Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxmarloes schreef:Hallo allemaal!
Na het hele topic een keertje doorgekeken te hebben, heb ik toch echt ook mijn eigen vragen over de Iphone.
Ik wil er namelijk ook eentje gaan aanschaffen, maar zat te twijfelen tussen de Nokia N97mini en de Iphone.
Uiteindelijk denk ik dat het de Iphone gaat worden, maar nu ben ik bang dat hij tijdens het paardrijden niet in mijn zak van mijn paardrijbroek kan. En aangezien dat toch wel handig is, omdat ik vaak alleen buitenrij, moet dat toch wel mogelijk zijn.
Dus hier mijn vraag, heb jij problemen met de grootte als je hem in je zak hebt, of tijdens het paardrijden??
MissPromiss schreef:Heb je de hero echt gebruikt dan? Of bijvoorbeeld de LG Arena? Qua toestel is de arena niet te vergelijken, maar het scherm is het zelfde als die van de Iphone.. De hero is ook zéker net zo gevoelig en is qua functies ook te vergelijken met de Iphone. Vergeet niet dat de naam bij de Iphone ook heeeel veel doet heAls je echt wat langer met de andere toestellen speelt zie je dat Androidtelefoons echt vergelijkbaar zijn met de Iphone, en dan is het afhankelijk van de telefoon hoe hij qua scherm is