Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir111 schreef:Gezellige schoonmoeder, ik neem aan dat je haar onder de 'nog op te ruimen rotzooi' schaart?
Ariebombarie schreef:opruimen bij jou is dus alle troep in een mand flikkeren
Mae schreef:Ariebombarie schreef:opruimen bij jou is dus alle troep in een mand flikkeren
Integendeel, we hebben écht overal mandjes voor
De lectuurmand bestaat uit 2 vakken, waarvan 1 dus voor gelezen en 1 voor nog te lezen is.
In de keuken aparte mandjes voor kruiden, zakjes saus, snoepjes, chocola, chips, nootjes.
Op kantoor een ladekast met 8 laatjes met etiketten waar alles moet.
Zelfs m'n handtassen liggen op kleur gesorteerd in hun mand
Als het even kan wil ik zelfs de dvds op alfabestische volgorde, maar dat vond vriendje te ver gaan
Mae schreef:Ariebombarie schreef:opruimen bij jou is dus alle troep in een mand flikkeren
Integendeel, we hebben écht overal mandjes voor
De lectuurmand bestaat uit 2 vakken, waarvan 1 dus voor gelezen en 1 voor nog te lezen is.
In de keuken aparte mandjes voor kruiden, zakjes saus, snoepjes, chocola, chips, nootjes.
Op kantoor een ladekast met 8 laatjes met etiketten waar alles moet.
Zelfs m'n handtassen liggen op kleur gesorteerd in hun mand
Als het even kan wil ik zelfs de dvds op alfabestische volgorde, maar dat vond vriendje te ver gaan }:0
Ir111 schreef:Vraag ik me toch al een tijdje af, hebben jullie voor de foto zo netjes opgeruimd? Of is het altijd zo netjes? Vergeleken bij de foto's is mijn huis echt een bende...