Hmmm lootjes getrokken... Ik heb een neefje die net niet meer gelooft (dus groep 5?) En hij vraagt o.a. knutselspullen... Kan ik mooi de Action ff plunderen!
Ik moet even een potje zeep halen voor vriendlief. Voor vette handen. (trekkers)
Yv_
Geplaatst: 26-11-13 18:28
Hertenkoppen luguber? Is waarschijnlijk toch gewoon van dat dode spul, geen echt hert? Of bedoel je het anders ?
Nou, knutseltalentje is bezig geweest en mijn talent zit dus echt diep, diep onder een hele berg stenen . Zou nog even laten weten waarom ik die isolatiebuis voor pvc nodig had, nou.. Zie foto.
Ik zit al 2 jaar tegen een spierwitte, kale muur boven mijn tv aan te kijken en wist gewoon niet wat ik er wilde. Een ronde foto-krans dus als het ware. Maar die standaard kransen zijn veels te klein, dus moest het zelf fabriceren. Maar nu de vraag... Zal ik en witte rand om mijn foto's doen? Gewoon met wit papier, klein randje maar... Enerzijds zeg ik ja, want dat brengt rust tussen de foto's. Anderzijds zeg ik nee, omdat de muur waar dat ding op komt ook spierwit is en het dus wegvalt. Mijn kleuren zijn donkerbruin, spierwit en knalroze dus op wit na weinig keus, want roze gaat me te ver en bruin staat niet mooi om die sepiakleurige foto's...
Wie o wie ? Ik neig wel naar een witte rand.. Maar... Maar...
Ja wel doen want dan is het verschil duidelijker te zien tussen de foto's!
Elan_GV
Geplaatst: 26-11-13 18:45
Ik zou het wel doen.. ze vallen nu idd een beetje weg tegen elkaar en een wit randje laat je oog weer op de middenpunt vallen van de verschillende foto's. Dan heb je kaders waarin je kijkt. Wit op wit valt niet echt weg.
Ja he... Thanks!! Ik weet wat ik vanavond kan gaan doen hahaha
Sting
Geplaatst: 26-11-13 21:46
Ik zou het niet doen. Heb niet een paar kleuren die terugkomen in je interieur? Dan zou ik die kleuren gebruiken om mee te 'matten' .
Yv_
Geplaatst: 26-11-13 23:35
Wit, knalroze en donkerbruin . Hou me nogal strict aan die kleuren, hou nooit zo van alle kleuren van de regenboog in 1 kamer . Ik heb bij de meeste wel een witte rand nu, bij sommige niet. Morgen komen hopelijk nog mijn bestelde polaroids binnen, dan komen die er ook nog op. Vind 'm wel erg leuk .
Ook aan het breien geslagen, ja, met spul van de action . Vriendin van me had een paar onwijs gave vestjes en sjalen, bleek dat ze die zelf had gemaakt. Nu ben ik via whatsapp in de leer, maar kom nog niet echt veel verder dan een gatenlapje haha.
Lijmpistool heb ik trouwens meteen weggegooid, wat een onding .
Wat ook misschien wel mooi is, is eerst matten met wit, en dan met zwart. Maar dan ben je wel ff bezig! Zo heb je niet dat je wit papier op een witte muur hebt, maar de foto's springen er wel uit .
Yv_
Geplaatst: 27-11-13 11:25
Heb ik inderdaad ook zitten denken, alleen het zwart zou dan bruin worden . Heb niks zwarts in huis haha. En daarvoor zijn mn foto's ook net te groot/heb ik teveel foto's. Maar hij is leuk geworden met een witte rand al zeg ik zelf . Vanavond komt mn moeder even om m vast te houden zodat ik van een afstandje kan kijken waar ik het gat moet boren. Ging niet helemaal in mn eentje haha, nadeel van weer vrijgezel zijn