Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aatjuh12 schreef:hallo allemaal! haha wat handig zeg al die spullen.. loop in zulke winkeltjes meer rond te kijken dan dat ik echt op zoek ga naar spullen, maar nu ik dit lees moet ik toch eens wat beter zoeken! weet iemand toevallig waar in delft (of in omgeving) een action zit?
aatjuh12 schreef:hallo allemaal! haha wat handig zeg al die spullen.. loop in zulke winkeltjes meer rond te kijken dan dat ik echt op zoek ga naar spullen, maar nu ik dit lees moet ik toch eens wat beter zoeken! weet iemand toevallig waar in delft (of in omgeving) een action zit?
Malenka schreef:Wat een handig topic is dit. Ik wist al jaren dat de action een fijne winkel was voor van alles en nog wat. Maar echt specifiek voor de paradenspullen heb ik niet vaak gekeken. Maar jullie hebben helemaal gelijk hoor. Ze hebben als je er zo over nadenkt best veel dat handig is bij de paarden.
Ik heb deze thermometer ook al een tijdje in de poetskist zitten. Het komt nogal eens voor dat ik de temperatuur op moet nemen bij 1 van mijn paarden en dan is deze wel erg fijn. Ze hebben er minder moeite mee en hij geeft netjes hetzelfde aan als mijn 'reguliere' thermometer. Bovendien hebben ze ok meteen een pot vaseline. Fijn!
http://www.action.nl/producten/digitale ... telistid/1
Scum schreef:Klopt ja. Allereerst is het altijd weer zoeken hoe dat stomme ding erin moet. En dan krijg je tegenwoordig ook nog allemaal van die rare vragen. Of je wel met Maestro wil betalen, of je echt wel wil pinnen, en daarna pas een bedrag en de pincode.
Evelli schreef:Scum schreef:Klopt ja. Allereerst is het altijd weer zoeken hoe dat stomme ding erin moet. En dan krijg je tegenwoordig ook nog allemaal van die rare vragen. Of je wel met Maestro wil betalen, of je echt wel wil pinnen, en daarna pas een bedrag en de pincode.
Dat is alleen maar als je geld op je chipknip hebt staan geloof ik. Dan moet je kiezen pinnen of chippen.
Die microvezelwas/scrubhandschoentjes heb ik ooksuper fijn