Edit: Start de computer opnieuw op en hij doet het weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxdonja schreef:xxxdonja schreef:Ik kan sinds gisteravond opeens niet meer online komen, het is dan niet beschikbaar oid. Gistermiddag kon het nog wel... Op een ander e-mail adres kan ik wel online komen, en op mijn laptop lukt het wel om op mijn gewone e-mail online te komen... Ik wil dus op de computer Messenger eraf gooien en opnieuw installeren, maar dat lukt niet? Als ik het eraf gooi staat er dat het verwijderd is, maar als ik opnieuw opstart dan komt er wel automatisch weer een schermpje... Wat moet ik doen.....
Inmiddels gelukt om Messenger er af te gooien en opnieuw te downloaden, maar heb nog steeds hetzelfde probleem... "Niet beschikbaar, probeer het later opnieuw"
VERAx schreef:Mijn msn doet sinds gister heel raar, al mijn vrienden staan offline en ik kan niks meer sturen (dus ook geen offline berichten meer) een paar pagina's geleden was er iemand met hetzelfde probleem; maar als zij uitlogde en daarna weer inlogde was het weg, maar bij mij is dat dus niet het geval. Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Ik heb overigens de nieuwste versie van MSN (2011)
Samsie schreef:Hoi,
Ik heb een vraagje.
Maar hoe kan je iemand blokkeren via hotmail. En dan bedoel ik, dat je vervelende emails van iemand krijgt maar dat je dat emailadres dan wilt blokkeren.
Gr samantha
loveshadow schreef:Iemand anders momenteel ook problemen met Hotmail? Ik kan wel inloggen, maar krijg een melding dat er een probleem is die ze verwachten snel opgelost te hebben. Het duurt echter al een dag. Soms kan ik wel mijn hele inbox zien, maar het openen van mailtjes lukt niet. Net nu dat even heel belangrijk is natuurlijk, hihi.