Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiebie schreef:Mijn huurprijs is net kostendekkend, dus als ik het in een huurkoop constructie zou gooien, moet de prijs wel dusdanig omhoog dat ik uit de kosten kom. Anders ga ik 10 K verlies lijden en dat is best veel op een ton.
appiesjappie schreef:Onze makelaar zou ons vandaag bellen voor het maken van een afspraak voor het tekenen van de koopakte. Maar nog niks gehoord. Heb hem gisteren een email gestuurd dat wij graag wilden weten hoe het nu verder gaat. Ik kreeg een email dat het consept van de koopakte in de brievenbus zou zitten en wij vandaag telefoon zouden krijgen maar nog niks gehoord. Wanneer komt er eigenlijk een bord met verkocht in de tuin of komt het op funda te staan?
juval schreef:welkom luigi, waar en wat zoeken jullie? veel succes! en super dat je jullie huis zo snel kwijt zijn!
onze kijker van gister wil misschien met een bouwkundige langskomen voor een 2e bezichtiging. de kijkers van vandaag waren op zich ook wel enthousiast, maar die moeten de financiën eerst nog op een rijtje krijgen. spannend hoor.
Luigi schreef:juval schreef:welkom luigi, waar en wat zoeken jullie? veel succes! en super dat je jullie huis zo snel kwijt zijn!
onze kijker van gister wil misschien met een bouwkundige langskomen voor een 2e bezichtiging. de kijkers van vandaag waren op zich ook wel enthousiast, maar die moeten de financiën eerst nog op een rijtje krijgen. spannend hoor.
Dankje! We zoeken in de omgeving Nieuwgein/IJsselstein iets en gewoon een eengezinswoning. Maar niet die standaard rijtjeshuizen, dus we zijn best kritisch