Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Dit jaar zijn de regels veranderd. Je betaald nu voor het papierwerk wat er gedaan wordt, ongeacht het resultaat.
Ann schreef:Bij welke hypotheekverstrekker ben je het "No cure no pay" principe dan tegengekomen? Bij mijn weten mag dit niet meer?
De adviestarieven enz. liggen inderdaad wat hoger bij hen, maar ze kunnen wel scherpere rentetarieven aanbieden.
Ann schreef:Aha, op die manier. Die luxe hebben wij helaas niet.
Ann schreef:Ik kom me hier ook weer melden. Algelopen vrijdag een 1e gesprek gehad bij de Hypotheker, gisteren een (ex huur) woning bezichtigd en vandaag een beslissing doorbellen aan de verkoopmakelaar. Nu vraag ik me af, wanneer de Hypotheker weer benaderen? Voor of na het tekenen van een koopakte met ontbindende factoren? Het is vrijwel zeker dat we de hypotheek rondkrijgen n.a.v. de info bij het 1e gesprek. Als ik hem nu al bel gaat het vervolgtraject in (waarvoor betaald moet worden) en stel dat het op de een of andere manier toch niet doorgaat met het tekenen? De koopprijs is sowieso niet onderhandelbaar.
Joolien schreef:Fiebie schreef:Gekkenhuis, donderdag weer twee kijkers.....![]()
Zit ineens te twijfelen of ik het niet toch te koop had moeten zetten
Kun je t niet te koop zetten en te huur?