Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Besteld en ga t morgen halen. Ik woon in Almelo maar ben geboren en getogen in Heemskerk en in Beverwijk zit een heule goede paardenslagerEn ik ga morgen bij mn ouders op bezoek dus vandaar
idinn schreef:De stokbrood wordt bij mij nooit heel hard, onderkant sowieso vocht van de tomaten en ik smeer ze wel echt heel erg in met de kruidenboter. Die gaat altijd helemaal op. Dus dan blijven ze bovenop ook nog wat zachter. Wel beetje knapperig, maar dan precies goed zeg maar. En als ze iets te zijn snij ik ze kleiner en schep ze door de rest heen. Worden ze door het vocht ook weer zachterMaar je kan het ook gewoon apart erbij doen idd.
Uhm zal ik maar niet zeggen dat ik nog €7 heb voor heel de maand. Al eet ik weekenden thuis.
Heb begin deze maand nogal enthousiast ingeslagen bij de appie (oa wokgroenten). Vriezer puilt echt uit en m'n keukenkastje ook. Dus heb wel ook echt veel in huis al.
Firefly4 schreef:Weet iemand waar je eventueel goedkoper blikjes Gourmet kun kopen? AH heeft van die makkelijke 8 pak dingen.
De kat verdraagt ander eten erg slecht (overgeven). Dit gaat wel goed. Soms is het in de aanbieden, 2 halen 1 betalen, dan sla ik weer boel in. Maarja, hop net niet van aanbieding naar aanbieding
ChantalSmook schreef:Wat ik me trouwens afvraag. Hoe bewust gaan jullie met andere uitgaven en wat willen/kunnen jullie elke maand sparen? Ik ben nog aan t zoeken wat ik kan missen met alle(ook vaak onverwachte) uitgaven nog.