[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:32

*\o/* *\o/* Springt een gat in de lucht!!! *\o/* *\o/*

Na 6 keer aangemeld bij windows met de hele poespas, mag ik weer op mn hotmail!!
De aanhouder wint!!!! Jippie!!!!!!!

:):) :):) :):) :):) Mijn dag kan niet meer stuk!!! :):) :):) :):) :):)

(Best vaag achteraf, want heb 6 keer dezelvde gegevens ingevuld :') )

silfie35

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:14

Hallo!

Ik heb dus ook het probleem dat mijn hotmail geblokkeerd is! Ik heb het formulier helemaal ingevuld dat ik in moest vullen, zodat ze mijn account kunnen valideren. Ik heb een gmail adres opgegeven, waarop ik vervolgens het bericht kreeg dat het goedgekeurd was en dat er een code naar mijn alternatieve emailadres is gestuurd! Maar ik weet bij god niet welk emailadres dat is!

Ze mogen best weten dat ik ze spuugzat ben daar bij hotmail! Die zakken hebben nergens maar dan ook nergens een nummer waarop je ze kan bereiken! En ik heb mijn mail zo dringend nodig!

Wie o wie weet de oplossing?

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:24

cp112 schreef:
Mijn hotmail zat om 1 of andere reden van die mailtjes rond te sturen met een link erin. Nu hebben meerdere mensen daar waarschijnlijk wat mee gedaan want ik wou net aanmelden en dan krijg ik in beeld dat mijn account geblokkeerd is...

dit dus:

Het account is geblokkeerd
Waarom wordt dit weergegeven?
Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.
Wat moet er gedaan worden?
Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.
De account instellingen zijn opgeschoond
Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

Nu was stap 1. dat ik via een ander opgegeven hotmail adres een code moet ontvangen en invoeren. Maar dat hotmail adres kom ik niet meer op, als ik mij daarmee aan wil melden bestaat dit adres niet meer..... Is ook al jaren niet meer gebruikt dus niet zo gek.

Nu wou ik op een aantal PC fora een bericht plaatsen of iemand mij kon helpen maar dan moet ik mij registreren op die fora en ja natuurlijk.... Dan krijg je een bevestigingsmail naar je mail gestuurd, en daar kan ik dus niet op

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen.....

Oja, ik kan geen ander emailadres invoeren om die code heen te sturen. Hij geeft zelf mijn andere, hele oude, account aan omdat die als 'back-up' van mijn nu geblokkeerd zijnde account staat ingevoerd ergens.

Ken je deze al: https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx

Ik heb ook een enorme worsteling gehad, steeds tegen muren aanlopend, maar na een stuk of vier, vijf keer info te hebben gegeven over mijzelf en mijn mailbox, kreeg ik toch weer toegang. Het alternatieve e-mail adres dat ze van mij hadden, was nog een oude Wanadoo.nl, terwijl het daarna Orange.nl is geworden en tegenwoordig Online.nl. Maar dat probleem heb ik kunnen omzeilen. Gelukkig hadden ze geen mobiel nummer van me, want dat zou nu ook niet meer geldig zijn geweest.
Die link had een collega voor me gevonden, zelf draaide ik steeds in een kringetje rond en kon geen ingang vinden om aan het probleem te kunnen gaan werken. En bellen en gewoon e-mailen is niet mogelijk, super frustrerend! Ik vind het echt een heel klantonvriendelijk systeem dat ze hanteren.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:31

Maar voor mensen die hun hotmail geblokkeerd is of was: klik in elk geval niet meer op linkjes in mailtjes die je krijgt, tenzij je 100% zeker weet van wie het is en dat het een echte mail is :) Heel vaak ligt het daaraan namelijk, van die mailtjes dat je iets kunt winnen of dat iemand een 8 heeft gegeven voor een foto van je

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 15:24

Ik kan dus ook niet meer inloggen op mijn hotmail account. Gisteren werkte hij nog perfect maar door tijd gebrek mijn mailbox daarin niet kunnen legen. Krijg een of ander fout code (code 80072ef3). Geen idee wat er aan de hand is.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 18:57

Ik kan wel inloggen maar als ik op mail beantwoorden klik kan ik geen tekst typen :?
Heb het met meerdere mailtjes geprobeerd maar hij doet niets....krijg wel gewoon van alles binnen en vanmorgen kon ik nog wel beantwoorden...

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:14

MSN denkt echt grappig te zijn...
Iemand heeft een webcam en die wilde ze dus aanzetten, nou ging allemaal prima. Alleen ik zie haar niet. Als zij hem beëindigt en ik wil hem starten (heb zelf geen webcam) dan krijg ik een error. Zij ziet zichzelf wel via de webcam, maar ik haar dus niet. Error: Messenger is not available right now. Please try again later. (0x8ac70013)
Iemand enig idee?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:37

Feit is dus dat messenger erg raar doet. Probleem nog steeds niet opgelost bij en het rare is dat ik er wil ingeraak via msn.com. Erg weird allemaal gezien rechtstreeks inloggen niet lukt.

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 10:02

thnx voor de link.

Ik had gisteren ineens ook problemen met m'n hotmail, dezelfde. Vanalles geprobeerd, maar niets werkte. M'n wachtwoord toch ergens kunnen veranderen, maar helaas. En die code verstuurde hij telkens naar een emailadres wat ik volgens mij nooit heb gehad of wat al zo oud is en ik dus nooit gebruik.

Hopelijk werkt het via die link wel, maar dat ga ik vanmiddag bekijken. Ben nu nl. op m'n werk en daar werkt hotmail zowiezo niet.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 19:25

ik heb geen zin om de 89 pagina's in dit topic door te spitten.. maar krijgen jullie ook wel eens spam vanuit de msn?

ik krijg de laatste tijd af en toe vervelende mailtjes, reclame dingen, die door een vriend van msn verstuurd zouden zijn.. ook krijgen vrienden van mij van msn rare mailtjes die ik verstuurd zou hebben. gaat over aanbiedingen voor vakantie enzo...
herkennen jullie dit, en is er iets aan te doen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 10:12

Iemand hier hetzelfde probleem?
Ik kan dus geen mails meer verzenden met Hotmail :\ ontvang wel alles netjes, maar kan niet reageren en ook niets verzenden. Erg lastig als je probeert je paard te verkopen en niet op mails van geinteresseerde kan reageren :x
Ik probeer het met firefox, straks eens met IE proberen

bouierenaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:53

juval schreef:
ik heb geen zin om de 89 pagina's in dit topic door te spitten.. maar krijgen jullie ook wel eens spam vanuit de msn?

ik krijg de laatste tijd af en toe vervelende mailtjes, reclame dingen, die door een vriend van msn verstuurd zouden zijn.. ook krijgen vrienden van mij van msn rare mailtjes die ik verstuurd zou hebben. gaat over aanbiedingen voor vakantie enzo...
herkennen jullie dit, en is er iets aan te doen?

Dit zou ik ook wel graag willen weten O:)

Mijn hotmailaccount was ook geblokeerd vandaag dus heb maar mijn 06 ingevoerd (weet niet hoe slim dat was) maar kreeg mijn account wel direct terug :)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 10:50

Gadver ik zou volgens microsoft mijn windowslive dinges moeten verwijderen en opnieuw installeren. maar dat lukt niet hier op het werk omdat ik niet als administrator ben aangemeld.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:06

Evelli schreef:
Iemand hier hetzelfde probleem?
Ik kan dus geen mails meer verzenden met Hotmail :\ ontvang wel alles netjes, maar kan niet reageren en ook niets verzenden. Erg lastig als je probeert je paard te verkopen en niet op mails van geinteresseerde kan reageren :x
Ik probeer het met firefox, straks eens met IE proberen

Lijkt echt aan FireFox te liggen. Op IE werkt het wel gewoon.
Best hinderlijk!

Charat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 17:22

Ik heb sins vandaag een nieuwe laptop, en wilde daar dus msn op downloaden. Dit heb ik netjes via msn.com gedaan(en kreeg er ook nog andere programma's bij ofzo), maar de versie die ik dus nu van msn heb vind ik erg raar. Mijn msn contacten staat erg klein rechtsbovenin, en voorderest staan er aan de linkerkant allemaal nieuwsberichten. Maar ik wil dus gewoon mijn oude vetrouwde msn waarbij al mijn contacten gewoon onder elkaar staan etc.

Ik heb al zitten googlen en oudere versie proberen te downloaden, maar deze doen het steeds niet...
Is er dus iemand die hier een oplossing voor heeft? Heb ik het verkeerde programma geopend of is dit dus gewoon maar de nieuwe versie waar ik aan moet wennen?

Charat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 20:23

Intussen meerdere mensen op google gevonden die zeiden dat je Windows Live Essentials moest verwijderen, dit heb ik dus ook gedaan. Maar de oudere versie erop zetten lukt nog steeds niet omdat 'er nog steeds een recentere versie van Windows Live' op staat.
Toen was ik het zat en probeerde dus maar gewoon weer de allernieuwste versie erop zetten, maar deze doet het dus ook niet meer. Ik installeer die versie, dan zegt ie dat het goed is en dan ik het kan gaan gebruiken, maar vervolgens is het dus nergens meer te vinden op de laptop...

Help :')

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 23:12

Ik heb Windows live mesenger 2009, en sinds ik een app op m'n telefoon gehad heb die het ook toestaat op meerdere locaties online te zijn heb ik een probleem. ik weet niet of het in verband staat of gewoon puur toeval is. Als ik nu MSN opstart opent er geen msn scherm meer maar een klein venster onderin met een foutmelding

http://i51.tinypic.com/5cd4ed.jpg

je kan klikken om het probleem op te lossen, hij gaat dan zoeken en zegt vervolgens dat er geen oplossing is en dat ik bericht krijg als deze er wel is.

Iemand die dit probleem herkent? Ik heb MSN 2011 al gedownload gehad, hier kan ik wel op aanmelden maar deze heb ik er meteen weer afgegooid aangezien deze vol reclame zit en een klein deel voor MSN (erg vervelend) Iemand een idee hoe ik 2009 weer aan de praat kan krijgen? Verwijderen en opnieuw installeren heeft niet mogen baten helaas

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:07

Sinds niet al te lange tijd kan je ook msn aanzetten in je hotmail. Leuk en aardig. Dit had ik niet door en was automatisch aangegaan. Later meldde ik mij aan bij msn en kreeg een scherm dat ik op 2 locaties was aangemeld. Nadat ik dit later nog eens had, en dus nog niet wist dat dit door de msn in hotmail kwam, dacht ik dat er iemand gebruik maakte van mijn account en wilde ik mijn WW wijzigen.
Echter mijn geheime vraag antwoord wist ik niet meer en het alternatieve e-mail adres was een zonnet adres uit een grijs verleden dat al niet meer werkte. Enige optie: Hotmail password reset. Waarbij je dus zoveel mogelijk info moet geven zodat hotmail je kan valideren oid.
Ik heb echt vanalles uit de kast gehaald. Hele lijst contact personen, hele lijst onderwerpen van e-mails uit PostvakIN, lijst onderwerpen van verzonden mails. Mijn IP adres, mijn woonadres, geboortedatum..
En nog zeggen ze dat ze het niet kunnen valideren en dat ik maar een nieuw account moet maken. Dit is echt ongelooflijk zuur, dit account is echt belangrijk voor me omdat alles er in staat en iedereen dit adres gebruikt om contact met me op te nemen. Ik heb vandaag Tele2 gebeld en zij hebben ervoor gezorgd dat ik alsnog in het zonnet account kon. Op die manier kon ik mijn wachtwoord wijzigen. Helaas mocht dit niet baten omdat hotmail mijn account al geblokkeerd had. Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat ik moet doen om mijn account terug te krijgen.. Iemand ervaringen/tips?

Sachaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:05

Ik heb niet het hele topic gelezen (grooot aantal pagina's) maar ik kan niet meer mobiel msnnen de laatste dagen!
Ik ben dan wel ingelogd, maar als ik op messenger klik gaat ie naar mijn inbox!
Ik gebruik www.m.live.com en mijn provider is t-mobile. Nog meer slachtoffers? En wat kan ik hier aan doen?

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 08:57

tegenwoordig zit je messenger ook bij je inbox in :)

Sachaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 10:45

Op de mobiel niet hoor, daar krijg je gewoon een msnlijst. Nu gaat ie naar inbox, waar je ook heen gaat als je op hotmail klikt..

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:21

Hallo,

Ik had een vraag over het instaleren en downloaden van msn. Kennelijk ben ik bekant verplicht om die nieuwste live versie te downloaden maar ik vind die echt prut met allemaal poespas waar ik toch niks aan heb of niks mee doe. Nou zou ik graag die versie daarvoor willen hebben. Nou geeft mijn pc aan dat er al een nieuwe versie is geïnstaleerd en dan gaat hij weer veder met live downloaden.
Hoe kom ik weer aan de "normale" msn?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:20

Help!!! Ik kan niet meer inloggen op hotmail. Waarschijnlijk door spam oid.
Maar het wachtwoord veranderen lukt niet. Wie heeft er een tip?
Ik kom er helemaal niet meer in..

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 09:20

miss_lizje schreef:
Hallo,

Ik had een vraag over het instaleren en downloaden van msn. Kennelijk ben ik bekant verplicht om die nieuwste live versie te downloaden maar ik vind die echt prut met allemaal poespas waar ik toch niks aan heb of niks mee doe. Nou zou ik graag die versie daarvoor willen hebben. Nou geeft mijn pc aan dat er al een nieuwe versie is geïnstaleerd en dan gaat hij weer veder met live downloaden.
Hoe kom ik weer aan de "normale" msn?

Windows Live Essentials verwijderen bij programma's, en dan op google zoeken naar Windows Live Messenger 2009 dutch, of iets in die trant :)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 16:23

Jemig, als ik al die problemen lees met inloggen op Hotmail ben ik zó blij dat ik een andere provider (heet dat zo?) heb genomen. Ik heb hetzelfde gehad bij Hotmail. Van het ene op het andere moment kon ik er met geen mogelijkheid meer in. Hij bleef aangeven dat mijn wachtwoord onjuist was. Vervolgens probeerde ik het via mijn geheime vraag te resetten, maar kreeg een geheime vraag die ik zelf zeker weten nooit ingesteld had. Heel fijn dus. Ook ik heb dus het hele drama moeten doorlopen om te bewijzen dat ik toch echt de eigenaresse van mijn account was. Bij de eerste keer werd het afgekeurd, maar de 2de keer werd hij gelukkig wél vrijgegeven. Ik heb gelijk alles overgezet en doe helemaal niks meer met Hotmail. Ben ervan genezen.