Typen gaat dus niet zo handig
Ik heb hem nog niet met wi-fi gebruikt. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb hem nog niet met wi-fi gebruikt.

Ik was er eigenlijk altijd op tegen en ik moet zeggen dat ik het gevoel van een boek wel mis, net als de geur en mooie kaften die zo leuk in je boekenkast staan.
Maar goed, ik zie ook wel steeds meer voordelen. Ik heb hem gehad omdat ik een paar maanden naar het buitenland ga en niet bepaald ruimte voor boeken in mijn koffer heb, dit ding is wel ideaal om mee te nemen! Het is ook wel handig dat je gewoon een hele bibliotheek mee kunt nemen zonder al dat extra gewicht. Je bibliotheek gratis uit kunnen breiden door bijvoorbeeld Project Gutenberg vind ik ook wel leuk.
Geen wifi, geen touch screen, geen poespas. Dat mis ik tot nu toe ook niet hoor. Ik vind het een prima ding, hij leest lekker. Ik vind het eigenlijk nog rustiger voor je ogen dat gewoon papier. Ik had hem van de week mee in de trein en ik werd meteen aangesproken door een nieuwsgierige mevrouw die in een bibliotheek werkt. 
. (Hoe luxe was dat...!!)