HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 14:45

Ik had hetzelfde probleem met de navigatie voordat ik de gingerbread update kreeg van Android. Daarna veel beter, de navigatie heeft de gps binnen no-time gevonden! :j

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:01

Janine1990 schreef:
Juist omdat je te weinig doet loopt je telefoon leeg ;)
Ga maar eens een dag lang regelmatig op internet kijken, een telefoontje plegen, etc.
Je telefoon gaat dan vreemd genoeg langer mee...

Doe dr nou idd wat meer mee.
maar volgens mij hield ik hem ook te vroeg van de lader, hield hem eraf als lampje groen was geworden. maar als ik hem gewoon de hele nacht laat zitten dan houd ie het ongeveer precies een dag vol.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:03

Ja, dat heb ik ook :P Daarom laadt ik zoveel mogelijk 's nachts op, komt het bijna altijd precies uit :)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:42

XoNo schreef:
Ik had hetzelfde probleem met de navigatie voordat ik de gingerbread update kreeg van Android. Daarna veel beter, de navigatie heeft de gps binnen no-time gevonden! :j

hoe kom ik aan die up-date?

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:50

oh grrrr nu zit de nieuwe sim kaart erin , en staan alle gegevens op de oude kaart!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:50

Misschien kun je bij instellingen - over de telefoon iets vinden over de update?

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:55

oke, nu heb ik de gegevens van de oude sim kaart over gezet op mn sd kaart , had de nieuwe sim kaart al geactiveert , en de oude doet het nog en de nieuwe doet het dus niet!
*je zou er bijna een jong van krijgen!*

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:15

pfff en nu krijg ik van kpn te horen dat het tot 4 uur kan duren eer mijn sim kaart werkelijk bruikbaar is , en de andere is inmiddels onbruikbaar.
dan ben ik in de tussentijd dus gewoon niet te bereiken , lekker handig hoor!
zal maar gaan zoeken naar die up-date..............

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:18

Ik meld me ook even!
Ik heb de HTC HD Touch. Deze was eerst van mijn vader, die kon er een heleboel mee. Maar ik heb echt geen idee wat ik er allemaal mee kan. :o
Het enige wat ik doe is bellen en smsen. Terwijl het toch echt een dure telefoon van een paar 100 euro is geweest. Weet iemand wat ik hier nog meer mee kan?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:19

rachel_j schreef:
pfff en nu krijg ik van kpn te horen dat het tot 4 uur kan duren eer mijn sim kaart werkelijk bruikbaar is , en de andere is inmiddels onbruikbaar.
dan ben ik in de tussentijd dus gewoon niet te bereiken , lekker handig hoor!
zal maar gaan zoeken naar die up-date..............

Bedenk dan even dat je vroeger uberhaupt geen mobiele telefoon had... Zo'n drama kan het nu ook weer niet zijn hoor... Er zijn ergere dingen dan niet bereikbaar zijn.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:24

Precies, de wereld vergaat niet gelukkig :D
Natuurlijk is het vervelend als je even niet te bereiken bent, maar so be it. Zou het vervelender vinden als ik een dag of langer niet bereikbaar was. Die 4 uurtjes moeten de mensen zich dan maar even redden, of de voicemail inspreken dan bel ik ze wel weer terug als dat weer lukt.

Vrijdag word mijn oude nr over gezet (nummerbehoud) heb ook geen idee hoe dat in zijn werk gaat, hoe lang het duurt en of ik ook een poosje niet bereikbaar ben. ik zie het allemaal wel dan :)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:26

ben ik met je eens, ware het niet dat een aantal mensen mij tussen 4 en 6 zouden bellen om eea te bespreken......als ik dat had geweten dan had ik iets kunnen regelen , helaas heb ik hun werknummers niet en kan dus zelf geen kontakt opnemen.
de wereld vergaat idd niet , maar in dit geval komt het me niet goed uit!

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:18

XoNo schreef:

ik heb gekeken in de apps market , maar als ik daar gingerbread invul bij zoeken dan krijg ik allerlei verschillende, en ik heb werkelijk geen flauw benul wat ik dan nodig heb , heb jij misschien een specifiekere omschrijving ervan?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:22

wat is gingerbread in godsnaam? :P

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:23

silby schreef:
even een vraagje!
waar kopen/bestellen jullie je display bescherm folie?

Had ze nu van de action maar die zijn te klein :')
daarvoor had ik ze bij mobielbereikbaar.nl besteld,maar dacht misschien zijn er nog meer
goedkope adresjes :)

ebay ik heb er 10 voor nog geen 2 euro :j

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:05

Gingerbread is je besturingssysteem. Ik weet niet of die wel in de market verkrijgbaar is, volgensmij moet je dan kijken bij instellingen en over de telefoon, en zo'n update komt ook niet voor alle telefoons beschikbaar. Maar het besturingssysteem zou hij automatisch moeten updaten, dacht ik.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:12

Gingerbread is niet als app te downloaden :D Die update moet je vanzelf krijgen als je automatische updates aan hebt staan. Die vind je bij instellingen - over de telefoon - software updates en dan de geplande controle aanvinken. Of op nu controleren drukken :j Volgens mij is het wel redelijk provider afhankelijk wanneer je de update krijgt.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:17

Gingerbread is toch ook eten? Tenminste, het lag als koekjes in de Lidl in Hongarije :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:21

Ja dat zijn gemberkoekjes :+

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:18

Nog nooit gezien, en ik zag laatst ook dat het gemberkoekjes waren idd. Wat een vreemde naam voor een update :P @XoNo zie jou er altijd over praten, maar wist het dus nooit tot nu! :)

Volgens mij toen die man mijn mobiel resette, had ik gelijk ook een nieuwe update, zag er allemaal anders uit :) Wel nice.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 01:15

Alle Android besturingssystemen hebben rare namen, volgens mij komt binnenkort de Ice Cream Sandwich uit :P
Overigens zijn updates te vinden op de HTC site. Ga naar je toestel en dan staat er volgens mij ergens 'downloads' :)

Helaas is mijn HD2 laatst gevallen, hele scherm in stukken.. Was van plan voor de Desire HD te gaan, maar heb 'n abo gevonden waar die even duur is als de Sensation, dus wie weet toch de Sensation! Vind het wel een érg gave telefoon :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 08:34

Boehoehoeeee mijn Desire S is er gisteravond mee gestopt |( |( |(

Hij liep een paar keer vast, waarop ik 'm telkens een harde reset gaf (enige wat nog kon) en 'm opnieuw opstartte, maar nu doet hij helemaal niks meer |( |( Iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Behalve dan naar de winkel gaan, helaas kan dat pas maandag want ik heb geen tijd en ben niet in de buurt tot dan... Hoe ga ik dit nou weer overleven? (ja, die telefoon is m'n leven zo ongeveer :') ik ben er mee vergroeid, en mijn vriendinnen vinden dat ik verslaafd ben O:) )

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 09:19

Batterij en sim eruit?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 09:22

Sim kan ik nog proberen idd, batterij had ik er al een tijdje uitgehaald. *gaat proberen*

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 09:25

Helaas, ook dat werkt niet. Hij geeft overigens ook geen lichtje als ik 'm oplaad, en hij was gister echt helemaal leeg, uitgevallen dus, maar daarna had ik 'm aan de lader en deed hij het weer, toen begon ie die kuren te vertonen. Kan dat er iets mee te maken hebben? Heb het overigens met twee verschillende laders geprobeerd en bij beide doet ie niks..