Alles doet het wel weer, maar heb de smsjes die blijkbaar wel verstuurd zijn gisteren niet binnen gekregen. Ben erg benieuwd of die nog komen, maar ik hoop niet dat ze vannacht opeens komen. Telefoon voor de zekerheid maa rop stil zetten.
de hoefsmit kon mij gisteren en vanochtend niet bereiken heel vervelend hij wilde dus zeggen dat hij na 16:30 kwam ipv 13:00 waardoor ik lang stond te wachten haha
Nou had gisteren tijdens het slapen mijn mobiel maar even uitgezet Vanochtend toen hij weer aan ging kreeg ik iets van 7 berichten binnen waarvan een paar onvangstbevestigingen. Mijn vriend had blijkbaar mijn smsjes wel gehad, hij had zelf nog 3 keer gesmst. Wist niet of hij ze binnen had gekregen omdat ik de bevestiging niet kreeg gistermiddag maar blijkbaar toch wel
bromfiets
Geplaatst: 29-03-11 19:44
Evelli schreef:
Mijn internet doet het nog steeds niet? Nog meer mensen probleem met hun mobiele internet? Sms versturen kan inmiddels wel weer.
Gisterenavond deed mijn dongel het niet, maar vanmorgen kon ik me weer aanmelden
Zowiezo, wat wil je voor vergoeding dan? Hooguit als je een zakelijk abonnement hebt, maar particulier echt niet hoor
Boktpony
Geplaatst: 29-03-11 21:30
stef schreef:
Zowiezo, wat wil je voor vergoeding dan? Hooguit als je een zakelijk abonnement hebt, maar particulier echt niet hoor
Zakelijk zal er ook niet veel gebeuren denk ik... En ag ik heb er meer aan dat ze die "vergoeding" gebruiken voor een goed netwerk en dat de boel er niet weer uitknalt als dat ze mij een paar euro zouden geven!
Nee, maar zakelijk zou ik me voor kunnen stellen, omdat je met een zakelijk abonnement wat eruit ligt mogelijk last van inkomstenderving kunt hebben. Bij een particulier is dat niet het geval
Roane
Geplaatst: 30-03-11 14:14
en nu krijg ik ook geen smsjes verstuurd of antwoord op verstuurde smsjes naar personen waarvan ik weet dat ze tmobile hebben, hebben meer mensen daar last van?
Ik heb sowieso heel slecht bereik in mijn regio en heb na een aantal mailtjes 100% korting gekregen op mijn internet, een jaar lang. Ze gaan niks aan dat probleem doen dus opzich ben ik er aan de ene kant blij mee.
Mijn gedownloade Whatsapp verzend vaak niet, of mijn ping berichten (blackberry).
Maar ik wou net een smsje versturen terwijl ik vol bereik hebt lukte he niet, 5 minuten later sprong die op beperkte service, Meer mensen hier last van...?
Maar ik wou net een smsje versturen terwijl ik vol bereik hebt lukte he niet, 5 minuten later sprong die op beperkte service, Meer mensen hier last van...?
Ik had rond die tijd ook weer een kleine storing! Kon ook niet bellen... Maar gelukkig doet ie het nu weer
Weet een van jullie toevallig als je bij t-mobile gaat verlengen of dat op datum of op maand gaat? Want deze maand mag ik verlengen alleen pas de 21e..