Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wel standaarmaten dus niet te vergelijken met die die ik nu heb. En ik wist dat het ook wel uit kon. Sowieso vind ik het wel prettig om reserve te hebben.
PSvanLot schreef:Leuke job in het vaccinatie centrum! Helaas heb ik geen big registratie meer, anders had ik het ook graag gedaan
Nog een klein bedrag en dan staat hij weer op het peil dat ik achter de hand wil hebben voor onvoorziene gevallen.
sterkte voor iedereen die dat betreft. Als het bij mij gebeurd moet ik altijd weer een beetje moed vatten
Varekaj schreef:Dat is in NL misschien zo maar hier in B vragen ze daar uitsluitend verpleegkundigen of iig mensen met gepast diploma voor. Wij mogen ook enkel prikken van vaccins als er een arts in de buurt is -> in het centrum dus. (Of praktijk of consult of whatever).
Ik heb vandaag mijn eerste B cross gereden. Laat ons zeggen dat ik morgen spaarzaam ga zijn op mijn energie en mezelf
is niemand BIG geregistreerd van... en zeker zal er een arts in de buurt zijn, één per vaccinatielocatie of iets dergelijks maar dan heb je het wel gehad.