Straks onder het eten zal ik even de folders doorspitten.
Lampen en ik zijn vaak een strijd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:[ [url=m/3xV9Ua.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kamer vinden.... het krukje wordt nog verruilt voor een bankje, deze moet nog worden geleverd.
Janine1990 schreef:Euh neuh... mag totaal iets anders zijn... Dat is sowieso niet echt mijn smaak, al is de pit wel geinig.
Straks onder het eten zal ik even de folders doorspitten.
Lampen en ik zijn vaak een strijd...
Janine1990 schreef:Ben heel benieuwd hoe je buurvrouw reageert Dana! Superlieve actie en het knapt er echt enorm van op!
[ [url=m/kqajpw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vandaag maar magnolia in huis gehaald... Bloeien maar!!![]()
Volgende week misschien nog kersenbloesem en ik denk nog aan een vaasje vol tulpen.
Kayleigh schreef:Janine1990 schreef:Ben heel benieuwd hoe je buurvrouw reageert Dana! Superlieve actie en het knapt er echt enorm van op!
[ [url=m/kqajpw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vandaag maar magnolia in huis gehaald... Bloeien maar!!![]()
Volgende week misschien nog kersenbloesem en ik denk nog aan een vaasje vol tulpen.
Mooi!!! Waar is de vaas van ?
Janine1990 schreef:Ik moet nu dus écht op zoek naar een nieuw lampje (of twee!) voor in de vensterbank.
Mijn kat heeft mijn beide stolpen kapot gemaakt![]()
[ [url=m/fDN4Ep.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo eentje als hier links van de tv. Iemand nog een idee voor wat ik met de rest kan doen?
Stonden intussen in de vensterbank... Nouja... er stond één in de vensterbank, en de eerste stolp is er afgekeild, en nu de tweede stolp (ik had er twee) ook...
Redelijk droevig natuurlijk![]()
Maar ik zoek iets tofs voor in de vensterbank... Mag best ook wat hoger, is erg groot raam.