Die schoenen heb ik ook in het roze maar ik heb ze maar 1 keer aangehad. Je krijgt er echt zweetvoeten in
Bojangles
Geplaatst: 14-07-11 09:39
Straks denk ik nog weer even naar de action, heb weer wat kleine dingetjes nodig!
Laatst nog een grote ijzeren vlinder gehaald voor aan de muur, die in groen/aarde/rood tinten. Aangezien onze boerderij ook deze tinten heeft, aardekleur stenen, groene deuren en we hebben overal van die knalrode geraniums, staat dat echt leuk daarbij! Moet alleen nog opgehangen worden
Straks even wat labels, stickers, mapjes en dat soort dingen halen. Dat gaat er hier snel doorheen!
rOmii
Geplaatst: 14-07-11 10:37
Ik heb op vakantie een fotoshoot gehad en heb 4grote fotos van 45X35 bij de action hebben ze prachtige houten lijsten voor maar 5.99 heb er gelijk 4 ingeslagen Dan kan ik ze ophangen wanneer dat zo uitkomt Verder heb ik paar weken terug kiemsetje gehaald, die doet het ook geweldig
Net weer bij de Action geweest Gewoon weer van die standaard dingetjes gehaald zoals enveloppen, labelstickers, opbergbakjes, shampoo en dat soort dingen Niks aparts dus!
Net even geweest; Drop, pepermunt, mini rokje, t-rex spel, zeep, boekje over griekenland, kauwgum en vast meer maar dat ben ik even kwijt
silby
Geplaatst: 14-07-11 14:22
maartje_h schreef:
Vanochtend bij 2 Actions geweest, en nergens meer de leuke spiegeltjes in stickervorm te krijgen . snik, snik
Hoe zien die er precies uit? Kan hier nog bij de action kijken voor je?
maartje_h
Geplaatst: 14-07-11 14:46
silby schreef:
Hoe zien die er precies uit? Kan hier nog bij de action kijken voor je?
Je hebt deze ( of tenminste die hadden ze altijd )
en dan in verschillende uitvoeringen, hartjes, bloemetjes enzo..
Maar je hebt ze ook nog in een kleinere verpakking, zitten er 9 in ofzo. Lagen hier eerder bij de keukenspullen Oh wacht, de kleinere verpakking zijn eigenlijk magneetjes maar dat maakt niets uit, want die haal ik er achter weg..
( heb ik ook gebruikt op die knipjes borden op twitter )
Ik heb die gehad SteffiiY maar die dingen met ipv stokjes een bloem vind ik beter. Mijn stokjes gingen schimmelen, althans.. ze werden zwart en ik rook niks.
F_Orumster
Geplaatst: 14-07-11 16:07
Die gympen zijn perfect, ik organiseer een wadlooptocht binnenkort, ga ze iedereen aanraden te kopen.