[Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 15:42

Of in iTunes al die nummers selecteren > rechts klikken > "get info" en dan daar in het hokje Album Title "Greatest Hits Queen" invullen. Dan worden ze allemaal samen gezet.

Cyn_

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:30

Staat er al. :j
Verwijderen zal ik morgen even proberen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:36

Ja, het staat er, maar omdat er verschillende keren dezelfde albumtitel is ingegeven betekent nog niet dat iTunes het ook daadwerkelijk als 1 en hetzelfde album ziet. Je hebt dat soms ook bij artiestennamen, dan staat er in iTunes bv. 2 keer onder elkaar "Michael Jackson", maar als je in je iPod in de artiestenlijst gaat zoeken staat daar niet één maar 2 keer "Michael Jackson". Omdat het 2 keer apart is ingegeven en iTunes het niet als dezelfde artiest ziet. Daarom zie je bij jouw iPod ook verschillende keren hetzelfde album. Dan moet je die samenvoegen op de manier die ik net zei.

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:47

Dat heb ik al heleboel keer geprobeerd.
Ook met artiestennaam etc.
Of doe ik iets verkeerd?

Afbeelding

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:53

Ik heb ook een probleem!

Ik heb een iPod Nano, 16 gb. Is niks mis mee, doet het prima. Maar 1 keer in de zoveel tijd, als ik hem weer wil opladen/nieuwe nummers wil opzetten zegt iTunes dat mijn iPod niet wordt herkend, en dat ik hem opnieuw moet aansluiten. Dan doe ik dat, en dan krijg ik wéér dezelfde foutmelding. Dan moet ik heel iTunes er eerst afgooien en weer opnieuw installeren. Daarna doet hij het pas weer.
Iemand enig idee waardoor dit kan komen?

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:09

Ik heb net de nieuwe software voor mijn ipod gedownload, 4.2.1.
& nu is mijn probleem opgelost. :D

@ lonniej: dat heb ik ook weleens, dan sluit ik hem een paar keer opnieuw aan en dan doet hij het wel.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:36

Cyn_ schreef:
Ik heb net de nieuwe software voor mijn ipod gedownload, 4.2.1.
& nu is mijn probleem opgelost. :D

@ lonniej: dat heb ik ook weleens, dan sluit ik hem een paar keer opnieuw aan en dan doet hij het wel.

Bij mij kan hem dan dus 100 keer opnieuw aansluiten en dan doet hij het nog steeds niet!

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:25

Mijn apps doen het nu allemaal weer en Itunes ziet hem ook weer, en ik heb er nu een nieuwe versie op :)
Alleen nou kan ik nog geen achtergrond doen achter mijn apps, voor zover ik weet is er niet een nog nieuwere versie, iemand enig idee of ik nu nog wat in moet stellen of iets?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:51

lonniejj schreef:
Ik heb ook een probleem!

Ik heb een iPod Nano, 16 gb. Is niks mis mee, doet het prima. Maar 1 keer in de zoveel tijd, als ik hem weer wil opladen/nieuwe nummers wil opzetten zegt iTunes dat mijn iPod niet wordt herkend, en dat ik hem opnieuw moet aansluiten. Dan doe ik dat, en dan krijg ik wéér dezelfde foutmelding. Dan moet ik heel iTunes er eerst afgooien en weer opnieuw installeren. Daarna doet hij het pas weer.

En als je je computer gewoon herstart op dat moment?

Ik heb gisteren een iPod Shuffle gekocht. Gaan hardlopen met een zware iPod Classic die je constant moet dragen is ook niet alles :+
Maar nu zit dat ding al sinds vanochtend 8u op te laden en het knippert nog steeds oranje -O- (wat betekent dat de batterij 25-50% is opgeladen).

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 00:27

Ariebombarie schreef:
Sani schreef:
het is bij mij opgelost!
Ik heb gegoogled en een uitleg gevonden. Heb dus 10 boeken op mijn iPod. :))

dus je hebt de computer gemachtigd? ;)

Ik moest de functie administrator aanzetten op mijn computer, daar op inloggen en daar in de computer machtigen in iTunes.
En niet in mijn normale gebruikersaccount van mijn computer.
En nu doet hij het idd.

Het was het machtigen wel, maar op een andere manier

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 00:32

Yasmine schreef:
Ik heb gisteren een iPod Shuffle gekocht. Gaan hardlopen met een zware iPod Classic die je constant moet dragen is ook niet alles :+
Maar nu zit dat ding al sinds vanochtend 8u op te laden en het knippert nog steeds oranje -O- (wat betekent dat de batterij 25-50% is opgeladen).

dat is raar.
oranje lampje knippert, hmmm... heb je em via de usb aan het opladen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 09:45

Ja, hij was via de USB aan het opladen. Maar ik ontdekte dat oranje knipperen betekent dat hij synchroniseert met iTunes en eigenlijk was hij al uuuuuren opgeladen. Slim van me :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:50

Yasmine schreef:
Ja, hij was via de USB aan het opladen. Maar ik ontdekte dat oranje knipperen betekent dat hij synchroniseert met iTunes en eigenlijk was hij al uuuuuren opgeladen. Slim van me :')

haha dat dacht ik dus al :') vandaar mn vraag of je em aan de usb had :')

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:57

Yasmine schreef:
lonniejj schreef:
Ik heb ook een probleem!

En als je je computer gewoon herstart op dat moment?

Dat heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, als het weer gebeurt zal ik dat eens proberen! :)

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:32

Weet iemand hier waar ik ergens het 'oude type' iPod touch kan vinden ? Want vind die 'nieuwe types' toch wel erg duur! := .

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:36

Ik hoop dat ik hier goed zit want ik heb een vraag over itunes en mijn iphone....
En op het moment zie ik het echt even helemaal niet meer zitten ermee :o

Ik heb sinds een tijdje weer een nieuwe laptop en dus weer een nieuwe itunes helemaal blanco natuurlijk.
Moest alles er weer opnieuw opzetten kwa muziek, nou zo gezegd zo gedaan.

Maar nu wil ik hem dus gaan synchroniseren zodat alle muziek er weer opstaat, maar dit blijkt niet zo makkelijk tezijn.
Volgens itunes is mijn iphone dus al is gesynchroniseerd met een andere bibliotheek en kan dat nu niet weer met deze tenzij hun hem eerst weer helemaal voor mij leeghalen en dan weer alleen de nieuwe muziek etc erop zetten.
Maar opzich vind ik het niet erg om alles eraf telaten halen, maar dan ben ik wel alles kwijt kwa nummers, smsjes en dat soort dingen.
En dat wil ik niet nog een keer gebeuren... Aangezien dit al ruim de 3e keer zou zijn dat ik dan alles kwijt zou raken...

Bedankt voor het helemaal doorlezen, hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem... :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 11:12

xChantal94 schreef:
Weet iemand hier waar ik ergens het 'oude type' iPod touch kan vinden ? Want vind die 'nieuwe types' toch wel erg duur! := .

daar zat ik ook naar te zoeken!
Eerst zeiden ze dat we moesten wachten tot de nieuwe versie uit zou zijn, dan zou de oude versie (3G) een stuk goedkoper worden, maar nu vind ik nergens meer die oude versie! Overal staat alleen de nieuwe versie voor veel meer geld :P
Alleen op marktplaats/ebay staan nog de oude versies, maar dat durf ik niet aan. Dalijk is het een nep versie of doet hij het niet ofzo.
Mn vader zei ook dat ik dan beter wat meer geld kan betalen voor eentje uit de winkel O:)
Lijkt mij toch wel leuk/handig, zown ipod touch O:) Hoef je je nooit meer te vervelen, haha xD

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 11:33

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 13:47

dankjewel! :P
Ik zie daar alleen nieuwe modellen staan, maar wel met 30 euro korting :D
Denk dat ik t maar gewoon ga doen, haha xD

Weet iemand of de 30 euro korting ook in de winkel zelf geldt?
Anders ga ik em denk ik gewoon in de winkel halen morgen :P

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 17:13

Lobke_ schreef:
Ik hoop dat ik hier goed zit want ik heb een vraag over itunes en mijn iphone....
En op het moment zie ik het echt even helemaal niet meer zitten ermee :o

Ik heb sinds een tijdje weer een nieuwe laptop en dus weer een nieuwe itunes helemaal blanco natuurlijk.
Moest alles er weer opnieuw opzetten kwa muziek, nou zo gezegd zo gedaan.

Maar nu wil ik hem dus gaan synchroniseren zodat alle muziek er weer opstaat, maar dit blijkt niet zo makkelijk tezijn.
Volgens itunes is mijn iphone dus al is gesynchroniseerd met een andere bibliotheek en kan dat nu niet weer met deze tenzij hun hem eerst weer helemaal voor mij leeghalen en dan weer alleen de nieuwe muziek etc erop zetten.
Maar opzich vind ik het niet erg om alles eraf telaten halen, maar dan ben ik wel alles kwijt kwa nummers, smsjes en dat soort dingen.
En dat wil ik niet nog een keer gebeuren... Aangezien dit al ruim de 3e keer zou zijn dat ik dan alles kwijt zou raken...

Bedankt voor het helemaal doorlezen, hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem... :)

dat is dus niet zo. je itunes account is zeg maar online opgeslagen. dus als jij itunes op je nieuwe laptop zet, dan machtig je je nieuwe laptop (ergens bovenin onder een tabje) en dan heb je gewoon je account met muziek weer terug. dan iphone aankoppelen en synchen.

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 17:19

Ariebombarie heel erg bedankt voor je reactie :)
Ik heb mijn computer gemachtigd volgens dat ding, maar mijn oude muziek is nergens tebekennen.
En als ik nu zegt datie hem moet gaan synchen zegtie datie alles eerst van mijn phone moet afhalen en dan pas weer al het nieuwe erop zetten.
Kortom dan zou alles dus foetsie zijn...

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:06

ik heb dus de ipod touch 32 gb 4e generation.
nu heb ik de app ebuddy messenger geinstaleerd, maar ik dacht dat ik gewoon op mijn eigen msn kon, met al de mensen die ik heb zegmaar. maar hij zegt dat ik geen buddies heb. Moet ik iedereen opnieuw gaan toevoegen dan ofzo?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:23

Laura_ schreef:
ik heb dus de ipod touch 32 gb 4e generation.
nu heb ik de app ebuddy messenger geinstaleerd, maar ik dacht dat ik gewoon op mijn eigen msn kon, met al de mensen die ik heb zegmaar. maar hij zegt dat ik geen buddies heb. Moet ik iedereen opnieuw gaan toevoegen dan ofzo?

ik heb t opgelost door windows live messenger erop te zetten ipv ebuddy ;)

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:52

Weet iemand misschien waar ik een (doorzichtig) shermhoesje voor de iPod touch 3G kan vinden?
Je kan in de winkels alleen maar voor de 4g krijgen..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:18

ik ben eruit, ik ga morgen na school naar de mediamarkt om een ipod touch 8 gb te kopen :):)
Dan geldt die 30 euro korting toch ook nog?
Of alleen vandaag nog? Anders ga ik em bestellen O:)

Aah volgens mij zijn de kortingen t/m vandaag alleen!
Das balen, dan ga ik maar bestellen O:)
*edit* ik ga bestellen en dan als optie ophalen bij mediamarkt vestiging :P Scheelt weer 4,95 verzendkosten :P