Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:Maar t toestel is wel van jou, helemaal een iPhone gaat zeker langer dan 2 jaar mee als je er normaal mee omgaat. Wil je perse bij Vodafone blijven? Tele2 heeft bijv sim onlys van iets meer dan een tientje.
Shiloh schreef:Ik vraag me af of dat toestellease nou echt goedkoper is. Als je een iphone nieuw koopt kun je er na 2 jaar nog makkelijk iets van 200 euro voor terug krijgen!
Vraag me af of iemand dat al eens heeft uitgerekend.
Prijs van iphone abbo met toestellease - simonly kosten voor hetzelfde aantal minuten/smsjes/mb internet voor de duur van het abbonnement. Ben ik benieuwd wat je nou daadwerkelijk voor het toestel betaald en hoeveel meer of minder dat is dan de waarde van de telefoon zelf.
xStephanie schreef:Uiteindelijk willen alle providers over op toestellease, niet zo gek.. Nóg meer winst maken op zo'n ding wat de hele dag maar een beetje in je broekzak zit of in je hand ligt.. Soms moet je wanneer je een gewoon abbonement neemt ook nog wat geld bijleggen, maar dat is dan wel een stuk minder als bij een los toestel.. De providers die toestellease in hebben gezet hebben geen gewone abbonementen meer.
Shiloh schreef:xStephanie schreef:Uiteindelijk willen alle providers over op toestellease, niet zo gek.. Nóg meer winst maken op zo'n ding wat de hele dag maar een beetje in je broekzak zit of in je hand ligt.. Soms moet je wanneer je een gewoon abbonement neemt ook nog wat geld bijleggen, maar dat is dan wel een stuk minder als bij een los toestel.. De providers die toestellease in hebben gezet hebben geen gewone abbonementen meer.
Maar een los toestel met sim only is wel altijd nog goedkoper over het geheel genomen. Als je alle kosten op een rijtje legt bedoel ik. Het scheelt niet veel (ongeveer 30-50 euro duurder in abbo met toestel), maar toch, het is duurder.
Nou, als alle providers overgaan op toestel lease dan ga ik ZEKER over op sim only met los toestel. Vind het echt helemaal niks.