Iedereen bedankt voor de input en ervaringen etc! Ik ga het allemaal even meenemen

Het was wel fijn om vandaag even geen lawaai om de kop te hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesR schreef:Helaas laat mijn gezondheid het nog echt niet toe om dat soort dingen zelf op te pakken, anders had ik dat zeker wel willen doen/leren!
Iedereen bedankt voor de input en ervaringen etc! Ik ga het allemaal even meenemen.
Het was wel fijn om vandaag even geen lawaai om de kop te hebbenHuidige voorspelling is dat het volgende week begin vd week weer 30 graden is. Maar in elk geval wel droog zullen we maar zeggen
pmarena schreef:Echt man....ik heb zelfs de waslijnpalen ermee in staan smeren, wat een verslavend spul
En het is niet alsof we niks te doen hebben zeg maar
Ir111 schreef:Een roze drinkbak!?![]()
pmarena schreef:Als je toch al een palomino hebt, dan is roze toegestaan[/quote
Hahaha ja precies, foute penny kleur paard, foute penny kleur drinkbakken/what ever
xXutopiaXx schreef:Haha fantastisch dit
Maar heerlijk om nu met de hoge druk reiniger bezig te zijn![]()
En het ziet er weer spik en span uit! Zeker in vergelijking met je laatste foto.. al moet ik ff puzzelen wat nu precies de nieuwe inloopstal is geworden
pmarena schreef:Nou ik vind het allang bewonderenswaardig als je palen kan plaatsen (inclusief isolatoren) en je daarbij maar 1 keer wat tekort blijkt te komen
Hilary schreef:Ik kom regelmatig bij het maken van een tijdelijk draadje nét een half metertje te kort
Wat betekent dat ik tegenwoordig met 50 meter draad te veel op pad ga, zodat ik zeker weten genoeg heb. Inmiddels ook geleerd om meer prikpalen mee te nemen dan je eerste schatting en een handvol isolatoren ook niet altijd genoeg is.