En dan tot 2x aan toe......Heb echt geen idee wat ik fout doe...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Thank's!! Ben er zelf ook echt heel erg blij mee!! Ze hadden ook een hocker van alleen geitenhuid, maar vond deze persoonlijk mooier! Had er laatst al bij zitten kwijlen in een magazine van een woonstore. Nu liepen we er tegenaan bij de Leen Bakker. Nu betaalde we er net 50,00 voor en in het magazine stond ie voor haast 100,00
) van 65x65 voor onder gezien en die gaan we begin volgende week halen.
(facet geslepen vierkante glazen plaat en daaronder drijfhout
)
Er stonden daar meerdere vierkante en die waren nieuw te bestellen 124,00 (nu weet ik natuurlijk niet of een ronde veel duurder is?!) Die hebben we toen maar laten staan.

Dank hoor!
)
Maar in deze pot komt ie wel heel mooi uit!)
Was nog niet helemaal de oude na mijn ziek zijn dus ik vond het wel best. Vandaag de hele dag een beetje de 4mijl van Groningen gekeken en jaloers zitten zijn
Ik loop anders ook altijd mee maar niet getraind en de groepen op het werk waren vol 

Omdat mijn vader in een rolstoel zit en best wat hulp nodig heeft komt ze vaak niet echt aan zichzelf toe, dus vraag ik haar af en toe mee. Hoop dat het wat is
)
Maar de een is absoluut de ander niet. En als je consequent bent (wat veel mensen niet doen bij van die schattige kleine hondjes
), kom je al een heel groot eind)
, de hokker is erg leuk .
)
ditano schreef:De Shiba en de Akita lijken wel wat op elkaar toch ? (heeft gisteren met tranen en tuiten de film
Hachiko gezien)