Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sharani schreef:Ah oké, ik kende het merk Crockpot alleen van de slowcookers. Al had ik een Amerikaanse kennis ook wel eens over zo’n pressure-cooker gehoord, maar wist niet dat die ook in Nederland te verkrijgen waren.
Sunnda schreef:Sharani schreef:Ah oké, ik kende het merk Crockpot alleen van de slowcookers. Al had ik een Amerikaanse kennis ook wel eens over zo’n pressure-cooker gehoord, maar wist niet dat die ook in Nederland te verkrijgen waren.
Een hihh pressurepan is in NL niet bekend, maar echt een aanvulling voor je keukengerei.
Sunnda schreef:Sharani schreef:Ah oké, ik kende het merk Crockpot alleen van de slowcookers. Al had ik een Amerikaanse kennis ook wel eens over zo’n pressure-cooker gehoord, maar wist niet dat die ook in Nederland te verkrijgen waren.
Een hihh pressurepan is in NL niet bekend, maar echt een aanvulling voor je keukengerei.
MyWishMax schreef:Het koken op gas verbruikt niet zo heel veel, maar het gemak van zo'n pan aanzetten en verder weinig hoeven trekt mij wel heel erg.
Marcella schreef:Klopt maar die uit Amerika is ook geschikt om mee te wecken. Ook wel pressure canning. Weet er ook niet super veel van, want doe gewoon het ouderwetse wecken.