Wat een onwijs gaaf beeldje!!! (en nog meer omdat ie van je oma is geweest!)
kaygee, vind die radiatorombouw ook heel erg mooi!
nicolletje, wij hebben wel een hoekbank, maar die is donkerblauw en al een jaar of 14
Lisann__
Geplaatst: 15-01-13 19:38
Ik ben eigenlijk op zoek naar een site waar ik een paar jaar terug op keek. Was een site vol met foto's van interieuren. Echt héel veel foto's, heb ze nooit allemaal kunnen bekijken. Zaten ook badkamers, keukens, woonkamers en alles tussen. Ik dacht dat het een engelse website was, maar dit weet ik niet meer zeker. Weet iemand welke ik bedoel? Geen pinterest, vtwonen, 101woonideeën, ikea etc.
Die antraciet kleurige banken, ja dat is inderdaad epidemie
Wij hebben overigens een lichtgrijze bank in een U-vorm, komt in de buurt dus van de epidemie Hierna wil ik een kleinere bank (misschien met loungedeel) met luxe fauteuils
Farjen
Geplaatst: 15-01-13 19:51
Haha dat douchegordijn Maar inderdaad het is zoiets vies plakkerigs Bij mij komt er binnenkort een glazen wand
Vensterbankopvulling is voor mij voor volgende maand pas, bijna verhuizen
Dems75, wat voor jaloezieen zijn dat? Ik vind ze erg leuk Helaas kan ik niet zoiets hangen vooraan, dan zouden voorbijgangers kunnen binnenkijken.. Maar misschien voor de ramen acheraan..
Diana_14, wat een leuke woonkamer! Mooie bank en stoel vooral
Ik moest ook werken , gelukkig was alles al goed gestrooid ...en was ik er veel te vroeg . Ach ...badkamer komt nog wel een keer ... Een douche gordijn heb ik maar kort gehad ...ben snel op zo,n vouwwand overgestapt . @Plien91 Heb je wel genoeg plek tussen wc en wastafel ??
Levende deco op de vensterbank bij dems75 en Kaygee ...leuk ...
Ik een bruine bank met een trapese, Ik wilde express geen grijs toen wij vorig jaar gingen inrichten, inderdaad omdat al mijn vrienden al grijs hebben.
Dit is onze bank. In de hoek kunnen makkelijk met je tweeen met je benen gestrekt zitten, best groot dus
Voor degene die een badkamer willen verbouwen is net 1 op tv wel interessant.
Inwonderland
Geplaatst: 15-01-13 22:27
Ik kom me ook weer voorzichtig melden... Ik heb in alle of 8 van de 9 ofzo topics mee gepost. Inmiddels een huis gekocht en ik krijg 4 februari de sleutel dus ik kan weer fanatiek aan de slag en inspiratie op doen....
Kentaro
Geplaatst: 15-01-13 23:10
Gefeliciteerd! Bestaand of nieuwbouw??
lisann, ben heel erg benieuwd naar die site, maar heb echt geen idee welke dat zou kunnen zijn?!?
Ik heb op mijn gang lambrisering of schrootjes en ik vind het ook leuk Schijnt ook iets isolerend te werken. Iemand die ik ken heeft het ook laten zitten en wit geverfd, stond eigenlijk best leuk! Beetje landelijk.
Leuk zo'n schouw!! Ga je die behouden?? (zit er vloerverwarming in de woning??) Heerlijk hoor, parkeren op eigen terein!
Mootje
Geplaatst: 16-01-13 10:46
Schattig huis en een mooie grote tuin! Die schrootjes zou ik inderdaad er allemaal uitslopen Het fijne van zo'n opknapper is dat je het helemaal je eigen stijl kunt maken!