Mijne komt vandaag!

Ik heb ook bij die zelfde site als x_Mliss zo'n screen protector en een hoesje besteld. Maar dan zo'n zacht hoesje zegmaar.

Die kreeg ik meteen gister al binnen, en toen dacht ik echt van aaaah nu wil ik mn jet ook.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Ik kan me niet voorstellen dat een sticker zo goed blijft zitten.Maar ik ga hem ook bestellen.
Zo weer even de site zoeken.
Heb al teruggelezen, maar m'n bericht had ik eerder getypt dan dat ik jouw stukje las. Dacht dat ik het aangepast had, maar dat is dus niet zo.
Is jouw batterij nog levend?
Pistasche schreef:Zoooo pff ik had vreetbuiten vandaag
Dus nu gaat m'n Jet me hopelijk helpen, heb het icoontje op dieeet gaan al in m'n scherm gezet
Ik ga weer even bijlezen!
@ Mliss, dat tasje is leeeeuk, en voor die prijs
Pistasche schreef:Oh gelukkig maar! Zo te zien word het vanzelf dus beter,ik heb hem nu na ik denk 3/4 dagen nog 2 streepjes, maar heb dan ook bijna niets ermee gedaan behalve wel veel sms-en en wat telefoontjes maar geen radio/camera.. Dan gaat de batterij wel snel op vind ik!
annepanne schreef:Dag JettersIk heb ook een Samsung jet, ben er erg blij mee! Zojuist een hoesje besteld na het lezen van dit topic dus alvast bedankt voor die tip
Heb een vraag, mijn SMS taal (t9) staat standaard op Pools.. Nou sms ik niet vaak in het Pools
Weet iemand of ik dat kan veranderen? Verander het nu steeds naar NL maar heb liever dat dat standaard is!