nijnthju schreef:Mag ik mij ook melden?

Sinds kort woon ik op mezelf dus ruimte voor plantjes
Gister kwam mijn “stekjesbox” aan en alles gelijk maar in water/grond gezet. Had helaas geen goede potjes meer dus daar zal ik vanmiddag nog om uit. [ [url=m/79PKxv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D85V8q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder staan hier in huis nog een (verwaarloosde

) kokospalm, pilea’s, erwtenplantjes, een philodendron en twee waarvan ik de naam niet weet..
Wat een toffe stekjes! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Titsia schreef:Quir oh die paprikaplant! Wij hebben er 2 van de Aldi, ik dacht echt dat het peperplanten waren, maar die lijkt er toch verdacht veel op! Zijn dat grote vruchten die eraan komen?
Ik lees hier gewoon nog steeds mee en geniet van jullie plantjes

Lijken peperplanten niet op paprika? Weet eigenlijk niet. Komen best grote vruchten aan.
Hier zie je de vruchten wat beter.
[ [url=m/oc3iUk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/55Z9oD.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Ik zie steeds die begonia maculata. Ik wil 'm ook

.
Die is gaaf hè! Ik wil die ook al zo lang, echt weken op zoek geweest naar een stekje of plant. Nu een stekje gevonden, hopelijk gaat dat een mooie grote plant worden.
imd schreef:Mooie verzameling Quir! Ik ben mijn zamio ook aan het stekken maar heb m op water gezet. Hopen dat dat ook kan

Gaaf behang heb je ook trouwens, waar heb je die gekocht?

Volgens mij kan het allebei? Twijfelde, maar uiteindelijk in de aarde gezet. Benieuwd of het lukt haha.
Geen idee waar het behang vandaan komt, haha. Zat er al op, we wonen ook in Zweden dus zeer waarschijnlijk een Zweedse winkel.