Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peer_hvj schreef:Bij ons in de winkel (AH) gaat het vaak wel erg snel hoor, vooral met de gewilde acties.
Zoals (afgelopen?) week de kipfilet ma t/m wo, met nieuwe vulling was het gewoon niet aan te slepen, zaten continu zonder. Evenals de 50% houdsbaarheids artikelen als wasmiddel etc.
Maar de ''gewone '' artikelen als pasta etc blijft meestal wel wat langer liggen.
Ben nu boekhouden aan het leren dus, misschien steek ik er nog wat van op...
(iemand vroeg of ik in een studentenhuis woonde, maar weet niet meer wie) Nee, ik woon niet in een studentenhuis, maar er komen zoveel extra kosten bij, die ik allemaal zelf moet gaan betalen. En veel werken met mn school gaat niet lukken aangezien ik aldoor 6/7uur pas thuis ben en nog moet gaan studeren.
Deze maand (2 weken) is er vooral heel veel geld doorheen gegaan, vooral door school. Even dik €500 aan boeken, waarvan ik eigenlijk alles nieuw gekocht heb, misschien niet een heel slim plan geweest, maar ben altijd bang dat als ik een oudere versie heb, ik dingen niet weet die ik moet weten..
Verplichte introductie van €127, en volgende week wordt de eerste keer school geld van mn rekening gehaald.. En omdat ik nog geen 18 ben, gaat volgende maand pas mn studiefinaciering in, dus was deze maand ook nog even €150 kwijt aan een ov-abbonement. En nog wel wat meer grote uitgaven..
Daarnaast krijg ik vanaf november (word dan 18) nog meer rekeningen en moet mn eigen kleren scoren etc.
Hmpff, zie het soms even niet meer zitten, ben blij dat ik al behoorlijk wat gespaard had.
asjemenou schreef:Courses schreef:En 't begon om 12u? Mijn hemel!
Maar ze hebben de hele week zo goed als niks meer bijgevuld, en het was er wel best druk.
benangelique schreef:Zo komt ware aard van mensen boven...
Maar waar ging jij voor?