Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:22

Aaah ik zie het :)

Dankje wel!!

edit. Weg gehaald..

Steef

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:23

Uhmm ik ga even voor je kijken :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:24

O het is al gelukt denk?

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:34

Het is al gelukt :)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:07

daantje99 schreef:
Deze vragen zullen misschien al gesteld zijn... Heb al een aantal pagina's doorgespit maar kon ze niet vinden.

1) Hoe verwijder ik nummers uit iTunes?

2)Wat is het verschil tussen een nieuwe 'afspeellijst' & 'afspeellijstmap'
Zoals de standaard afspeellijst/afspeellijstmap 'onlangs toegevoegd'..... is dat een map of gewoon een lijst?

3)Kun je ook ergens instellen dat je downloadprogramma en iTunes als het ware samenwerken? Ik bedoel daarmee: Zodra ik een nummer gedownload heb in LimeWire, kopieert hij dat dan ook gelijk naar iTunes? Of moet ik telkens de nieuwe nummers zelf in iTunes zetten?

1, als deleten en verwijderen niet lukt even dat Vtje wegvinken

2, Geen idee, hoezo vraag je dat eigenlijk?? Als je gewoon links in het menu een nieuwe afspeellijst maakt kan je die samen stellen en dan synchroniseert hij hem op je Ipod.

3, Ja kan je bij limewire instelllen, moet je even in het menu zoeken. Limewire kan ik niet zo 123 opstarten doet ie nogal lang over ;)

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:35

Ik heb al bij LimeWire in het menu gekeken. Maar kan nergens vinden of hij ze ook gelijk doorstuurt naar m'n iTunes.....

edit:

Ik ben nu al mijn muziek aan het plaatsen in verschillende mappen. Maar kun je ook ergens nog een overgebleven lijst zien, de muziek die je nog niet in een bepaalde map hebt staan? Want het lijkt nu of ik mijn nummers niet verplaats maar kopieer...

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd ;(

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:04

Ik geloof dat je in Itunes ook niet kan verplaatsen ;)
Je kan wel albums maken, ook handig voor sorteren. Hoezo wil je eigenlijk alles in mappen??

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:14

Het leek me wel handig, heb je bepaalde muziek allemaal bijelkaar staan.

Ik heb de LimeWire en iTunes site helemaal afgezocht, maar kan nergens een goede uitleg vinden over hoe je de downloads van LimeWire direct (zonder dat zelf te doen) in iTunes kunt krijgen.

Weet iemand hier hoe je dat kunt instellen?
Ik heb trouwens LimeWire 5.4.6.

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:16

Suus__ schreef:
Je hoeft maar een paar pagina's terug te bladeren..........

oh sorry :o

nog een vraagje ik heb nu nemelijk de hele tijd dat mijn datum niet klopt, hij stond eerst vandaag dan op 2 februari nou die klopt dus en nu vanavond stond hij dus weer op 1 februari :roll: komt het bekend voor? wat doe je eraan?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:23

daantje99 schreef:

Ik heb de LimeWire en iTunes site helemaal afgezocht, maar kan nergens een goede uitleg vinden over hoe je de downloads van LimeWire direct (zonder dat zelf te doen) in iTunes kunt krijgen.

Dat lukte mij ook niet.
Ik heb toen Limeware en Itunes tegelijk gedownload,
en toen gingen ze gelijk naar rde Itunes.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:26

Kleinester schreef:
Suus__ schreef:
Je hoeft maar een paar pagina's terug te bladeren..........

oh sorry :o

nog een vraagje ik heb nu nemelijk de hele tijd dat mijn datum niet klopt, hij stond eerst vandaag dan op 2 februari nou die klopt dus en nu vanavond stond hij dus weer op 1 februari :roll: komt het bekend voor? wat doe je eraan?

Op je ipod instellen? :+

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:29

ja haha dat heb ik al meerdere keren gedaan, de datum veranderd maar hij veranderdt zelf weer de hele tijd naar een andere datum

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:31

Dan even in je itunes instellingen (terwijl je Ipod is aangekoppeld) zoeken lijkt me :j

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:15

Ik heb een vraag. Ik heb een ipod van een vriend het is 4de generatie nu wou ik hem aansluiten op mijn pc met mijn kabeltje (van ipod 2de generatie). Maar nu doet die ipod het niet (en de batterij is leeg) , is het kabeltje dan anders?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:20

ik wil video's erop zetten, ben al hele avond bezig maar lukt me niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:49

Wat lukt niet?

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:33

Thomas schreef:
daantje99 schreef:

Dat lukte mij ook niet.
Ik heb toen Limeware en Itunes tegelijk gedownload,
en toen gingen ze gelijk naar rde Itunes.

Ik heb LimeWire en iTunes tegelijk gedownload....
Is er geen andere manier om het in te stellen?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:34

Kleinester schreef:
ja haha dat heb ik al meerdere keren gedaan, de datum veranderd maar hij veranderdt zelf weer de hele tijd naar een andere datum

Staat ie op de goede tijdzone? Je kan als het goed is een land kiezen waarin je woont?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:35

ElineBungle schreef:
Ik heb een vraag. Ik heb een ipod van een vriend het is 4de generatie nu wou ik hem aansluiten op mijn pc met mijn kabeltje (van ipod 2de generatie). Maar nu doet die ipod het niet (en de batterij is leeg) , is het kabeltje dan anders?

Je kan proberen de toets naar boven en de middelste toets samen ingedrukt te houden.. Anders is waarschijnlijk het kabeltje kapot (als die erin past lijkt het me sterk dat is anders is?)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:36

SteffiiY schreef:
ik wil video's erop zetten, ben al hele avond bezig maar lukt me niet!

Zijn het wel MP4 bestanden? Anders lukt het inderdaad niet ;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:38

daantje99 schreef:
Ik heb al bij LimeWire in het menu gekeken. Maar kan nergens vinden of hij ze ook gelijk doorstuurt naar m'n iTunes.....

edit:

Ik ben nu al mijn muziek aan het plaatsen in verschillende mappen. Maar kun je ook ergens nog een overgebleven lijst zien, de muziek die je nog niet in een bepaalde map hebt staan? Want het lijkt nu of ik mijn nummers niet verplaats maar kopieer...

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd ;(

Volgens mij kan dat niet, omdat je bibliotheek altijd al je muziek laat zien ;) Het kopiert inderdaad..

Dat van Limewire zou ik ook niet weten :n Bij mij deed ie het automatisch ;)

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 13:35

Stef_Winston schreef:
ElineBungle schreef:

Je kan proberen de toets naar boven en de middelste toets samen ingedrukt te houden.. Anders is waarschijnlijk het kabeltje kapot (als die erin past lijkt het me sterk dat is anders is?)

Bedankt!
Het lag idd aan de ipod! :D Dit heb ik nog nooit voorgehad met mijn eigen ipod , raar.

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 00:34

Goed, ik voel me heel erg dom dat ik deze vraag moet stellen maar goed :+
Nu heb ik sinds vandaag een iPod. iTunes heb ik al langer op me computer staan, dus ik weet hoe ik daar mee om moet gaan.
Dus ik heel vrolijk me iPod erin, iTunes openen en muziek naar iPod slepen. Gaat allemaal perfect, via iTunes zegt hij dat alles erop staat dus ik stekketje eruit en kijken op me iPod, maar er staat helemaal geen muziek op?
Dus nog maar een keer geprobeerd maar weer gaf hij op iTunes wel aan dat er muziek op stond maar op me iPod zegt hij dat er niets op staat.
Nou, dan maar proberen via WMP, maar ook daar geeft hij op WMP aan dat de muziek erop staat maar op me iPod zegt hij dat er niets opstaat.
Ooh en via BearShare kan hij me iPod niet vinden.
Help, wat doe ik fout?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 00:51

Dus je hebt muziek in itunes. Je koppelt je ipod aan je computer. Die ipod verschijnt in itunes, komt er in beeld van de ipod dat hij gesynchroniseerd word? Zo nee, druk op het synchroniseer knopje(rechts onderin het scherm van de ipod).

Als hij wel synchroniseert maar er geen muziek op komt. Heb je in het scherm bij de ipod aangevinkt dat hij de muziek moet synchroniseren(onder het tab muziek). Zo ja, gaat er iets niet goed in je ipod, probeer hem eerst een te herstellen in itunes.

Als je er echt niets op krijgt probeer het eens met een andere computer. Anders ga terug naar de winkel misschien heb je een maandagochtend model?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:54

@ Lucy_, heb je wel gesynchroniseerd?