Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
highwaykind schreef:Hoe wil je een boek tweedehands verkopen als er een ID aan het boek gekoppeld is zodat hij alleen op jouw e-reader (Kindle kan alleen gekocht boek lezen dat voor die Kindle gekocht is) of account (ik dacht dat Sony het zo deed) af te spelen is??
daffodil schreef:Maar alle boeken die ik voor mijn Sony ereader heb en dat zijn voornamelijk nederlandse boeken, kan ik zo doormailen naar iemand anders.....
Denk dat ze er in NL gewoon niet zo goed over nagedacht hebben net als toen met het downloaden van muziek......
Tavanta schreef:daffodil schreef:Maar alle boeken die ik voor mijn Sony ereader heb en dat zijn voornamelijk nederlandse boeken, kan ik zo doormailen naar iemand anders.....
Denk dat ze er in NL gewoon niet zo goed over nagedacht hebben net als toen met het downloaden van muziek......
Je kan ze wel doormailen maar een ander kan ze niet openen als het officieel gekochte boeken zijn, dan krijg je een melding op het moment dat je hem wilt openen.
Neff schreef:Heb zelf een bebook one (2010) en die bevalt me echt prima! Heb ook veel oudere boeken (waar het auteursrecht al niet meer geldt, dus ze zijn gratis), maar koop ook boeken. Zijn toch best wel al aardig wat nederlandse titels en het is echt heel goed te lezen, ook buiten en ook in de volle zon, net als een boek. Niet te vergelijken met een lcd scherm, waar je buiten bijna niets op ziet. Heerlijk met dit weer en ik ben van dat gesleep van die dikke pillen af. Heeft ook weinig stroom nodig. De eerste keer moet je even wennen aan hoe het werkt, maar als je dan de juiste programma's hebt geinstalleerd dan is het heel simpel.
Lees wel enorm veel, heb de afgelopen 2 weken de millenium trilogie uitgelezen.