water hebben jullie gebruikt?

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:12

Ik ben gister ook weer geweest, en was weer €39,98 lichter.
Fleecevest, laarzen, sloffen, olie, impregneerspray, opstapje, kinder bueno en nog een aantal dingen die ik al vergeten ben.
Nu mag ik weer even een tijdje niet haha.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 11:02

Hier zoals beloofd mijn fantatstische (konijnen) hooizak :')
Afbeelding

Yoline_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 11:21

Ik ga zo voor de lederdoekjes, tondeuse, haarserum en misschien kom ik nog wel meer tegen haha

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 11:23

Haha :P :') Ookal is het in klein formaat, toch goed gelukt Silby!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 11:40

Silby hoe herkenbaar! Ik had er ook eentje gemaakt, maar dat eindigde in een hooiworst hahaha. Niet echt geschikt voor mijn beesten.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 11:41

die kapstokken heb ik ook gekocht heb er 2 1 voor hoofdstellen en halsters andere voor touwen teugels bijzet enz enz ideaal die dingen

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:16

Ik heb ze ook de kapstokken, heb ze alleen tegen de muur hangen. Vriend heeft de beugel die over de deur gaat eraf geflext en een gaatje geboort in het stukje metaal waar de kapstok aan hangt (snappen jullie me nog :D ) en dat zo aan de muur geschroefd. Ideaal heb er 3 hangen.

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:45

:( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(- _-:( |o :( 8)7 :?:( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(:( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(- _-:( |o - _-:( |o |( :r >;) #) -:(- _-:( |o :( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(- _-:( |o :( 8)7 :? |( :r >;) #) -:( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(- _-:( |o :(- _-:( |o Sta ik met een volle mand ergens midden in de winkel te genieten van mn shopmoment, wordt er door de Action omgeroepen dat ze een pinstoring hebben.....
Geen cash bij, dus kon gewoon stoppen met shoppen
....:( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(- _-:( |o :( 8)7 :?:( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(:( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(- _-:( |o - _-:( |o |( :r >;) #) -:(- _-:( |o :( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(- _-:( |o :( 8)7 :? |( :r >;) #) -:( 8)7 :? |( :r >;) #) -:(- _-:( |o :(- _-:( |o

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:46

:P ;)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:52

:')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:57

Dan laat je je wagentje in overleg toch even staan, ga je even pinnen en betaal je toch contant?
Lijkt mij over het algemeen genomen niet heel erg ingewikkeld :+ tenzij er geen pinautomaat in de buurt is, dan wordt het lastiger :)

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:02

Goh dank je Evelli. Dat had ik zelf niet kunnen bedenken... :P

Ik had daar geen tijd meer voor, t was pinnen en wegwezen...
En die vlieger ging dus niet op, buiten het feit om dat er geen pinautomaat in de buurt was.

Maar de post was meer als humor bedoeld.... ;)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 14:04

schrok me rot van die post!

zou je geen hooinet kunnen knopen van alleen het rode touw? en dan 4 of 5 pakjes touw kopen, dan kom je toch wel een eindje? Ziet er wel mooi uit lijkt mij, een groot rood hooinet..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:19

Is dan een rood hooinet van 5 euro kopen niet goedkoper (zeker als je manuren meetelt) én makkelijker? Action is niet heilig, soms zijn er ook goede en goedkope oplossing buiten Action om ;)

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:21

deedee19 schreef:
Silby hoe herkenbaar! Ik had er ook eentje gemaakt, maar dat eindigde in een hooiworst hahaha. Niet echt geschikt voor mijn beesten.

_O- _O-

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 14:31

nou... als je een 'gewoon' hooinet wil misschien wel
maar als je zelf de grootte van de mazen wil bepalen (dus fijnmazig wil)
touw kost maar 1 euro per pakje.
hooinet kost al gauw 10 euro, dus dan is het misschien best de moeite waard!?
ze hebben ook zo'n blauwe klos met wit touw, zou het daar misschien niet mee gaan? (geen idee wat dat kost, maar het is maar een idee!)

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:38

oei dat rode touw is inderdaad ERG dun, daar kun je zeker geen halster mee knopen nee -O-
ik ga straks toch even kijken of ik bueno's kan scoren, heb ze bij 2 actionsnog niet gezien ( nogmaals -O- )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:59

Ga morgen maar eens langs de action,mijn lijstje:
-Blinq borstel
-Tondeuse
-hondenriemen (Voor borsttuigje voor mijn Shet)
-zakje kruidnoten voor ponylief.
-kattenspeeltjes
-flexemmers
-koekjes en een pak thee voor in de stal (heerlijk om tot laat in de avond bij je pony/paard in de stal te zitten,kopje thee en een koekje erbij,gezellig :) )

Zal wel wat meer worden,ik zie altijd weer zoveel leuks,maar sinds kort stel ik gewoon een maximaal bedrag,mag niet meer besteden en meestal gaat het best goed.
Daarna nog even langs de welkoop voor stalhaken,die kapstok vind ik enorm lelijk voor in mijn nieuwe stal straks :)

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:03

GamblersCup schreef:
Is dan een rood hooinet van 5 euro kopen niet goedkoper (zeker als je manuren meetelt) én makkelijker? Action is niet heilig, soms zijn er ook goede en goedkope oplossing buiten Action om ;)

Het ging mij niet om goedkoper,ik vond het gewoon leuk om er zelf eens een te maken ;)
ben ook maar een goed half uur bezig geweest
en net wat Zidore zegt,ik wou de mazen kleiner hebben dan de standaard hooizakken....