[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 20:05

Msn is er vanmiddag eruit geknalt en nu doet hij helemaal niks meer. Als ik msn aanklik gaat hij 2 tellen bezig om je aan te melden en dan stopt hij, meer mensen waarbij msn het nu niet doet?

Edit: Start de computer opnieuw op en hij doet het weer :?

Mizoan

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 10:15

Kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag???

Sinds de laatste paar maanden, komt het ongeveer 1 x per week voor dat ik toevallig opmerk terwijl ik een emailbericht aan het tikken ben, dat de instelling staat op verzonden berichten niet op slaan.
Aangezien ik graag mijn verzonden berichten bewaar, klik ik dan op wel opslaan bla bla bla
Om enkele dagen later wederom te zien dat de instelling weer veranderd is.

Ik ben de enige die in dit account kan, iemand enig idee wat ik kan doen om dit te voorkomen?

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 10:33

Ik denk dat je daarvoor naar het windows live help center moet

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 10:34

En dat vind ik....... WAAR :?

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:39

zelfde voorval ook gehad....

geen idee waarom hij elke keer wijzigd. verander hem telkens weer naar opslaan...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 07:50

Jij ook :oo

LauraKiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:11

Mijn webcam doet het niet, Ik heb een Toshiba webcam en laptop, bij Windows Live Messenger zegt ie:
Cam al in gebruik of niet aangesloten, etc. en die van mijn vriendin doet het wel gewoon, hoe kan ik het verhelpen ben niet zo'n enorme computernerd :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:25

Hallo,

Net kreeg ik via MSN opeens een gesprek open van ene 'Light', met een heel apart mailadres.
Het was in het Engels, en hij begon te praten dat ik niet meer in m'n Hotmail zou kunnen komen omdat dit geblokkeerd was?
Afijn, ik als nuchtere Hollander meteen verwijderd, maar zie 3 tellen later tot m'n verbazing dat ie nog steeds kan praten tegen mij?
Toen heb ik 'm dus maar geblokkeerd, maar op hetzelfde moment knalde m'n hele MSN eruit en kreeg ik een hele rare melding dat ik m'n ww in moest voeren.

Ik ben nu redelijk bang om weer in te loggen of wat dan ook, maar heeft iemand toevallig hetzelfde probleem gehad en hoe heb je dit opgelost?
Mijn mail staat namelijk vol met bestellingen, afspraken en weet ik het niet nog meer, dus dit soort geintjes kan ik niet gebruiken.

Help o___O?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 08:17

Ik heb er geen gesprek aan vooraf gehad, maar ik kan niet meer inloggen. Wel bij Ebuddy en Hotmail zelf, maar bij de messenger op mijn computer herkent hij opeens het wachtwoord niet meer. Heel vreemd. :?
Ik heb messenger er af gegooid en het er weer opgezet maar hij blijft het aangeven, ook bij de standaard oude Windowsmessenger.

Iemand dit ook weleens gehad?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:22

Nou, ik kan momenteel helemaal niet meer inloggen op m'n oude adres, dus ben gisteravond meteen alles op een nieuw adres over gaan zetten ( alle accounts etc ) vind het wel prima.

Accepteer NOOIT emailadressen die je niet kent, mijn les :o

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:59

xxxdonja schreef:
xxxdonja schreef:
Ik kan sinds gisteravond opeens niet meer online komen, het is dan niet beschikbaar oid. Gistermiddag kon het nog wel... Op een ander e-mail adres kan ik wel online komen, en op mijn laptop lukt het wel om op mijn gewone e-mail online te komen... Ik wil dus op de computer Messenger eraf gooien en opnieuw installeren, maar dat lukt niet? Als ik het eraf gooi staat er dat het verwijderd is, maar als ik opnieuw opstart dan komt er wel automatisch weer een schermpje... Wat moet ik doen..... :+

Inmiddels gelukt om Messenger er af te gooien en opnieuw te downloaden, maar heb nog steeds hetzelfde probleem... "Niet beschikbaar, probeer het later opnieuw" :(

Ik zit hier dus al sinds april mee := .. ik word er echt gek van, heb serieus alles al geprobeerd. Iemand met verstand van pc's heeft een heleboel rommel eraf gegooid, ik heb alles wat met windows live te maken heeft er af gegooid, opnieuw geinstalleerd... maar het heeft helemaal geen nut... Krijg telkens hetzelfde: service niet beschikbaar, probeer het later opnieuw .. terwijl ik met mijn msn wel gewoon op de laptop kan aanmelden, maar niet op mijn pc. en een andere msn kan wel op de pc online komen... maar mijne niet :( :( :(

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:39

Mijn msn doet sinds gister heel raar, al mijn vrienden staan offline en ik kan niks meer sturen (dus ook geen offline berichten meer) een paar pagina's geleden was er iemand met hetzelfde probleem; maar als zij uitlogde en daarna weer inlogde was het weg, maar bij mij is dat dus niet het geval. Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Ik heb overigens de nieuwste versie van MSN (2011)

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 15:28

Bij mij nu hetzelfde verhaal, ook niemand online? En ik zie rechtsboven ook niet meer hoeveel ongelezen emails ik heb terwijl ik er toch wel een aantal ongelezen in heb staan als ik er op klik.

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:44

hoihoi!
Ik heb zoekfunctie gebruikt, maar kon t antwoord zo niet vinden.
Ik zie dat ik mijn bijlagen in hotmail niet meer kan openen. Als ik een mailtje krijg, staat er bij me inbox gewoon een bijlage-icoontje bij, maar open ik het mailtje, staat er nergens meer de bijlage. Ik kan dus helemaal geen bijlage openen, want hij staat er niet:P Heeft iemand enig idee wat ik daar aan kan doen?? :)
Alvast bedankt. *gaat weer verder zoeken :S *

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:53

thuis ik de nieuwe versie maar die vind ik minder handig dan de vorige. Hier op het werk kan ik er niet meer op en vind dat wel erg onhandig.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:55

VERAx schreef:
Mijn msn doet sinds gister heel raar, al mijn vrienden staan offline en ik kan niks meer sturen (dus ook geen offline berichten meer) een paar pagina's geleden was er iemand met hetzelfde probleem; maar als zij uitlogde en daarna weer inlogde was het weg, maar bij mij is dat dus niet het geval. Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Ik heb overigens de nieuwste versie van MSN (2011)

mischien heeft die ze geblokt? moet je ff kijken.. Of bij je status (afwezig, bezet oid) even kijken of je ipv van online 'offline weergeven voor iedereen' staat. Succes!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:04

Hallo,

De email account van mijn vader is helemaal leeg en ik krijg een welkoms mail. Dit bericht heeft iemand anders ook gehad en werd hierheen gestuurd.. Iemand een idee wat het kan zijn en hoe dit op te lossen?

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 18:38

Vorige week, kwam ik er na enkele uren achter, dat mijn hotmail account op mijn telefoon was aangemeld, en deze vroeg herhaaldelijk om het wachtwoord.
De volgende dag via normaal internet geprobeerd, maar ik kon niet meer inloggen.

Nu heb ik al meerdere malen het 'formulier' ingevuld, waarop je je account zou kunnen activeren, en ik vul alles in wat ik weet, maar ik krijg elke keer van Microsoft terug, dat ze niet genoeg gegevens hebben, waaraan ze kunnen zien dat ik de 'eigenaar' ben.

Inmiddels raak ik een beetje gestresst, ik heb wat sollicitaties lopen, en belangrijke dingen gaan gewoon via dat mailadres.

Ik heb net al geprobeerd om de Helpdesk te bellen, maar die verwijzen je terug naar msn.nl

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 22:22

hallo allemaal ik kom ff binnen vallen!

Ik heb sinds kort dat mijn verzonden berichten niet meer worden opgeslagen weet iemand hoe ik dit weer opgeslagen kan krijgen??
vind het heel vervelend dat ik neit kan zien of mijn berichten zijn verzonden naar de ontvanger!

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:06

Hoi,

Ik heb een vraagje.

Maar hoe kan je iemand blokkeren via hotmail. En dan bedoel ik, dat je vervelende emails van iemand krijgt maar dat je dat emailadres dan wilt blokkeren.

Gr samantha

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:52

Samsie schreef:
Hoi,

Ik heb een vraagje.

Maar hoe kan je iemand blokkeren via hotmail. En dan bedoel ik, dat je vervelende emails van iemand krijgt maar dat je dat emailadres dan wilt blokkeren.

Gr samantha

in hotmail zit een knopje ongewenste mail.. als het goed is komt er dan geen mail meer binnen van die persoon.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 20:42

Probleem: Ik kan niet inloggen op de nieuwe msn. Hele spul verwijdert en de oude weer gedowload..
vervolgens kan ik nog niet inloggen omdat hij dat aangeeft dat ik eerst de nieuwe versie moet dowloaden!?

wat te doen?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:54

Iemand anders momenteel ook problemen met Hotmail? Ik kan wel inloggen, maar krijg een melding dat er een probleem is die ze verwachten snel opgelost te hebben. Het duurt echter al een dag. Soms kan ik wel mijn hele inbox zien, maar het openen van mailtjes lukt niet. Net nu dat even heel belangrijk is natuurlijk, hihi. >;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:57

loveshadow schreef:
Iemand anders momenteel ook problemen met Hotmail? Ik kan wel inloggen, maar krijg een melding dat er een probleem is die ze verwachten snel opgelost te hebben. Het duurt echter al een dag. Soms kan ik wel mijn hele inbox zien, maar het openen van mailtjes lukt niet. Net nu dat even heel belangrijk is natuurlijk, hihi. >;)

Hier hetzelfde... Geen idee wat je eraan kunt doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 15:06

Irritant... Maar ik ben stiekem wel blij dat ik niet de enige ben, dan ligt het dus niet aan mijn account hoop ik, hihi. Hoop dat het snel opgelost is! Ook via MSN of op andere computers kom ik er niet in.

Edit: inmiddels doet 'ie het weer een klein beetje. Ik heb in ieder geval de belangrijke mailtjes kunnen doorsturen die ik nodig had. De rest kost nog erg veel moeite, hihi.