Dankje wel!!
edit. Weg gehaald..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantje99 schreef:Deze vragen zullen misschien al gesteld zijn... Heb al een aantal pagina's doorgespit maar kon ze niet vinden.
1) Hoe verwijder ik nummers uit iTunes?
2)Wat is het verschil tussen een nieuwe 'afspeellijst' & 'afspeellijstmap'
Zoals de standaard afspeellijst/afspeellijstmap 'onlangs toegevoegd'..... is dat een map of gewoon een lijst?
3)Kun je ook ergens instellen dat je downloadprogramma en iTunes als het ware samenwerken? Ik bedoel daarmee: Zodra ik een nummer gedownload heb in LimeWire, kopieert hij dat dan ook gelijk naar iTunes? Of moet ik telkens de nieuwe nummers zelf in iTunes zetten?
Suus__ schreef:Je hoeft maar een paar pagina's terug te bladeren..........
daantje99 schreef:Het leek me wel handig, heb je bepaalde muziek allemaal bijelkaar staan.
Ik heb de LimeWire en iTunes site helemaal afgezocht, maar kan nergens een goede uitleg vinden over hoe je de downloads van LimeWire direct (zonder dat zelf te doen) in iTunes kunt krijgen.
Weet iemand hier hoe je dat kunt instellen?
Ik heb trouwens LimeWire 5.4.6.
Kleinester schreef:Suus__ schreef:Je hoeft maar een paar pagina's terug te bladeren..........
oh sorry
nog een vraagje ik heb nu nemelijk de hele tijd dat mijn datum niet klopt, hij stond eerst vandaag dan op 2 februari nou die klopt dus en nu vanavond stond hij dus weer op 1 februarikomt het bekend voor? wat doe je eraan?
Thomas schreef:daantje99 schreef:Het leek me wel handig, heb je bepaalde muziek allemaal bijelkaar staan.
Ik heb de LimeWire en iTunes site helemaal afgezocht, maar kan nergens een goede uitleg vinden over hoe je de downloads van LimeWire direct (zonder dat zelf te doen) in iTunes kunt krijgen.
Weet iemand hier hoe je dat kunt instellen?
Ik heb trouwens LimeWire 5.4.6.
Dat lukte mij ook niet.
Ik heb toen Limeware en Itunes tegelijk gedownload,
en toen gingen ze gelijk naar rde Itunes.
ElineBungle schreef:Ik heb een vraag. Ik heb een ipod van een vriend het is 4de generatie nu wou ik hem aansluiten op mijn pc met mijn kabeltje (van ipod 2de generatie). Maar nu doet die ipod het niet (en de batterij is leeg) , is het kabeltje dan anders?
daantje99 schreef:Ik heb al bij LimeWire in het menu gekeken. Maar kan nergens vinden of hij ze ook gelijk doorstuurt naar m'n iTunes.....
edit:
Ik ben nu al mijn muziek aan het plaatsen in verschillende mappen. Maar kun je ook ergens nog een overgebleven lijst zien, de muziek die je nog niet in een bepaalde map hebt staan? Want het lijkt nu of ik mijn nummers niet verplaats maar kopieer...
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd
Stef_Winston schreef:ElineBungle schreef:Ik heb een vraag. Ik heb een ipod van een vriend het is 4de generatie nu wou ik hem aansluiten op mijn pc met mijn kabeltje (van ipod 2de generatie). Maar nu doet die ipod het niet (en de batterij is leeg) , is het kabeltje dan anders?
Je kan proberen de toets naar boven en de middelste toets samen ingedrukt te houden.. Anders is waarschijnlijk het kabeltje kapot (als die erin past lijkt het me sterk dat is anders is?)