Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Heel mooi zeg! Die eettafel, daar heb ik vorige week naar staan kijken of iig bijna dezelfde. Zo gaaf! Ik heb ook zon soort bank, maar dan 1 slagje kleiner, niet dat lounge stuk eraan, alleen de hoek met stukje zonder leuning.
noviceh schreef:Wat een mooi ontwerp! De bank ziet er heerlijk comfortabel uit
Ik ga eens kijken naar skylt.PSvanLot schreef:Janinevv schreef:Zijn er hier mensen die met een kleine keuken een soort eiland/bar hebben?
Iets voorbij een muur?
Bar aan het einde van het keukenblad bedoel je dat?

) en ben benieuwd of jullie ook boekenkasten of wanden hebben die je wilt delen? Wij willen, zodra het laatste project is afgerond, eigenlijk de boekenkast eens aanpakken. We hebben nu 5 Billy's naast elkaar, maar die stonden er al toen we het huis over namen en raken we langzaam wat op uit gekeken. Ik vind zelf boeken in het zicht wel mooi, maar ook rommelig, dus kijk rustig om me heen voor mooie oplossingen
) kunnen we eindelijk ook dingen naar ons eigen smaak aanpakken. Dus wellicht kom ik hierna nog eens om raad vragen. Voor nu hoop ik dat iemand het leuk vindt om mee te denken over mijn twee dilemma's omtrent de slaapkamer.

Maar wellicht hebben jullie vernieuwende ideeen of thuis een kleur die goed uitgepakt heeft? Ik twijfel zelf of ik voor iets braafs wil gaan als Early Dew, of dat ik voor iets gedurfder, en dan bedoel ik met name iets donkerders, zal gaan. Mijn vriend en ik zijn niet zo van de heftige kleuren. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik me uitmuntend kan vinden in de categorie Urban Taupe/Early Dew/Denim Drift
DubbelFun schreef:Billy's worden vaak gehacked en bijv. 'samengevoegd' tot één kast
https://remingtonavenue.com/wp-content/ ... ary-30.jpg
of kombineren met dichte deuren
https://www.mydomaine.com/ikea-billy-bo ... ck-5197596

RianneH schreef:Ik lees mee (of kijk vooral graag naar de foto's die voorbij komen) en ben benieuwd of jullie ook boekenkasten of wanden hebben die je wilt delen? Wij willen, zodra het laatste project is afgerond, eigenlijk de boekenkast eens aanpakken. We hebben nu 5 Billy's naast elkaar, maar die stonden er al toen we het huis over namen en raken we langzaam wat op uit gekeken. Ik vind zelf boeken in het zicht wel mooi, maar ook rommelig, dus kijk rustig om me heen voor mooie oplossingen
![]()
Zal even een foto zoeken van de huidige situatie.

RianneH schreef:Haha, precies, die situatie hebben wij op het moment ook... Daarom is, hoe mooi ik de glazen deurtjes ook vind, momenteel dat niet handig. Helaas..
@Cer, de kleur is dacht ik net niet de kleur van het jaar 2021, dus niet Brave Ground, maar ik heb nog niet terug gevonden welke het wel is. Ik ben aan het zoeken!

Cer schreef:RianneH schreef:Haha, precies, die situatie hebben wij op het moment ook... Daarom is, hoe mooi ik de glazen deurtjes ook vind, momenteel dat niet handig. Helaas..
@Cer, de kleur is dacht ik net niet de kleur van het jaar 2021, dus niet Brave Ground, maar ik heb nog niet terug gevonden welke het wel is. Ik ben aan het zoeken!
Ohhh niet te veel moeite doen, maar wel graag !!
Ik zoek een warme kleur in die tint
(mijn testvakjesvlak op mn woonkamermuur wordt steeds ..euh.. gevarieerder zeg maar.. heel veel valt tegen als het eenmaal op de muur zit...