Die stok van de action gaat ook niet zo soepel de bochten om als die hele dure. Maar idd, voor dat geld is het niet verkeerd. Ik heb hem toch aan ons mam gegeven en zelf de dure versie gekocht, bevalt toch een stuk beter.
Morgen, vroeg op staan.. Wil ook nog ff nr de action
FuGeLiCu
Geplaatst: 21-01-13 09:10
rebekkaa schreef:
Gaateen stekkerdoos van de action lang mee?
Volgens mij wel hoor.
Avelienvd
Geplaatst: 21-01-13 10:47
Rampshellie schreef:
Heeft iemand ervarig met de startkabels?
Startkabels kun je beter niet van de action halen, maar degelijke bij een autozaak of anwb. Die van de action zijn wat te dun, kunnen dus smelten als er teveel stroom door gaat.
Kentaro
Geplaatst: 21-01-13 11:03
Inderdaad! met een stekkerdoos kan verder weinig mis
hier vandaag de sneeuw getrotseerd om naar de action te kunnen m´n dochter ging sleeën in het bos met haar klas (en wij hadden geen slee), dus naar de action om een slee. en wat was m´n meisje trots op haar slee . verder nog wat spul voor pasen alvast
Kentaro
Geplaatst: 22-01-13 00:01
Suus__ schreef:
Hebben ze de blauwe of rode snowboots (van 9,99) nog bij de action of zijn deze allemaal op?
Ik was zaterdag even in Hoofddorp en daar hadden ze nog volop!
Mijn moedeer heeft de mijnne aangehad op wandeling met de hond en nu wil ze ze ook.. hoop ik voor haar dat ze hier ook nog in de juiste maat te krijgen zijn
Ze hadden ze hier in Zaandam ook nog, maar 1 paar blauwe nog, en de rest rode. Helaas mijn maat niet meer, de grootste maat was 39. Dacht misschien vallen ze groot... hahahha helaas!
Heb net op de nieuw container gekeken en zag dat we voor de iPhone 3, 4/s en 5, de galaxy s3 en de htc sensation hoesjes krijgen. Siliconen voor om de telefoon en hoesjes waar je hem in kunt doen
Eerst had ik me rot gezocht naar de snowboots, vond ik ze eindelijk in mijn maat dus meegenomen! Kom ik thuis doe ik ze aan, zit de rechter als maatje 37, terwijl er 39 op staat. Als ik hem vergelijk met de linker kan je wel zien dat hij een stuk kleiner is...
En ik had laarzenspanners gekocht, wat een flut dingen zijn dat zeg.... Alles behalve "spanners" wat een slappe dingen.
Maarja kan ik dit terugbrengen? Ben bang dat ze moeilijk gaan doen omdat het uit de verpakking is, en van de snowboots heb ik kaartje ed er al afgeknipt.