Na 6 keer aangemeld bij windows met de hele poespas, mag ik weer op mn hotmail!!
De aanhouder wint!!!! Jippie!!!!!!!

(Best vaag achteraf, want heb 6 keer dezelvde gegevens ingevuld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cp112 schreef:Mijn hotmail zat om 1 of andere reden van die mailtjes rond te sturen met een link erin. Nu hebben meerdere mensen daar waarschijnlijk wat mee gedaan want ik wou net aanmelden en dan krijg ik in beeld dat mijn account geblokkeerd is...
dit dus:
Het account is geblokkeerd
Waarom wordt dit weergegeven?
Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.
Wat moet er gedaan worden?
Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.
De account instellingen zijn opgeschoond
Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.
Nu was stap 1. dat ik via een ander opgegeven hotmail adres een code moet ontvangen en invoeren. Maar dat hotmail adres kom ik niet meer op, als ik mij daarmee aan wil melden bestaat dit adres niet meer..... Is ook al jaren niet meer gebruikt dus niet zo gek.
Nu wou ik op een aantal PC fora een bericht plaatsen of iemand mij kon helpen maar dan moet ik mij registreren op die fora en ja natuurlijk.... Dan krijg je een bevestigingsmail naar je mail gestuurd, en daar kan ik dus niet op
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen.....
Oja, ik kan geen ander emailadres invoeren om die code heen te sturen. Hij geeft zelf mijn andere, hele oude, account aan omdat die als 'back-up' van mijn nu geblokkeerd zijnde account staat ingevoerd ergens.
juval schreef:ik heb geen zin om de 89 pagina's in dit topic door te spitten.. maar krijgen jullie ook wel eens spam vanuit de msn?
ik krijg de laatste tijd af en toe vervelende mailtjes, reclame dingen, die door een vriend van msn verstuurd zouden zijn.. ook krijgen vrienden van mij van msn rare mailtjes die ik verstuurd zou hebben. gaat over aanbiedingen voor vakantie enzo...
herkennen jullie dit, en is er iets aan te doen?
Evelli schreef:Iemand hier hetzelfde probleem?
Ik kan dus geen mails meer verzenden met Hotmailontvang wel alles netjes, maar kan niet reageren en ook niets verzenden. Erg lastig als je probeert je paard te verkopen en niet op mails van geinteresseerde kan reageren
Ik probeer het met firefox, straks eens met IE proberen
miss_lizje schreef:Hallo,
Ik had een vraag over het instaleren en downloaden van msn. Kennelijk ben ik bekant verplicht om die nieuwste live versie te downloaden maar ik vind die echt prut met allemaal poespas waar ik toch niks aan heb of niks mee doe. Nou zou ik graag die versie daarvoor willen hebben. Nou geeft mijn pc aan dat er al een nieuwe versie is geïnstaleerd en dan gaat hij weer veder met live downloaden.
Hoe kom ik weer aan de "normale" msn?