Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabella2000 schreef:De huidige slaapkamer 3 is 2 bij 2.8meter. Het plaatje hierboven is veranderd naar de mogelijke optie 2. [ [url=m/OzQnOS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de orginele plattegrond.
En dan heb je aan de rechterkant ook nog het schuine dak en een stukje schoorsteen. Het lijkt genoeg ruimte, maar er blijft niet veel werkbare ruimte over. Ook heb ik graag genoeg ruimte om te draaien. 1 tegel breed is erg weinig dan.
In de berging heb je het probleem van het dak nog erger. De wasmachine en droger kunnen er precies onder staan. Maar veel meer ook niet. Dat is echt het nadeel va deze woning.
Maar we laten binnenkort mensen lamgskomen om te kijken welke optie haalbaar is.
Mijn vriend heeft helaas nu corona, dus alles gaat 2 weken ofzo langer duren.
Plukje schreef:Earth schreef:Verdorie, ik wil zo graag een sunshower, maar ze zijn zo duuur ahhhhhh![]()
Ik wil met UV ivm mijn vermoeidheid, maar dan zit je voor de kleinste al bijna al20002525 euro
Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het echt iedere cent waard is!
Plukje schreef:Wij hebben voor de tweede keer een echte sunshower en ik ben echt heel blij met de service. De vorige is één keer stuk gegaan en snel en netjes gerepareerd. Degene die we nu hebben is nu voor de tweede keer stuk en gelukkig komt deze week de monteur weer. Die monteurs zijn ook super representatief en je krijgt altijd een fles doucheschuim van rituals als goedmakertje.
veerledec schreef:Kan de wc wel voor het raam dan? Daar wil je dan toch ook iets voor denk ik? Op zich is het een mooie ruimte voor een badkamer, maar zoveel glas is dan eigenlijk net niet praktisch.
Hier is de stand na vier weken verbouwing (eigenlijk einddatum) als volgt:
[ [url=m/2HWfgN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2YwOod.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g2a62f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog lang niet af dus. Goede nieuws is wel dat er volgende week toch wel verder wordt gewerkt, maar ik denk dat zelfs de vijf weken krap wordt.
moonsparkle schreef:Wat hebben jullie met het plafond gedaan? Ik twijfel tussen laten stucen maar dan moeten we het zelf sauzen of mdf verlaagd plafond met spotjes. We hebben nu stuc met verf maar steeds komt er weer schimmel terugben bang als ze het oude afschuren en erover heen stucen dat het weer snel komt. Maar het scheelt wel bijna 1000 euro