Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:( Woon in België) Dus dat unlock en simlock gedoe enz, snap ik niet zo goed.
Ik zit dus bij Proximus ( geloof Vodaphone in NL ) maar vind een mobieltje die ik in een Mobistar( andere provider) winkel heb gezien, heel erg leuk ( en vind hem niet bij mijn eigen provider ) dus wou ik hem gewoon bij Mobistar gaan halen, maar gaat dit?
Nikki__ schreef:Bokkers!
Misschien kunnen jullie mij helpen, ik weet het niet meer.
Ik heb altijd een jaar abbonoment omdat ik niet lang met mijn toestellen doen. Normaal heb ik vrij weinig keus, dus is het makkelijkEchter heb ik dit jaar verschrikkelijk veel keus, en weet ik het dus allemaal niet meer
Ik zit nu op 40 euro per maand, maar wil naar de 30, incl eindeloos sms. Ik zit bij Hi.
Heb eerst voor een BB gekeken, maar vind dat te duur worden voor enkel alleen het pingen.
Eigenlijk ben ik opzoek naar een mobiel met een ABC toetsenbord (je weet wel, die waar op nummer 1 de letters ABC staan, op nummer 2 DEF enz. ), het liefst géén touchscreen (ik kan daar nogal slecht mee overweg) én het liefst ook een qwerty toetsenbord.
Oja, ook hoef ik geen internet op mijn mobiel, dus daar hoeft hij ook niet in uit te blinkenWil gewoon snel kunnen smsen, in mij pauze, als ik aan het roken ben (en dus maar met 1 hand kan smsen)!
De telefoons die ik gezien heb (Nokia 5730 XpressMusic en Samsung A667 Evergreen en Nokia E75) kan ik niet vinden bij de online Hi shop