Mijn hoesje is niet binnen gekomen, stomme bol.com
Dus voorlopig zit hij in een sok.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik snap zelf ook wel dat ik in Eindhoven woon....
Boemklatsch schreef:Gna gna gnaHmm, ik krijg sinds vanmorgen telkens om de 10 minuten 'infoberichten' binnen met daarin alleen 'REGIO 040'.... Wat moet ik daar mee?Ik snap zelf ook wel dat ik in Eindhoven woon....
Ik lees nu berichten dat de levering van volgende week bij Hi/KPN niet binnenkomt en ze dus pas vanaf 8 juni (!!) gaan leveren 
Monica schreef:Ik lees nu berichten dat de levering van volgende week bij Hi/KPN niet binnenkomt en ze dus pas vanaf 8 juni (!!) gaan leveren
Ik mag toch hopen dat dat bij Vodafone/GSMwijzer niet het geval is.....

Dus dan maar naar de BelCompany, wat maakt het ook uit
Daar bleek dat Hi en KPN geen verlengtermijn van 4 maanden hanteren zoals ze zeggen, maar een van 120 dagen.. Dat was een domper want daardoor kon ik dus gisteren nog niet verlengen, maar pas dinsdag of woensdag
Maar de meneer van de BelCompany vond mij blijkbaar aardig, dus hij heeft een kopie van m'n paspoort gemaakt en legde mijn telefoon apart, zodat ik vrijdag alles af kan handelen
Ik kan echt niet wachten!!!
Liesje89 schreef:Lauraennala schreef:grrr die van mij is er ook nog steeds niet
Balen, was benieuwd of hij in dat hoesje van bol.com past
Die wil ik ook, maar als ik de afmetingen van bol.com moet geloven past het niet
xShanty schreef:Aah jongens.. Heb dat hoesje van Bol.com in XL besteld, maar komt er nog bijna een cm bovenuit, vind ik toch te klein, dus die gaat maar weer terug.. (deze: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/kru ... index.html)
ik hoop dat die dan wel gaat passen